logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PRCN ze Złotą nagrodą w konkursie NYX Awards 2024

  PR 19.11.2024, przeczytano 442 razy

Kampania „Akcja Kardioprotekcja”, zrealizowana przez agencję PRCN, została uhonorowana Złotą Nagrodą w kategorii „Public Relations Campaign - Healthcare” w międzynarodowym konkursie kreatywnym NYX Awards. Inicjatorem kampanii jest Zentiva Polska, producent leku Polocard.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prcn-ze-zlota-nagroda-w-konkursie-nyx-awards-2024,406534,artykul.html

NYX Awards to prestiżowy, międzynarodowy konkurs, który nagradza wybitne osiągnięcia w branży kreatywnej i marketingowej. W ramach konkursu wyróżniane są projekty z różnych dziedzin, takich jak reklama i design, komunikacja strategiczna, kampanie marketingowe oraz media cyfrowe – w tym strony internetowe, wideo i social media. Konkurs jest otwarty dla uczestników o różnej skali działania, od niewielkich, niezależnych firm aż po największe agencje światowe. Jego misją jest docenienie kreatywności i innowacyjności, które stanowią fundament branży kreatywnej i marketingowej. Od momentu powstania w 2018 roku, NYX Awards przyciągnął tysiące zgłoszeń z ponad 60 krajów, dzięki czemu stał się konkursem o globalnym zasięgu. Konkurs uznaje, że kreatywność nie zna granic, i zapewnia przestrzeń, gdzie każdy uczestnik może zaprezentować swoje osiągnięcia i zabłysnąć na arenie międzynarodowej.

Ogólnopolska kampania firmy Zentiva, zrealizowana przez agencję PRCN, została wyróżniona Złotą Nagrodą za wyjątkową jakość, kreatywność i innowacyjność. „Akcja Kardioprotekcja” ma na celu zwiększenie świadomości na temat profilaktyki chorób sercowo-naczyniowych oraz poprawę dostępu do kardioprotekcji i rehabilitacji kardiologicznej w Polsce. Sponsorem kampanii jest firma Zentiva Polska – producent leku Polocard. Strategia kampanii opiera się na promowaniu czterech kluczowych filarów tj. regularne stosowanie leków, wsparcie psychologiczne, zbilansowana dieta i aktywność fizyczna.

W Polsce choroby układu krążenia przewodzą stawce przyczyn umieralności. W 2023 roku podczas I edycji kampanii przeprowadziliśmy badanie, z którego wynika, że aż 2/3 Polaków nie zna pojęcia rehabilitacji kardiologicznej, a 85% badanych nie wiedziało, czym jest kardioprotekcja. Utwierdziło nas to w przekonaniu, że istnieje w Polsce potrzeba edukacji społeczeństwa w zakresie profilaktyki kardiologicznej. Wierzymy, że nasze zaangażowanie poprawi dostępność do rehabilitacji kardiologicznej i wpłynie pozytywnie na stan serca Polek
i Polaków 
– podkreśla Zofia Kurek-Maciejewicz, Head of Communications Zentiva Poland.

Paulina Kacprzak, Group Product Manager w Zentiva Polska dodaje: Szczególnie w dzisiejszych czasach ludzie potrzebują dostępu do dobrej jakości leków i opieki zdrowotnej w przystępnej cenie. Dążymy do tego, aby lek Polocard dzięki kampanii zarówno stał się rozpoznawalny wśród pacjentów i personelu medycznego, jak również był rekomendowany przez farmaceutów. Dzięki kampanii, lek Polocard jest stosowany zgodnie z zaleceniami medycznymi, w trosce o zdrowie pacjentów.

O kampanii wypowiedziała się Iwona Kubicz, Managing Director w PRCN: W ramach kampanii Akcja Kardioprotekcja dotarliśmy z naszymi działaniami do blisko 20 mln Polaków. Wspólnie z marką Polocard oraz gronem ekspertów i ambasadorów kampanii przeprowadziliśmy w ostatnich dwóch latach liczne akcje, zwiększające wiedzę na temat skutecznej profilaktyki chorób serca, jak i konieczności poddania się rehabilitacji po wystąpieniu incydentu kardiologicznego. Konsekwentnie docieraliśmy z wypracowanymi rozwiązaniami do osób
z grupy podwyższonego ryzyka, farmaceutów, decydentów oraz branżowych i regionalnych mediów.

