logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prawdziwa agentka mocno pomocna w reklamie PZU

  PR 27.05.2013, przeczytano 5001 razy
ilustracjastrzałka

W poniedziałek 27 maja br. rusza kampania PZU Agenci mocno pomocni”. Celem kampanii jest pokazanie klientom, że agenci PZU są godni zaufania i można na nich polegać w każdej sytuacji. Jedną z bohaterek kampanii jest prawdziwa agentka PZU. Kampania wystartuje w poniedziałek 27 maja br., początkowo wyłącznie w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prawdziwa-agentka-mocno-pomocna-w-reklamie-pzu,18830,artykul.html

Premiera filmu odbyła się w niedzielę 26.05 br. o godz. 20:00 na kanale PZU na YouTube. Kampania jest kolejną odsłoną przygód kapitana Nostresa. Tym razem kapitan ląduje z załogą na obcej planecie, gdzie spotyka swojego agenta PZU. Ubezpieczyciel pokazuje, że jest blisko klientów kiedy go potrzebują. Nawet na odległym Keplerze….

„Moce” agentów PZU poznają także wszyscy internauci, którzy odwiedzą stronę kampanii www.mocnopomocni.pl, gdzie agent zadając różne pytania będzie zgadywał o jakiej znanej postaci myśli internauta. Za pośrednictwem strony każdy będzie miał okazję wziąć udział w konkursie i wygrać wizytę na planie reklamowym z Kapitanem Nostresem oraz umówić się z agentem, który dopasuje ofertę do jego potrzeb.

Agenci ubezpieczeniowi są ważnym kanałem sprzedaży polis i innych produktów finansowych w PZU. Chcemy podkreślić wyjątkowość tych osób oraz ich kompetencje” – mówi Marta Życińska, dyrektor Biura Marketingu PZU. „Chcemy, aby agenci PZU poczuli, że są jednym z fundamentów i niezwykłą wartością dla firmy” - dodaje.

Kampanię wyróżnia to, że weźmie w niej udział prawdziwa agentka PZU – Ewa Szopińska - lider sprzedaży z okręgu warszawskim. „Uczestnicząc w kampanii PZU chcę pokazać, że praca agenta to pewnego rodzaju służba klientowi. Liczy się w niej wiarygodność, zaangażowanie i partnerstwo. Jest to szczególnie ważne w takiej firmie jak PZU, gdzie zaufanie i przyjazność są kluczowymi wartościami” – mówi Ewa Szopińska.

Szerokozasięgowa kampania oparta jest na komunikacji w TV (od 1 czerwca w głównych stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych), prasie ogólnopolskiej i lokalnej, Internecie (od 27 maja film w TVN Player, IPLA, vod.onet, YouTube), a także OOH i ambiencie. Agentkę Ewę Szopińską zobaczymy m.in. na witrynach oddziałów PZU, nośnikach 6x3 oraz plakatach.

Kampania potrwa do 7 lipca br.


Koncepcja i kreacja: PZL
Zakup mediów: Starlink
Działania online: Pride&Glory
Reżyser/Operator obrazu: Marek Dawid
Scenografia/ Kostiumy: Janusz Mazurczak / Dorota Roqueplo
Produkcja: Film Reaktor
Postprodukcja: Platige Image

Źródło: PZU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764