logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prawdziwi ludzie w kampanii Kasy Stefczyka

  PR 12.11.2013, przeczytano 1153 razy
ilustracjastrzałka

Prawdziwi ludzie” to kampania promocyjna przygotowana przez agencję Apella S.A.  dla Kasy Stefczyka. Akcja, która rozpoczęła się 11 listopada br., obejmie prasę, radio, telewizję (od 18 listopada), Internet oraz outdoor.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prawdziwi-ludzie-w-kampanii-kasy-stefczyka,20187,artykul.html

Bohaterami kampanii promocyjnej są osoby faktycznie korzystające z usług Kasy Stefczyka mówiące o korzyściach, jakie daje im członkostwo w największej spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej – stąd nazwa kampanii „Prawdziwi ludzie”. Jej celem jest promocja oferty i wizerunku Kasy Stefczyka wśród osób niebędących dotychczas członkami Kasy, a także utrwalenie go wśród członków. Spośród szerokiej palety usług finansowych dostępnych w Kasie Stefczyka, bohaterowie wybrali „Pożyczkę na 5 procent”.
 
- W najnowszej kampanii zależało nam na pokazaniu, że osoby, które istnieją naprawdę, które naprawdę są członkami Kasy Stefczyka, są zadowolone z usług tej Kasy na tyle, by wystąpić w reklamie i publicznie o tym powiedzieć – mówi Zuzanna Kosecka, wiceprezes zarządu Apella S.A., agencji reklamowej odpowiadającej za kampanię „Prawdziwi ludzie” – Powstał zatem pomysł zaangażowania do kampanii osób podpisanych imieniem i nazwiskiem, które na co dzień aktywnie korzystają z usług Kasy. Osoby te są najbardziej wiarygodnymi ambasadorami marki i zależało nam, aby to dzięki nim i ich prawdziwym historiom przekaz dotarł do osób, które dotąd nie poznały korzyści płynących z członkostwa w Kasie

W kampanii promocyjnej „prawdziwi ludzie” mówią: „Jestem w Kasie i to mi się opłaca. Moja rata to niecałe 103 zł miesięcznie” (Małgorzata Rozwarska, technik żywienia z Bydgoszczy), „Przeszliśmy do Kasy Stefczyka, bo jest taniej! Łatwo i szybko dostaliśmy pożyczkę na 5 proc.” (Anna, Michał i Krzyś Gunerka, rodzina z Miastka), „Miałam dość wysokich rat! To w Kasie Stefczyka dostałam pożyczkę, na którą mnie stać! Płacę ratę niecałe 103 zł miesięcznie” (Izabela Krawczyk, nauczycielka z Lublina), „Wybrałem Kasę Stefczyka, bo jak każdy wolę płacić mniej. Pożyczka na 5 proc. W końcu coś dla ludzi! (Łukasz Romowicz, prawnik z Tarnowskich Gór), „Wybrałem Kasę Stefczyka, bo liczby nie kłamią! Dostałem pożyczkę tylko na 5 proc. (Marcin Skrobek, informatyk z Gdyni)”.

Kampania promocyjna „Prawdziwi ludzie” obejmie swoim zasięgiem radio (pakiet Zet Barometr+, od 11.11), prasę („Tygodnik Podlaski”, „Echo Katolickie”, od 28.11), telewizję (stacje TVP, POLSAT, kanały tematyczne, TV Trwam, od 18.11), Internet (od 18.11) oraz outdoor (od 16.11).

Źródło: Apella

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764