Projekty marketingowe zrealizowane w centrach handlowych współpracujących z agencjami z krakowskiej Grupy KUC (Firma Reklamowa KUC, Plus Communication) otrzymały aż pięć nominacji do nagród PRCH Retail Awards 2012 – prestiżowym konkursie organizowanym przez Polską Radę Centrów Handlowych.
W tegorocznej edycji konkursu PRCH Retail Awards, w 3 kategoriach nominowane były łącznie 23 projekty marketingowe przeprowadzone w centrach handlowych w Polsce. 5 z nominowanych projektów, to kampanie stworzone i zrealizowane dla klientów Grupy KUC.
W kategorii Kampania Wizerunkowa Centrum Handlowego Roku nominowano projekty:
- Modogamistki. Bonarka - Najlepsza z wyboru, (Centrum Handlowe Bonarka City Center)
- Screen, (Galeria Mokotów),
- La Dolce Vita (Centrum Handlowe Forum Gliwice)
W kategorii Kampania Prosprzedażowa Centrum Handlowego Roku o nagrodę powalczą:
- Paragoniki do kontroli! Loteria zakupowa, (Centrum Handlowe Bonarka City Center)
- Pod dachami Paryża, Loteria zakupowa (Centrum Handlowe Forum Gliwice)
Jury konkursowe podejmowało decyzję o wyborze zgłoszonych projektów w oparciu o rozbudowany formularz dostarczający informacji na temat celów i efektów kampanii, rozwiązań kreatywnych oraz nakładów poniesionych w związku z jej realizacją.
Rozstrzygnięcie konkursu wraz z rozdaniem nagród odbędzie się 18 października 2012 w Warszawie podczas dorocznej Gali PRCH Retail Awards.
Za pomysł i realizację nagrodzonych projektów oraz przygotowanie zgłoszeń konkursowych odpowiada Grupa KUC, która na stałe współpracuje z FORUM Gliwice i Bonarka City Center w zakresie obsługi reklamowej (Firma Reklamowa KUC) i PR (Plus Communication). Z Galerią Mokotów agencję łączy wieloletni kontrakt reklamowy.
Źródło: Grupa Kuc