logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prawdziwa agentka mocno pomocna w reklamie PZU

  PR 27.05.2013, przeczytano 5039 razy
ilustracjastrzałka

W poniedziałek 27 maja br. rusza kampania PZU Agenci mocno pomocni”. Celem kampanii jest pokazanie klientom, że agenci PZU są godni zaufania i można na nich polegać w każdej sytuacji. Jedną z bohaterek kampanii jest prawdziwa agentka PZU. Kampania wystartuje w poniedziałek 27 maja br., początkowo wyłącznie w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prawdziwa-agentka-mocno-pomocna-w-reklamie-pzu,18830,artykul.html

Premiera filmu odbyła się w niedzielę 26.05 br. o godz. 20:00 na kanale PZU na YouTube. Kampania jest kolejną odsłoną przygód kapitana Nostresa. Tym razem kapitan ląduje z załogą na obcej planecie, gdzie spotyka swojego agenta PZU. Ubezpieczyciel pokazuje, że jest blisko klientów kiedy go potrzebują. Nawet na odległym Keplerze….

„Moce” agentów PZU poznają także wszyscy internauci, którzy odwiedzą stronę kampanii www.mocnopomocni.pl, gdzie agent zadając różne pytania będzie zgadywał o jakiej znanej postaci myśli internauta. Za pośrednictwem strony każdy będzie miał okazję wziąć udział w konkursie i wygrać wizytę na planie reklamowym z Kapitanem Nostresem oraz umówić się z agentem, który dopasuje ofertę do jego potrzeb.

Agenci ubezpieczeniowi są ważnym kanałem sprzedaży polis i innych produktów finansowych w PZU. Chcemy podkreślić wyjątkowość tych osób oraz ich kompetencje” – mówi Marta Życińska, dyrektor Biura Marketingu PZU. „Chcemy, aby agenci PZU poczuli, że są jednym z fundamentów i niezwykłą wartością dla firmy” - dodaje.

Kampanię wyróżnia to, że weźmie w niej udział prawdziwa agentka PZU – Ewa Szopińska - lider sprzedaży z okręgu warszawskim. „Uczestnicząc w kampanii PZU chcę pokazać, że praca agenta to pewnego rodzaju służba klientowi. Liczy się w niej wiarygodność, zaangażowanie i partnerstwo. Jest to szczególnie ważne w takiej firmie jak PZU, gdzie zaufanie i przyjazność są kluczowymi wartościami” – mówi Ewa Szopińska.

Szerokozasięgowa kampania oparta jest na komunikacji w TV (od 1 czerwca w głównych stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych), prasie ogólnopolskiej i lokalnej, Internecie (od 27 maja film w TVN Player, IPLA, vod.onet, YouTube), a także OOH i ambiencie. Agentkę Ewę Szopińską zobaczymy m.in. na witrynach oddziałów PZU, nośnikach 6x3 oraz plakatach.

Kampania potrwa do 7 lipca br.


Koncepcja i kreacja: PZL
Zakup mediów: Starlink
Działania online: Pride&Glory
Reżyser/Operator obrazu: Marek Dawid
Scenografia/ Kostiumy: Janusz Mazurczak / Dorota Roqueplo
Produkcja: Film Reaktor
Postprodukcja: Platige Image

Źródło: PZU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764