logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prawdziwe życie w kampanii Bakoma Twist

  PR 25.07.2016, przeczytano 1043 razy
ilustracjastrzałka

Twist Your Life - pokaż nam swoje życie. Pod takim hasłem ruszyła crossmediowa akcja Bakomy prowadzona na platformie Radia ESKA i ESKA TV z udziałem profilu marki na Facebooku – Twist&Szał. Promowanym produktem jest jogurt TWIST. Akcję przygotował dom mediowy UM we współpracy z Mediabrands Studios, który odpowiada za realizację projektu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prawdziwe-zycie-w-kampanii-bakoma-twist,29387,artykul.html

W ramach projektu „Twist your life” powstała aplikacja, za pomocą  której wysyłając zdjęcie lub film, młodzi ludzie będą mogli pokazać jak wygląda ich prawdziwe życie: bez ściemy i udawania. Jeździsz na desce, grasz w szachy, a może łapiesz pokemony? To miejsce, w którym będzie można się tym pochwalić.

Marka Bakoma, realizując projekt „Twist your life” chce poznać różne aspekty życia młodych ludzi (16-30 lat) oraz formy spędzania przez nich wolnego czasu. Partnerami akcji są Radio ESKA i ESKA TV. Najciekawsze zgłoszenia zostaną nagrodzone w wieczornej audycji „ImprESKA” emitowanej na antenie Radia ESKA od niedzieli do piątku w godz. 20:00 a 24:00. Z nadesłanych filmików i zdjęć powstanie klip przedstawiający codzienne życie młodych ludzi, który emitowany będzie w formie winiet w ESKA TV oraz na Like Page’ach Radia ESKA i ESKA TV. Działania marki promowane są także w social media, m.in. na Facebooku, Instagramie i Snapchacie.

Akcja potrwa do 28 sierpnia br. Za realizację niestandardowych działań mediowych odpowiada Mediabrands Studios, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy UM. Zarówno dom mediowy UM, jak i Mediabrands Studios należą do grupy IPG Mediabrands.

Źródło: Mediabrands Studios

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764