logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PRCN finalistą konkursu Ragan's PR Daily - Nonprofit Communications Awards

  PR 05.08.2024, przeczytano 894 razy
ilustracja

Projekt „Bezpieczny Szpital to Bezpieczny Pacjent” oraz „Jednym Tchem – prawo do domowego leczenia pod respiratorem” realizowane przez agencję PRCN w finale prestiżowego konkursu Ragan's PR Daily - Nonprofit Communications Awards. To ogromne wyróżnienie w globalnym konkursie przeznaczonym dla branży PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prcn-finalista-konkursu-ragan-s-pr-daily---nonprofit-communications-awards,405241,artykul.html

PR Daily to ogromne medium oraz światowa i wiodąca marka dla specjalistów ds. public relations, a także organizator licznych konferencji oraz konkursów w tym właśnie PR Daily Awards. W tym roku w konkursie wyróżniono aż 47 kategorii konkursowych, w tym 3 podkategorie: komunikacja non-profit, kampanie i komunikacja oraz narzędzia komunikacji. Ragan Communications to jedna z najbardziej prestiżowych i wpływowych organizacji w branży public relations. Ponadto PR Daily jest częścią Ragan Communications, które zostało założone ponad 50 lat temu w Stanach Zjednoczonych. Organizacja dostarcza wiadomości, informacje, analizy i szkolenia specjalistom ds. public relations w dziedzinach komunikacji, zasobów ludzkich czy marketingu.

Polska agencja PRCN i 2 realizowane przez nią projekty zostały wyróżnione w kategorii kampanie i komunikacja oraz podkategoriach: public affairs oraz komunikacja kryzysowa, tym samym dostając się do finału konkursu.

Projekt „Bezpieczny Szpital to Bezpieczny Pacjent”, dostał się do finału konkursu PR Daily w kategorii public affairs. Kampania skupiała się na poprawie standardów bezpieczeństwa w szpitalach. Zainicjowano ogólnopolskie badanie dotyczące implementacji dyrektyw unijnych w polskich szpitalach. Realizowane działania mocno przyczyniły się do uchwalenia ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta. Kampania ta przyczyniła się również do ustanowienia nowych wskaźników oceny jakości szpitali oraz rozpoczęcia roku jakości i bezpieczeństwa w ochronie zdrowia.

W ramach programu Bezpieczny Szpital to Bezpieczny Pacjent” konsekwentnie docieraliśmy z wypracowanymi rozwiązaniami do kluczowych instytucji zdrowotnych, decydentów, szpitali czy branżowych mediów. Kampania szeroko komunikowała o najpoważniejszych problemach związanych z bezpieczeństwem w polskim systemie ochrony zdrowia. Wierzymy, że podjęte działania sprawią, że zarówno pracownicy personelu medycznego, jak i pacjenci będą mogli czuć się bezpiecznie” – komentuje Iwona Kubicz, Managing director w PRCN.

Kampania „Jednym Tchem – prawo do domowego leczenia pod respiratorem” znalazła się w finale w kategorii komunikacji kryzysowej. Projekt miał na celu wsparcie pacjentów wymagających opieki długoterminowej z użyciem respiratora. Działania te zapobiegły ograniczeniom w świadczeniach wentylacji domowej planowanym przez NFZ, jednocześnie podnosząc świadomość społeczną i angażując miliony Polaków w poprzez media i spotkania z decydentami.

Główną misją kampanii Jednym Tchem było niesienie pomocy i wsparcia wszystkim pacjentom, którzy korzystają z leczenia pod respiratorem. Aktywnie budowaliśmy świadomość społeczeństwa na temat wentylacji oddechowej oraz upowszechnialiśmy wiedzę w zakresie leczenia przewlekłych chorób dróg oddechowych. Bardzo ważne było zwrócenie uwagi decydentów na sytuację pacjentów korzystających z leczenia pod respiratorem, a także wspieranie rozwiązań systemowych mających na celu dobro pacjentów oraz wykorzystywanie funduszy i składek przeznaczonych na ochronę zdrowia” – dodaje Iwona Kubicz, Managing director w PRCN.

Ogłoszenie ostatecznych wyników konkursu oraz wyłonienie zwycięzców poszczególnych kategorii odbędzie się 27 wrześniu w Nowym Jorku, podczas uroczystej gali organizowanej przez PR Daily.

Źródło: PRCN

www.prcn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

McCANN Poland jedyną nagrodzoną polską agencją na D&AD 2025
McCANN Poland kolejny raz potwierdza swoją pozycję najbardziej utytułowanej agencji kreatywnej w Polsce. W tegorocznej edycji prestiżowego konkursu D&AD 2025 agencja zdobyła Grafitowe i Drewniane Ołówki z pięciu nominowanych prac. Przyznane nagrody to kolejne wyróżnienie dla projektów, które nie tylko realizują najwyższe globalne standardy...
IAA Polska Marketing Masterminds: Laureaci Konkursu DOBROSTARS
Podczas wczorajszej Gali Finałowej Konkursu DOBROSTARS przyznane zostały nagrody dla firm, które wdrażają najlepsze i najbardziej inspirujące rozwiązania wspierające dobrostan pracowników. Wydarzenie w hotelu Verte zgromadziło ponad 130 gości z branży – liderów, ekspertów HR i partnerów, dla których dobrostan nie jest modą, ale kluczową dla rozwoju organizacji...
Ibiza w nowej odsłonie – zwycięskie projekty konkursu „SEAT Imagineers”
Świętując 75-lecie istnienia marka SEAT ogłosiła zwycięzców konkursu projektowego „SEAT Imagineers”. W ramach konkursu, zorganizowanego wspólnie ze szkołą projektowania i sztuk wizualnych LCI Barcelona, marka zaprosiła młodych twórców do zaprojektowania edycji modelu SEAT Ibiza, inspirowanej wartościami i duchem marki SEAT.
Klinika Optegra: konkurs na projekt ściany
Wystartował specjalny konkurs dla artystów, ilustratorów, grafików i twórców sztuki wizualnej. Klinika Okulistyki Optegra Warszawa Centrum zaprasza do zaprojektowania niebanalnej, interaktywnej instalacji artystycznej, która stanie się integralną częścią wnętrza kliniki. Organizatorzy konkursu poszukują oryginalnych koncepcji, które w kreatywny sposób połączą estetykę z...
Bank Pekao S.A. został laureatem prestiżowej nagrody digitalowej Performance Marketing Diamonds EU 2025 w kategorii „The Most Effective Sales Campaign” za internetową kampanię performance Konta Przekorzystnego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764