logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prawdziwi mistrzowie w kampanii Zakładów Mięsnych Henryk Kania

  PR 06.02.2014, przeczytano 6184 razy

Wystartował nowy serwis internetowy www.prawdziwemistrzostwo.pl, który jest jednym z elementów kampanii wizerunkowej Zakładów Mięsnych Henryk Kania S.A.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prawdziwi-mistrzowie-w-kampanii-zakladow-miesnych-henryk-kania,20819,artykul.html

Serwis został podzielony na dwie części. W zakładce „Prawdziwi Mistrzowie” znajdują się informacje o samym Henryku Kani – mistrzu masarskim z Pszczyny. Jego historia i droga do sukcesu. Oprócz tego prezentowane są również sylwetki osób – prawdziwych mistrzów specjalizujących się w tradycyjnych rzemieślniczych zawodach, od twórców rękodzieł po browarników.

Druga zakładka - „Mistrzostwo smaku”, to artykuły, którym towarzyszą informacje o poszczególnych liniach, takich jak: Maestro, linia „bez E”, czy pozostałych najpopularniejszych produktach z asortymentu ZM Henryk Kania.  Na Internautów czeka szereg ciekawostek, choćby te skąd pochodzi nazwa kabanos, co oznacza i dlaczego kabanosy to nasz narodowy specjał. Dodatkowo w serwisie można znaleźć mnóstwo przepisów oraz inspiracji z wykorzystaniem produktów od Henryka Kani, np. na przygotowanie mistrzowskiego leczo.

Z początkiem lutego na stronie www.prawdziwemistrzostwo.pl/konkurs/ wystartował również konkurs ‘Pokaż, że jesteś mistrzem w tym, co robisz’, do którego może zgłosić się każdy, uważający się za mistrza w swojej dziedzinie. Tematyka jest bardzo szeroka, a mistrzostwo może dotyczyć zarówno fachu, jak i wyjątkowej umiejętności czy hobby. Zgłoszenia można wysyłać do końca marca. Na zwycięzców czekają nagrody pieniężne.

Razem ze stroną prawdziwemistrzostwo.pl ruszył również Fanpage  https://www.facebook.com/PrawdziweMistrzostwoPL

Za projekt i wykonanie serwisu odpowiada firma Concept Interactive.

Źródło: Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A.

www.prawdziwemistrzostwo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

bardzo fajna inicjatywa z tym konkursem :) właśnie biorę się za pisanie tekstu konkursowego, a jutro jak skombinuję dobry aparat to porobię jeszcze pare fotek i zgłoszenie gotowe :)

avatar użytkownika
,

Miło że zarejestrowałeś się specjalnie po to by podzielić się z nami tą radosną nowiną. Nie jesteśmy tylko pewni czy poprawi to notowania firmy pana Kani wśród naszych podejrzliwych użytkowników...  

avatar użytkownika
,

Droga redakcjo, również dziękuję za bezinteresowne podzielenie się tym zacnym artykułem z czytelnikami. Niewątpliwie otworzy to przed nimi możliwość zdobycia cennych nagród finansowych :)  

avatar użytkownika
,

mistrzostwo kani i podobnych molochow polega na mistrzowskim pozyskiwaniu milionow z unii i mistrzowskim marketingu...jesli chodzi o mistrzowskie wedliny to ze swieca trzeba szukac i napewno nie od wielkich firm...

,

fajny serwis i bardzo ciekawie prowadzony na FB

avatar użytkownika
,

Ładne zdjęcia mięcha ale w sklepie to takiego nie widziałem :)

,

hejt wszędzie. Konkurs fajny i dużo do wygrania i nie jest w stylu "jak się mówi do kaczki?" tylko wymaga trochę zachodu. Proponuje zagłosowac na tych co się postarali a nie zazdrościć.

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764