WIADOMOŚCI

Prawicowe tygodniki zwiększają wpływy z reklam

redakcja   | 27.04.2016, przeczytano 745 razy

Jak donosi Press, powołując się na dane cennikowe Kantar Media, prawicowe tygodniki opinii znacznie zwiększyły przychody z reklam w pierwszym kwartale 2016. Rekordzista - Gazeta Polska - potroił wpływy z tego źródła.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prawicowe-tygodniki-zwiekszaja-wplywy-z-reklam,28358,artykul.html

Wg Press Gazeta Polska odnotowała wzrost o 330 procent, zaś tygodnik W Sieci o ponad 50 procent. Największe dochody odnotował tygodnik Wprost (wzrost o blisko 4 procent). Spory wzrost odnotował też m.in. tygodnik Do Rzeczy, zwiększając wpływy reklamowe o blisko 40 procent.

Odwrotna sytuacja dotyczy np. tygodnika Newsweek Polska (spadek wpływów o ponad 18 procent, Polityka (spadek o ponad 22 procent) czy Tygodnika Powszechnego (spadek o ponad 13 procent).

Tekst nie precyzuje jaki wpływ na to zjawisko miały reklamy kierowane do mediów przez rząd i spółki Skarbu Państwa. Przypomnijmy, że w mediach prawicowych bardzo mocno stawia się poprzednim władzom zarzut kupowania przychylności uprzywilejowanych mediów poprzez tendencyjne lokowanie państwowych budżetów reklamowych.

Źródło: Press

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
poniedziałek 11.12.2017, 131 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone