logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prelegenci i program XXI Kongresu Profesjonalistów Public Relations

   21.06.2021, przeczytano 426 razy
ilustracjastrzałka

Kongres PR to dla jego uczestników nie tylko możliwość rozwoju, wysłuchania ciekawych prelekcji czy poszerzenia wiedzy. To także okazja do nawiązania kontaktów z osobami z różnych branż oraz wymiany cennych doświadczeń zawodowych. Zapisy na tegoroczną edycję wydarzenia wciąż trwają.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prelegenci-i-program-xxi-kongresu-profesjonalistow-public-relations,391973,artykul.html

XXI Kongres Public Relations odbędzie się w dniach 16 i 17 września w Rzeszowie, w Hotelu Bristol. To największe wydarzenie branży, które co roku gromadzi ekspertów public relations, m.in. dyrektorów agencji PR, rzeczników prasowych, a także przedstawicieli mediów lokalnych i ogólnopolskich.

- Ostatni rok spowodował dynamiczny wzrost zapotrzebowania na usługi związane z zabezpieczeniem wizerunku, a w tym z ochroną przed hejtem. Wymusił dokładniejszą analizę otoczenia. Spotkania takie jak Kongres są płaszczyzną wymiany myśli i dyskusji o trendach, narzędziach i kierunkach zmian. Po raz kolejny w Rzeszowie będziemy mogli podzielić się doświadczeniami, dlatego tym bardziej zapraszam – mówi Dariusz Tworzydło, Prezes firmy Exacto i pomysłodawca oraz organizator Kongresu.

Tematy przewodnie tegorocznej edycji Kongresu to digital PR, hejt oraz zarządzanie kryzysem w sieci. Te zagadnienia zostały wskazane w badaniach przez samych zainteresowanych, jako najbardziej aktualne i pożądane. Rozwój technologii i zmiany w obszarze komunikacji, wymogły na ekspertach ciągłą aktualizację posiadanej wiedzy. Specjaliści i eksperci podzielą się z uczestnikami Kongresu przydatnymi informacjami i radami. Wśród prelegentów znalazł się m. in. Przemysław Przybylski, Rzecznik Prasowy Credit Agricole, który opowie o funkcjonalności Google My Business jako nowoczesnym narzędziu komunikacji w ramach digital PR. Marcin Domagała, Video Marketing Manager OTOMOTO TV i Bartosz Staniszewski, prezes Branfeed wystąpią z prelekcją „Jak pandemia wymusiła kreatywność, czyli przekuwanie kryzysu w sukces. Krótka historia pewnego formatu na kanale YouTube marki OTOMOTO”.

Pandemia COVID-19 spowodowała intensyfikację aktywności w sieci, zarówno w kontekście firm, jak i ich klientów. Otworzyło to nowe możliwości jeśli chodzi o strategie marketingowe czy budowanie wizerunku, ale może też prowadzić do kryzysu i utraty zaufania klientów. W takiej sytuacji kluczowe jest wdrożenie odpowiednich procedur. Adekwatna reakcja może zakończyć kryzys lub przynajmniej zminimalizować jego skutki. Umacnia ona zaufanie i lojalność klientów względem marki oraz sprzyja budowaniu długoterminowej relacji. Paneliści zmierzą się z tym tematem m.in. w prelekcji „Zarządzanie wizerunkiem w trakcie zmian zachodzących w organizacji”, z którą wystąpi Dominik Modrzejewski, PR Director w GOG.com czy podczas debaty „Hejt – zjawisko powszechne. O niełatwej sztuce (nie)reagowania”.

- Pandemia COVID-19 spotęgowała i przyspieszyła zmiany w obszarze komunikacji. W marcu 2020 r. firmy, organizacje, a także specjaliści branży PR musieli wykazać się intuicją i dużą elastycznością. To pokazało jak ważne jest przygotowanie i dostosowanie się do zachodzących przemian w kontekście utrzymania wizerunku i jego modelowania – podsumował Dariusz Tworzydło.

Wśród tegorocznych ekspertów znaleźli się także Anna Jadwiga Orzech, Rzeczniczka Prasowa Fundacji WOŚP oraz Dariusz Rosiak, Dziennikarz Roku 2020 w konkursie Grand Press. Program oraz sylwetki wszystkich prelegentów są już dostępne na oficjalnej stronie Kongresu www.kongrespr.pl  

W tym roku organizatorzy zdecydowali się na realizację Kongresu w formule hybrydowej. Goście mogą wybrać jedną z dwóch opcji uczestnictwa: stacjonarnie lub za pomocą transmisji online. Zapraszamy do zapisów na stronie www.kongresprofesjonalistow.pl/zgloszenia

Źródło: Newsline Sp. z o.o.

www.newsline.pl

Dodatkowe informacje:

Sponsor Główny: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
Partnerzy Kongresu: Orange Polska, Stowarzyszenie Agencji Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm Public Relations, EXACTO Sp. z o.o., Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii
Patroni Medialni: Grupa RMF, Wirtualnemedia.pl, PR manager, OOH magazine, portalmedialny.pl, gospodarkapodkarpacka.pl, publicrelations.pl, marketingmiejsca.com.pl, signs.pl, Medialna Perspektywa, Business HUB „Wolny Rynek”, Marketing przy Kawie, silanauki.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mbank po raz drugi partnerem MFF Nowe Horyzonty
Bezkompromisowe, artystyczne kino czeka na gości 21. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty we Wrocławiu. mBank po raz drugi jest partnerem Festiwalu i zaprasza wszystkich pasjonatów dziesiątej muzy na prawdziwą ucztę pod hasłem „więcej nowych horyzontów”.
Samsung The Wall o przekątnej 1000” trafia do globalnej sprzedaży
Samsung wprowadził właśnie na globalny rynek modułowy telewizor The Wall o nazwie IWA. Nowa technologia przetwarzania AI, zwiększona częstotliwość odświeżania na poziomie 120 Hz i wszechstronne możliwości instalacji sprawiają, że najnowszy The Wall po raz kolejny wyznacza standardy dla technologii wyświetlania. Ogromny ekran o przekątnej 1000” zapewnia nieograniczoną...
Nowe wyzwania, którym musiały w pandemii stawić czoła działy marketingu, sprawiły, że znacząco wzrósł poziom zaufania do nich. Z drugiej edycji badania liderów marketingu w Polsce „CMO Survey 2021” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte Digital we współpracy z HRK oraz Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR wynika...
Roland DG ogłasza wprowadzenie nowych ploterów tnących do winylu GR2-640/540 64” i 54”
Seria CAMM-1 jest w stanie szybko i równo wyciąć prawie każdy kształt z szerokiej gamy arkuszy i folii, od cienkich samochodowych folii okiennych i folii termotransferowych do grubych arkuszy odblaskowych i szablonów do piaskowania. Zastosowania obejmują szyldy, samochodowe folie okienne, oklejanie pojazdów, odzież sportową i wiele innych.
Wyjazdowe stroje Borussii Dortmund na sezon 2021/2022
PUMA prezentuje stroje wyjazdowe Borussii Dortmund na sezon 2021/2022. W ramach specjalnej niespodzianki PUMA i Fundacja BVB "leuchte auf" pokazały nową koszulkę wyjazdową dzieciom z Nordstadtligi w Dortmundzie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764