logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prasa 3D do sublimacji w ofercie Agawa.pl

  PR 20.06.2014, przeczytano 6453 razy
ilustracjastrzałka

AGAWA.PL prezentuje prasę 3D do sublimacji, inaczej zwana prasą próżniową. Urządzenie pozwala przyspieszyć i ułatwić pracę, uatrakcyjnić ofertę i maksymalnie dostosować ją do potrzeb zainteresowanych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prasa-3d-do-sublimacji-w-ofercie-agawa.pl,21978,artykul.html

Za pomocą urządzenia możliwe jest znakowanie przedmiotów o nietypowym, nieregularnym kształcie. Produktów opływowych, z zaokrągleniami i załamaniami., z którymi tradycyjna prasa płaska nie jest w stanie sobie poradzić.

Próżniowa prasa 3D z oferty AGAWA.PL doskonale sprawdza się przy znakowaniu takich przedmiotów jak: obudowy do telefonów komórkowych i smartfonów, obudowy do tabletów, myszki do komputera, płyty ceramiczne, układanki i puzzle, talerze, kubki, kieliszki i wiele innych.

Prasa 3D pozwala na wykonanie nadruku na kilku przedmiotach jednocześnie (w zależności od wielkości), co pozwala zaoszczędzić czas, zwłaszcza w przypadku serii znakowań. Za pomocą prasy można jednorazowo oznakować 8 modeli obudowy do smartfonów, 7 kieliszków czy 12 kubków. Jej wymiary to: 68 x 37 x 61cm, powierzchnia stołu roboczego zaś: 30 x 11 x 40, a maksymalna moc z jaką pracuje to 2800 W.

Prasa z pewnością ułatwi i przyspieszy pracę w zakładach i punktach usługowych, które wykonują usługi znakowania gadżetów reklamowych.

Źródło: AGAWA.PL

www.agawa.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: AgawaPL

(Agawa.PL)

AgawaPL o sobie:

AGAWA.PL - sprzedaż i doradztwo w zakresie wykonywania nadruków w różnych technologiach (materiały i urządzenia do wykonywania nadruków), sprzedaż materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz surowców i maszyn do regeneracji tuszy i tonerów, materiały i urządzenia biurowe.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

8 modeli obudowy do smartfownów
Co to sa SMARTFOWNY?

avatar użytkownika
,

Chodzi o tzw. "sprytne fowny"  

brak ikonki
,

Sprytny redaktor bez slownika:)  

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764