Z okazji 25-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz 20-lecia studenckiego Międzywydziałowego Stowarzyszenia Dziennikarzy MOSTY organizowana jest konferencja dla specjalistów i pasjonatów branży PR. Śląski Oddział PSPR oraz MOSTY zamierzają przy tej okazji podpisać porozumienie o współpracy.
W jeden dzień cenieni praktycy, m.in. z zarządu śląskiego oddziału PSPR poruszą tematy związane ze sferą PR, PR kryzysowego, media relations, brandingu, crowdfundingu, nowoczesnego dziennikarstwa, współpracy z influencerami i nie tylko. Zdradzą swoje sposoby na promocję i skuteczną komunikację z klientami oraz podpowiedzą jak niestandardowo realizować kampanie nawet z niewielkimi budżetami. Wybrane case studies naszych panelistów zainspirują do pracy i realizacji zawodowych wyzwań.
- Wydarzenie odbędzie się w Rektoracie Uniwersytetu Śląskiego, Aula im. Kazimierza Lepszego, ul. Bankowa 12, Katowice
- Środa, 22 maja 2019 r. Start o godzinie 9.00
- Patronat medialny: IMM Instytut Monitorowania Mediów i PRoto
Co w programie PR SILESIA DAY
- Podczas konferencji będzie można poznać zasady PRawdziwego PR-u w pigułce, o których opowie dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico.
- O tym jak sprawić, by o projekcie napisały ogólnopolskie media i nie zapłacić za to złotówki, czyli o crowdfunding, który skupia wokół produktów i pomysłów ludzi powiedzą Ewa Stępniewicz i Barbara Kaźmierczak z firmy VIS Media.
- W jaki sposób prowadzić komunikację społeczną w małej gminie i przy małym budżecie zdradzi Marek Gajda, rzecznik prasowy urzędu miejskiego w Radlinie.
- Tajniki dziennikarstwa od kuchni i sposoby wykorzystania mediów dla dobra marki pokaże Agata Kalafarska-Winkler, właścicielka firmy 5PR.
- O wielkich liczbach i interesie jednostki czyli budowaniu marki i zaufania do ZUS opowie Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa śląskiego.
- Próbę obrony klasycznego dziennikarstwa oraz pokazanie podobieństw i różnić między PR i działaniami influencerów podejmie red. Marek Czyż, dziennikarz telewizyjny z 25-letnim doświadczeniem.
Udział w konferencji jest bezpłatny.
Szczegółowy program wydarzenia TUTAJ
- Rejestracja uczestników pod adresem mailowym: msd.mosty.us[at]gmail.com
Źródło: Instytutu Monitorowania Mediów