„Prawdziwi ludzie” to kampania promocyjna przygotowana przez agencję Apella S.A. dla Kasy Stefczyka. Akcja, która rozpoczęła się 11 listopada br., obejmie prasę, radio, telewizję (od 18 listopada), Internet oraz outdoor.
Bohaterami kampanii promocyjnej są osoby faktycznie korzystające z usług Kasy Stefczyka mówiące o korzyściach, jakie daje im członkostwo w największej spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej – stąd nazwa kampanii „Prawdziwi ludzie”. Jej celem jest promocja oferty i wizerunku Kasy Stefczyka wśród osób niebędących dotychczas członkami Kasy, a także utrwalenie go wśród członków. Spośród szerokiej palety usług finansowych dostępnych w Kasie Stefczyka, bohaterowie wybrali „Pożyczkę na 5 procent”.
- W najnowszej kampanii zależało nam na pokazaniu, że osoby, które istnieją naprawdę, które naprawdę są członkami Kasy Stefczyka, są zadowolone z usług tej Kasy na tyle, by wystąpić w reklamie i publicznie o tym powiedzieć – mówi Zuzanna Kosecka, wiceprezes zarządu Apella S.A., agencji reklamowej odpowiadającej za kampanię „Prawdziwi ludzie” – Powstał zatem pomysł zaangażowania do kampanii osób podpisanych imieniem i nazwiskiem, które na co dzień aktywnie korzystają z usług Kasy. Osoby te są najbardziej wiarygodnymi ambasadorami marki i zależało nam, aby to dzięki nim i ich prawdziwym historiom przekaz dotarł do osób, które dotąd nie poznały korzyści płynących z członkostwa w Kasie.
W kampanii promocyjnej „prawdziwi ludzie” mówią: „Jestem w Kasie i to mi się opłaca. Moja rata to niecałe 103 zł miesięcznie” (Małgorzata Rozwarska, technik żywienia z Bydgoszczy), „Przeszliśmy do Kasy Stefczyka, bo jest taniej! Łatwo i szybko dostaliśmy pożyczkę na 5 proc.” (Anna, Michał i Krzyś Gunerka, rodzina z Miastka), „Miałam dość wysokich rat! To w Kasie Stefczyka dostałam pożyczkę, na którą mnie stać! Płacę ratę niecałe 103 zł miesięcznie” (Izabela Krawczyk, nauczycielka z Lublina), „Wybrałem Kasę Stefczyka, bo jak każdy wolę płacić mniej. Pożyczka na 5 proc. W końcu coś dla ludzi! (Łukasz Romowicz, prawnik z Tarnowskich Gór), „Wybrałem Kasę Stefczyka, bo liczby nie kłamią! Dostałem pożyczkę tylko na 5 proc. (Marcin Skrobek, informatyk z Gdyni)”.
Kampania promocyjna „Prawdziwi ludzie” obejmie swoim zasięgiem radio (pakiet Zet Barometr+, od 11.11), prasę („Tygodnik Podlaski”, „Echo Katolickie”, od 28.11), telewizję (stacje TVP, POLSAT, kanały tematyczne, TV Trwam, od 18.11), Internet (od 18.11) oraz outdoor (od 16.11).
Źródło: Apella