logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prawdziwie o PR – PR Silesia Day w Katowicach

  PR 17.05.2019, przeczytano 278 razy
ilustracja

Z okazji 25-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz 20-lecia studenckiego Międzywydziałowego Stowarzyszenia Dziennikarzy MOSTY organizowana jest konferencja dla specjalistów i pasjonatów branży PR. Śląski Oddział PSPR oraz MOSTY zamierzają przy tej okazji podpisać porozumienie o współpracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prawdziwie-o-pr-%E2%80%93-pr-silesia-day-w-katowicach,382503,artykul.html

W jeden dzień cenieni praktycy, m.in. z zarządu śląskiego oddziału PSPR poruszą tematy związane ze sferą PR, PR kryzysowego, media relations, brandingu, crowdfundingu, nowoczesnego dziennikarstwa, współpracy z influencerami i nie tylko. Zdradzą swoje sposoby na promocję i skuteczną komunikację z klientami oraz podpowiedzą jak niestandardowo realizować kampanie nawet z niewielkimi budżetami. Wybrane case studies naszych panelistów zainspirują do pracy i realizacji zawodowych wyzwań.

  • Wydarzenie odbędzie się w Rektoracie Uniwersytetu Śląskiego, Aula im. Kazimierza Lepszego, ul. Bankowa 12, Katowice
  • Środa, 22 maja 2019 r. Start o godzinie 9.00
  • Patronat medialny: IMM Instytut Monitorowania Mediów i PRoto

Co w programie PR SILESIA DAY

  • Podczas konferencji będzie można poznać zasady PRawdziwego PR-u w pigułce, o których opowie dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico.
  • O tym jak sprawić, by o projekcie napisały ogólnopolskie media i nie zapłacić za to złotówki, czyli o crowdfunding, który skupia wokół produktów i pomysłów ludzi powiedzą Ewa Stępniewicz i Barbara Kaźmierczak z firmy VIS Media.
  • W jaki sposób prowadzić komunikację społeczną w małej gminie i przy małym budżecie zdradzi Marek Gajda, rzecznik prasowy urzędu miejskiego w Radlinie.
  • Tajniki dziennikarstwa od kuchni i sposoby wykorzystania mediów dla dobra marki pokaże Agata Kalafarska-Winkler, właścicielka firmy 5PR.
  • O wielkich liczbach i interesie jednostki czyli budowaniu marki i zaufania do ZUS opowie Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa śląskiego.
  • Próbę obrony klasycznego dziennikarstwa oraz pokazanie podobieństw i różnić między PR i działaniami influencerów podejmie red. Marek Czyż, dziennikarz telewizyjny z 25-letnim doświadczeniem.

Udział w konferencji jest bezpłatny.

Szczegółowy program wydarzenia TUTAJ

  • Rejestracja uczestników pod adresem mailowym:  msd.mosty.us[at]gmail.com

Źródło: Instytutu Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Result Media wygrało przetarg na obsługę marek Vivus i Zaplo
Agencja marketingu internetowego Result Media wygrała przetarg na obsługę kampanii Google Ads organizowany przez markę Vivus i Zaplo. Zwycięska agencja była zobligowana do trzy miesięcznej kampanii testowej, w której udowodni swoje kompetencje. Obecnie ten okres się zakończył i możemy powiedzieć, że Result Media będzie odpowiedzialne za prowadzenie wszystkich działań...
Lech Music - kolejna odsłona letniej kampanii Lecha Premium
17 czerwca wystartowała kolejna odsłona letniej kampanii LECHA Premium. Tym razem marka powraca z platformą LECH MUSIC, dzięki której każdy może przenieś się do świata pełnego muzyki! Poza festiwalowymi koszulkami stworzonymi przez polskich grafików, w te wakacje Leszek przygotował również limitowane edycje puszek, strefy na najważniejszych muzycznych festiwalach i wyjątkowy...
Pepsi rzuca Wyzwanie Smaku po raz siódmy
Ruszyła kampania promująca siódmą już edycję Wyzwania Smaku Pepsi – dobrze znanego i lubianego wydarzenia, organizowanego corocznie w letnie weekendy przez światowego lidera w produkcji produktów spożywczych i napojów, PepsiCo. Także w tym roku uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, spróbować różnych dań z foodtrucków FeelGoodFood, a także...
W związku z dynamicznym rozwojem w ciągu ostatniego roku, dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO rozbudowuje zespół.
Change Serviceplan i Media Ready dla Akademii Jazdy BMW Driving Experience
“Sprawdź jak szybko mija dzień”, pod tym hasłem powstała lokalna produkcja filmowa zrealizowana dla BMW Polska przez Change Serviceplan i Media Ready, promująca BMW M Intensive Training – treningi jazdy sportowej. Agencje należące do jednej grupy komunikacyjnej Group One, odpowiadają za koncept kreatywny oraz za produkcję i realizację kampanii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764