logo
WIADOMOŚCI

Prawicowe tygodniki zwiększają wpływy z reklam

redakcja   27.04.2016, przeczytano 753 razy

Jak donosi Press, powołując się na dane cennikowe Kantar Media, prawicowe tygodniki opinii znacznie zwiększyły przychody z reklam w pierwszym kwartale 2016. Rekordzista - Gazeta Polska - potroił wpływy z tego źródła.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prawicowe-tygodniki-zwiekszaja-wplywy-z-reklam,28358,artykul.html

Wg Press Gazeta Polska odnotowała wzrost o 330 procent, zaś tygodnik W Sieci o ponad 50 procent. Największe dochody odnotował tygodnik Wprost (wzrost o blisko 4 procent). Spory wzrost odnotował też m.in. tygodnik Do Rzeczy, zwiększając wpływy reklamowe o blisko 40 procent.

Odwrotna sytuacja dotyczy np. tygodnika Newsweek Polska (spadek wpływów o ponad 18 procent, Polityka (spadek o ponad 22 procent) czy Tygodnika Powszechnego (spadek o ponad 13 procent).

Tekst nie precyzuje jaki wpływ na to zjawisko miały reklamy kierowane do mediów przez rząd i spółki Skarbu Państwa. Przypomnijmy, że w mediach prawicowych bardzo mocno stawia się poprzednim władzom zarzut kupowania przychylności uprzywilejowanych mediów poprzez tendencyjne lokowanie państwowych budżetów reklamowych.

Źródło: Press

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Napoleoncat rusza na podbój Japonii
Z początkiem maja, platforma do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych NapoleonCat, będzie uczestniczyć w Japan IT Week 2018. Międzynarodowe targi branży IT/ICT odbędą się pomiędzy 9 a 11 maja.
Meetrics, oferujący dotychczas na Facebooku weryfikację reklam display, rozszerzy ją o weryfikację reklam wideo, zarówno na samym Facebooku, jak i w Instagramie.
Dominika Karoń PR Managerem Istv Media
Dominika Karoń objęła nowo otworzone stanowisko PR managera w domu produkcyjnym ISTV Media. Odpowiada za wszystkie działania z zakresu public relations: stworzenie oraz realizację strategii komunikacji, kontakty z mediami, koordynację kanałów społecznościowych.
Netflix wspiera lokalnych twórców, przedstawiając widzom na całym świecie nowe, wyjątkowe produkcje z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
Havas Media Group powołuje DBI
Havas Media Group powołało nową jednostkę analityczną DBI (Data Business Intelligence) wyspecjalizowaną w diagnozie potrzeb klientów w zakresie danych, wykorzystując do tego autorskie narzędzie modelowania stopnia dojrzałości organizacji w agregacji i przetwarzaniu danych – „Data Mature Profile”.
 
czwartek 19.04.2018, 121 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone