logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prawdziwa agentka mocno pomocna w reklamie PZU

  PR 27.05.2013, przeczytano 4853 razy
ilustracjastrzałka

W poniedziałek 27 maja br. rusza kampania PZU Agenci mocno pomocni”. Celem kampanii jest pokazanie klientom, że agenci PZU są godni zaufania i można na nich polegać w każdej sytuacji. Jedną z bohaterek kampanii jest prawdziwa agentka PZU. Kampania wystartuje w poniedziałek 27 maja br., początkowo wyłącznie w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prawdziwa-agentka-mocno-pomocna-w-reklamie-pzu,18830,artykul.html

Premiera filmu odbyła się w niedzielę 26.05 br. o godz. 20:00 na kanale PZU na YouTube. Kampania jest kolejną odsłoną przygód kapitana Nostresa. Tym razem kapitan ląduje z załogą na obcej planecie, gdzie spotyka swojego agenta PZU. Ubezpieczyciel pokazuje, że jest blisko klientów kiedy go potrzebują. Nawet na odległym Keplerze….

„Moce” agentów PZU poznają także wszyscy internauci, którzy odwiedzą stronę kampanii www.mocnopomocni.pl, gdzie agent zadając różne pytania będzie zgadywał o jakiej znanej postaci myśli internauta. Za pośrednictwem strony każdy będzie miał okazję wziąć udział w konkursie i wygrać wizytę na planie reklamowym z Kapitanem Nostresem oraz umówić się z agentem, który dopasuje ofertę do jego potrzeb.

Agenci ubezpieczeniowi są ważnym kanałem sprzedaży polis i innych produktów finansowych w PZU. Chcemy podkreślić wyjątkowość tych osób oraz ich kompetencje” – mówi Marta Życińska, dyrektor Biura Marketingu PZU. „Chcemy, aby agenci PZU poczuli, że są jednym z fundamentów i niezwykłą wartością dla firmy” - dodaje.

Kampanię wyróżnia to, że weźmie w niej udział prawdziwa agentka PZU – Ewa Szopińska - lider sprzedaży z okręgu warszawskim. „Uczestnicząc w kampanii PZU chcę pokazać, że praca agenta to pewnego rodzaju służba klientowi. Liczy się w niej wiarygodność, zaangażowanie i partnerstwo. Jest to szczególnie ważne w takiej firmie jak PZU, gdzie zaufanie i przyjazność są kluczowymi wartościami” – mówi Ewa Szopińska.

Szerokozasięgowa kampania oparta jest na komunikacji w TV (od 1 czerwca w głównych stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych), prasie ogólnopolskiej i lokalnej, Internecie (od 27 maja film w TVN Player, IPLA, vod.onet, YouTube), a także OOH i ambiencie. Agentkę Ewę Szopińską zobaczymy m.in. na witrynach oddziałów PZU, nośnikach 6x3 oraz plakatach.

Kampania potrwa do 7 lipca br.


Koncepcja i kreacja: PZL
Zakup mediów: Starlink
Działania online: Pride&Glory
Reżyser/Operator obrazu: Marek Dawid
Scenografia/ Kostiumy: Janusz Mazurczak / Dorota Roqueplo
Produkcja: Film Reaktor
Postprodukcja: Platige Image

Źródło: PZU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Filmy reklamowe Almette emitowane na TikToku zostały uznane za jedne z najbardziej angażujących w historii tej platformy. Dwa filmy z kampanii EkoDOM Almette oraz jeden z kampanii Almette cottage znalazły się w top najchętniej oglądanych, komentowanych i udostępnianych reklamach.
Michał Desowski opuszcza Saatchi & Saatchi
Michał Desowski, dyrektor kreatywny w agencji Saatchi & Saatchi, zdecydował się po ośmiu latach pracy odejść z firmy i podjąć nowe wyzwania.
Euvic Digtal (Grupa Euvic Performance), została wybrana przez Gupę CSV, lidera na polskim rynku lakierniczym z zakresu dostarczania produktów, usług i szkoleń. Agencja odpowiedzialna była za kompleksowe opracowanie i wdrożenie nowego serwisu www.csv.pl. Grupa CSV specjalizuje się w lakiernictwie samochodowym, przemysłowym i meblowym. Zadaniem Euvic Digital było stworzenie...
Nowa kampania Orange Polska dla oferty Orange Flex
W nowej platformie komunikacji Orange Polska przekonuje, że warto się od siebie odczepić i uwierzyć w to, że mamy wystarczająco dużo do zaoferowania. Sobie i innym. A Orange Flex ma rozwiązania, które wystarczą, by komunikować się w zgodzie ze sobą i innymi.
Change Serviceplan i Media Republic z kampanią dla spółdzielni Mlekpol w Grajewie
Wystartowała nowa kampania promocyjna Maślanki Mrągowskiej oparta o ideę “Maślanka Mrągowska niejedno potrafi połączyć”. Po raz trzeci za strategię, kreację i realizację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan (Group One), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic (Group One).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764