logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PRCN finalistą konkursu Ragan's PR Daily - Nonprofit Communications Awards

  PR 05.08.2024, przeczytano 750 razy
ilustracja

Projekt „Bezpieczny Szpital to Bezpieczny Pacjent” oraz „Jednym Tchem – prawo do domowego leczenia pod respiratorem” realizowane przez agencję PRCN w finale prestiżowego konkursu Ragan's PR Daily - Nonprofit Communications Awards. To ogromne wyróżnienie w globalnym konkursie przeznaczonym dla branży PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prcn-finalista-konkursu-ragan-s-pr-daily---nonprofit-communications-awards,405241,artykul.html

PR Daily to ogromne medium oraz światowa i wiodąca marka dla specjalistów ds. public relations, a także organizator licznych konferencji oraz konkursów w tym właśnie PR Daily Awards. W tym roku w konkursie wyróżniono aż 47 kategorii konkursowych, w tym 3 podkategorie: komunikacja non-profit, kampanie i komunikacja oraz narzędzia komunikacji. Ragan Communications to jedna z najbardziej prestiżowych i wpływowych organizacji w branży public relations. Ponadto PR Daily jest częścią Ragan Communications, które zostało założone ponad 50 lat temu w Stanach Zjednoczonych. Organizacja dostarcza wiadomości, informacje, analizy i szkolenia specjalistom ds. public relations w dziedzinach komunikacji, zasobów ludzkich czy marketingu.

Polska agencja PRCN i 2 realizowane przez nią projekty zostały wyróżnione w kategorii kampanie i komunikacja oraz podkategoriach: public affairs oraz komunikacja kryzysowa, tym samym dostając się do finału konkursu.

Projekt „Bezpieczny Szpital to Bezpieczny Pacjent”, dostał się do finału konkursu PR Daily w kategorii public affairs. Kampania skupiała się na poprawie standardów bezpieczeństwa w szpitalach. Zainicjowano ogólnopolskie badanie dotyczące implementacji dyrektyw unijnych w polskich szpitalach. Realizowane działania mocno przyczyniły się do uchwalenia ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta. Kampania ta przyczyniła się również do ustanowienia nowych wskaźników oceny jakości szpitali oraz rozpoczęcia roku jakości i bezpieczeństwa w ochronie zdrowia.

W ramach programu Bezpieczny Szpital to Bezpieczny Pacjent” konsekwentnie docieraliśmy z wypracowanymi rozwiązaniami do kluczowych instytucji zdrowotnych, decydentów, szpitali czy branżowych mediów. Kampania szeroko komunikowała o najpoważniejszych problemach związanych z bezpieczeństwem w polskim systemie ochrony zdrowia. Wierzymy, że podjęte działania sprawią, że zarówno pracownicy personelu medycznego, jak i pacjenci będą mogli czuć się bezpiecznie” – komentuje Iwona Kubicz, Managing director w PRCN.

Kampania „Jednym Tchem – prawo do domowego leczenia pod respiratorem” znalazła się w finale w kategorii komunikacji kryzysowej. Projekt miał na celu wsparcie pacjentów wymagających opieki długoterminowej z użyciem respiratora. Działania te zapobiegły ograniczeniom w świadczeniach wentylacji domowej planowanym przez NFZ, jednocześnie podnosząc świadomość społeczną i angażując miliony Polaków w poprzez media i spotkania z decydentami.

Główną misją kampanii Jednym Tchem było niesienie pomocy i wsparcia wszystkim pacjentom, którzy korzystają z leczenia pod respiratorem. Aktywnie budowaliśmy świadomość społeczeństwa na temat wentylacji oddechowej oraz upowszechnialiśmy wiedzę w zakresie leczenia przewlekłych chorób dróg oddechowych. Bardzo ważne było zwrócenie uwagi decydentów na sytuację pacjentów korzystających z leczenia pod respiratorem, a także wspieranie rozwiązań systemowych mających na celu dobro pacjentów oraz wykorzystywanie funduszy i składek przeznaczonych na ochronę zdrowia” – dodaje Iwona Kubicz, Managing director w PRCN.

Ogłoszenie ostatecznych wyników konkursu oraz wyłonienie zwycięzców poszczególnych kategorii odbędzie się 27 wrześniu w Nowym Jorku, podczas uroczystej gali organizowanej przez PR Daily.

Źródło: PRCN

www.prcn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsza edycja nagród CRAFTY - SPR Awards
Crafty – SPR Awards to nowa inicjatywa Stowarzyszenia Producentów Reklamowych, mająca na celu wyróżnienie twórców reklam i wzmocnienie branży. Założeniem jest to, aby to sami twórcy oceniali prace swoich kolegów i koleżanek, przy wsparciu producentów zrzeszonych w SPR. Lista laureatów zostanie ogłoszona podczas uroczystej gali, która odbędzie się 30 września w warszawskim...
Dorota Żak nagrodzona za ilustracje w konkursie Piórko
Drugi etap konkursu „Piórko 2024. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” rozstrzygnięty. Dorota Żak, laureatka organizowanych przez sieć Biedronka twórczych zmagań, otrzymała 100 tys. złotych za ilustracje do książki „Moje czarne szczęście”. Ogłoszenie wyników odbyło się w trakcie Wieczoru Przyjaciół Fundacji Powszechnego...
VML z czterema mieczami KTR
VML z kolejnymi nagrodami na najważniejszym festiwalu kreatywnym w Polsce. Agencja została nagrodzona dwoma srebrnymi i dwoma brązowymi mieczami KTR za projekty zrealizowane dla czterech różnych klientów.
Gerety Awards: Brąz dla Women Against Populists
Kobiety Przeciwko Populistom (Women Against Populists) z Brązem na Gerety Awards 2024! Wspólne zgłoszenie inicjatyw zachęcających kobiety do uczestnictwa w wyborach parlamentarnych otrzymało nagrodę w kategorii: Work For Good - Integrated. 
ING wyróżnione w konkursie KTR
ING Bank Śląski otrzymał srebrny miecz w największym w Polsce konkursie kreatywności KTR, za piosenkę "Nie daj się wkręcić w sieci", nagraną w Mieście ING w Roblox.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764