logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prelegenci Search Marketing Day w Poznaniu

  PR 17.05.2012, przeczytano 1105 razy

SearchMarketingDay.com - największa w Europie Środkowej konferencja poświęcona marketingowi w wyszukiwarkach internetowych - zaczyna się w Poznaniu 22 maja. Zeszłoroczna edycja imprezy po raz pierwszy ściągnęła do Polski europejską czołówkę specjalistów SEO. W tym roku nazwiska prelegentów są jeszcze głośniejsze, a impreza przybieże formę dwóch równoległych konferencji poświęconych pozycjonowaniu (w jednej sali) i PPC, AdWords & Affiliate (w drugiej).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prelegenci-search-marketing-day-w-poznaniu,15555,artykul.html

Organizatorom udało się zaprosić do Poznania takie postaci jak Ralph “Fantomaster” Tegtmeier tworzący zaawansowane narzędzia do cloakingu, Dixon Jones z Majestic SEO, Martin MacDonald dyrektor SEO w Expedia.com, charyzmatyczny Mikkel “de Mib” Svendsen, Bob Rains z Tandler.Doerje.Partners, Russell Smith odpowiadający za oprawę treści w portalu newsowym BBC czy Magnus Bråth, specjalizujący w SEO dla branży casino w pokrelistings.com. To nazwiska stawiające Search Marketing Day (SMD) na równi z głośnymi imprezami branży SEM takimi jak SES czy SMX. Łącznie podczas pierwszego dnia konferencji uczestnicy będą mogli wybierać między 16 różnymi prezentacjami.

Wybierać, bo konferencja będzie... właściwie dwiema konferencjami. Kiedy w jednej sali prelegenci przybliżać będą tajniki pozycjonowania, na scenie drugiej sali prezentowana będzie tematyka Google AdWords (PPC) i programów afiliacyjnych. Słuchacze SearchMarketingDay.com będą mogli swobodnie przemieszczać się między salami, dobierając sobie własny plan konferencji. Następnego dnia, 23 maja, