logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prędkość 600Mb/s w ambientowej kampanii Orange

  PR 24.05.2016, przeczytano 1893 razy
ilustracjastrzałka

Na Dworcu Centralnym w Warszawie, w dniach od 16 do 26 maja, pasażerowie mogą pokonać schody korzystając ze specjalnej zjeżdżalni. Ustawiona wzdłuż zejścia na perony zjeżdżalnia to część kampanii Orange, realizowanej przez firmę Synergic. Akcja ambientowa promuje internet światłowodowy oferowany przez operatora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/predkosc-600mb-s-w-ambientowej-kampanii-orange,28677,artykul.html

Konstrukcja modułowa, opatrzona specjalnymi atestami, została zaadaptowana do dworcowych schodów. Mogą z niej korzystać zarówno dzieci jak i dorośli. W ten nietypowy sposób firma Orange zwraca uwagę na usługę internetu światłowodowego o prędkości do 600Mb/s. Prędkość zjazdu, znacznie większa niż ta, osiągana przy tradycyjnym schodzeniu po schodach, nawiązuje do atutów łącza internetowego.

Akcję przygotował dział komunikacji operatora we współpracy z Initiative Media Warszawa, a zrealizowała firma Synergic. W ramach kampanii promującej w Warszawie szybki internet zrealizowano również reklamę na siatkach wielkoformatowych w czterech prestiżowych lokalizacjach oraz na nośnikach typu Fullback ulokowanych na autobusach komunikacji miejskiej.

Akcje ambientowe oddziałują mocno na konsumentów, przykuwają uwagę, pozwalają na dłużej zapamiętać przekaz. Jeśli powiążemy to z reklamą na nośnikach wielkoformatowych oraz tranzytową mamy pewność, iż osiągniemy naprawdę duże zasięgi – komentuje Joanna Szlemińska, Wiceprezes Zarządu Synergic Sp. z o.o.

Najprawdopodobniej zjeżdżalnia, która przyciąga ogromną uwagę pasażerów w stolicy, pojawi się również w Krakowie.

Źródło: Synergic

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764