Źródło: PRCN

www.prcn.pl

Dodatkowe informacje:

o PRCN:
Należy do Związku Firm Public Relations. Jest firmą doradczą w dziedzinie PR i komunikacji reprezentującą jedną z największych światowych sieci firm public relations Global Reach PR. Poprzez 35 oddziałów na pięciu kontynentach Global Reach oferuje swoim klientom prowadzenie globalnych kampanii komunikacyjnych. Główna siedziba Sieci mieści się w Londynie. Firma PRCN została założona w odpowiedzi na dynamiczny rozwój potrzeb komunikacyjnych polskich przedsiębiorstw i organizacji otoczenia biznesu. Agencja realizuje działania z obszaru m.in.: audytów w dziedzinie komunikacji korporacyjnej, opracowania strategii komunikacji firmy, prowadzenia biura prasowego, szkoleń medialnych, media relations, a także organizacji konferencji prasowych oraz opracowania programów budowania relacji skierowanych do stakeholders, programów B2B oraz programów, których celem jest dotarcie do kluczowych liderów opinii i influencerów. PRCN oferuje szeroki zakres usług w zakresie brand PR, CSR i Community Relations. Usługi świadczone przez firmę oparte są na blisko 20-letnim doświadczeniu członków zespołu w prowadzeniu projektów w zakresie doradztwa komunikacyjnego. Firma dysponuje również doświadczeniem w zakresie budowania społeczności i programów prowadzonych za pośrednictwem social media oraz z udziałem influencerów. PRCN jest zdobywcą m.in. Effie Awards, Złotego Spinacza, Srebrnego Spinacza, Brązowego Spinacza, Stevie Awards, Magellan Awards, Burke Award, Spotlight Awards, nagrody Sukces w Ochronie Zdrowia.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje konkurs Lwy PR
Startuje konkurs Lwy PR – nagrody polskiego public relations. Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) rozpoczyna poszukiwania sześciu Lwów PR 2025. W tym roku konkurs zyskał nową, poszerzoną formułę. Poza nagrodą główną zostaną przyznane także statuetki w pięciu kategoriach.
16 zwycięzców 16. edycji „Świeć się z Energą”
Wojewódzki etap plebiscytu „Świeć się z Energą” dobiegł końca, przed nami runda finałowa. W rywalizacji wzięło udział 345 miast, jednak tylko jedno z każdego województwa będzie mogło powalczyć o tytuł Świetlnej Stolicy Polski. Każdy z 16 laureatów regionalnych dzięki akcji Energi wygrał możliwość przekazania pomocy charytatywnej o...
CSR Poland Awards 2025 – ostatni moment na zgłoszenia
Jeśli Ty lub Twoja firma zrealizowaliście w ubiegłym roku projekt z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu lub ESG, wolontariat pracowniczy czy też program dla lokalnej społeczności, pokażcie, jaki macie wkład w realizację inicjatyw społecznych w Polsce. Można to zrobić poprzez zgłoszenie się do 3. edycji konkursu CSR Poland Awards, organizowanego przez Fundację...
Mój Gdańsk 2024. Najciekawsze zdjęcia konkursowe
Muzeum Gdańska ogłosiło wyniki piątej edycji konkursu fotograficznego „Mój Gdańsk”, który cieszył się rekordowym zainteresowaniem. Do udziału zgłosiło się 128 uczestników, którzy nadesłali łącznie 1115 zdjęć. Fotografie przedstawiające życie miasta i jego mieszkańców rywalizowały w trzech kategoriach: „Ludzie”,...
Performance Marketing Diamonds EU - 7. edycja konkursu
Już 9 stycznia 2025 roku startuje VII edycja Performance Marketing Diamonds EU! To wyjątkowa okazja dla agencji performance, kreatywnych, kontentowych, wydawców, domów mediowych i marek, aby zgłosić swoje kampanie realizowane w 27 krajach Unii Europejskiej. Jedyny w Polsce konkurs o międzynarodowym zasięgu, który wyróżnia najlepsze projekty w obszarze performance marketingu i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764