logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prelegenci Interact i Forum IAB poszukiwani

  PR 25.01.2019, przeczytano 388 razy

W dniach 4-6 czerwca br. w Warszawie odbędą się jedne z najważniejszych  konferencji marketingowych. Motywem przewodnim trzynastej edycji Interact będzie: Growing change. Changing growth. Podczas Forum IAB 2019 poruszymy temat RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością. Zapraszamy do zgłaszania propozycji swoich wystąpień.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prelegenci-interact-i-forum-iab-poszukiwani,380945,artykul.html

Programy obu wydarzeń skupione są wokół wzrostu rynku digital i współczesnego biznesu oraz stanowią swoje wzajemne uzupełnienie. Podczas Interact skupimy się na strategicznych zmianach w globalnym ujęciu. Forum IAB będzie natomiast dyskusją  o konkretnych rozwiązaniach, trendach czy narzędziach w kontekście lokalnej branży cyfrowej.

Interact 2019 – Growing change. Changing growth.

Interact to wydarzenie organizowane przez IAB Europe, które od lat gromadzi przedstawicieli wiodących agencji, wydawców, reklamodawców i branżowych ekspertów z całej Europy. W tym roku, we współpracy z IAB Polska, wydarzenie po raz pierwszy odbędzie się w Warszawie.

Już 4-5 czerwca, podczas Interact 2019, rozmawiać będziemy o tym, co dla współczesnego biznesu oznaczają zmiana i wzrost – dwie immanentne dla ery cyfrowej cechy. Oba te elementy wchodzą w fazę transformacji: rozwój technologiczny przyspiesza, grupy odbiorców rosną, a ich zachowania ewoluują, mamy najwyższe w historii wydatki na reklamę cyfrową, rośnie znaczenie tego, co dzieje się na scenie politycznej i w obszarze regulacji. Wzrost ma już nie tyle wymiar ilościowy co jakościowy, a na horyzoncie pojawiają się nowe modele biznesowe.

- Jak co roku w czerwcu, Warszawa staje się centrum wymiany myśli i poglądów świata marketingu cyfrowego. Ogromnie cieszy fakt, że tym razem będą to przedstawiciele branży z całej Europy. Ponadto motyw przewodni wydarzenia – wzrost – to temat szczególnie aktualny nie tylko w ujęciu globalnym, ale także w kontekście naszego rodzimego rynku interaktywnego, który przekroczył próg 1 miliarda euro na wydatki na reklamę online (według raportu IAB PwC AdEx) – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Nad jakością merytoryczną programu Interact 2019 czuwa Rada Programowa złożona z przedstawicieli lokalnych IAB oraz branżowych ekspertów z całej Europy.

Wszystkich chcących zabrać głos w dyskusji na powyższy temat, zapraszamy do zgłaszania propozycji swoich wystąpień. Zgłoszenia są bezpłatne. Call for papers do Interact 2019 trwa do 14 lutego 2019.

  • Szczegółowy brief i formularz zgłoszeniowy dostępne są TUTAJ

Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością

Forum IAB to najbardziej inspirująca konferencja marketingowa w Polsce. W dniach 5-6 czerwca 2019, podczas trzynastej edycji wydarzenia, rozmawiać będziemy o tym, jak rosnąć – jeśli chodzi o procesy, trendy, narzędzia, kampanie, modele reklamowe i biznesowe, organizacje, czy też nasz rozwój osobisty. A to wszystko w obszarze naszego lokalnego rynku, w kontekście zmieniającego się permanentnie otoczenia digital i wpływu, jakie ma ono na nasz biznes.

- Ostatnie lata to testowanie rozwiązań i koncentrowanie się na innowacjach oraz szukanie metod, które działają. Przez ten czas zwiększyliśmy swoją świadomość rynku, a to wszystko dzięki zebranemu doświadczeniu oraz łatwiejszemu dostępowi do danych, badań i monitoringu działań digitalowych. Znamy już wartość oceniania efektywności swojej pracy i uważamy, że wzrost definiuje sukces. Podczas tegorocznej edycji Forum IAB chcielibyśmy podyskutować o wnioskach, jakie wyciągnęliśmy z tej nauki oraz zapoznać uczestników z praktycznymi rozwiązaniami – mówi Agnieszka Parfienowicz, Partner, Digital, Mindshare; przewodnicząca Rady Programowej Forum IAB 2019.

Rada Programowa FORUM IAB to kilkudziesięciu ekspertów – przedstawicieli branży marketingu cyfrowego w Polsce, którzy odpowiedzialni są za jakość merytoryczną programu wydarzenia.

Wszystkich chcących podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem w powyższym temacie, zapraszamy do wzięcia udziału w call for papers do Forum IAB 2019. Zgłoszenia propozycji wystąpień są bezpłatne, należy je przesłać do 14 lutego 2019.

  • Szczegółowy brief i formularz zgłoszeniowy dostępne są TUTAJ

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764