logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prawie 100 tys. zł po 2 tygodniach kampanii dla Fundacji Bohdana Smolenia

  PR 27.12.2012, przeczytano 1150 razy
ilustracjastrzałka
Przekazanie czeku

Bohdan Smoleń wraz z Fundacją „Stworzenia Pana Smolenia” apelował o wsparcie internautów z całej Polski. Akcja nie pozostała bez odzewu – zaledwie w ciągu dwóch tygodni, dzięki inicjatywie Citeam.pl, udało się zebrać i przekazać kwotę niemal 100 tys. zł. To najwyższe finansowe wsparcie w historii Fundacji założonej przez legendarnego satyryka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prawie-100-tys.-zl-po-2-tygodniach-kampanii-dla-fundacji-bohdana-smolenia,17583,artykul.html

- Kwota zebrana zaledwie w ciągu 2 tygodni zaskoczyła nas wszystkich. I choć w przeszłości pomagało nam wiele osób, również finansowo, to nigdy wcześniej nie doświadczyliśmy tak intensywnej pomocy, w tak krótkim czasie. Drobne datki setek osób pozwoliły nam zebrać imponującą pulę funduszy – informuje Joanna Kubisa z Fundacji „Stworzenia Pana Smolenia”.

Pieniądze były zbierane przede wszystkim za pośrednictwem serwisu zakupów grupowych Citeam.pl oraz na platformie handlowej Allegro, gdzie uruchomiono charytatywne aukcje.

- Internauci mogli kupować cegiełki o różnej wartości – od 5 do 500 zł, a kwota każdego kuponu była przez nas podwajana. Dzięki zaangażowaniu setek osób, ogólna pula zebranych funduszy wyniosła ponad 85 tys. zł – podsumowuje Marta Krauze, dyrektor Citeam.pl, inicjator zbiórki dla Fundacji „Stworzenia Pana Smolenia”. Do zakupu charytatywnych cegiełek namawiał  Użytkowników Facebooka sam Bohdan Smoleń.

Źródło: Fundacja Stworzenia Pana Smolenia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764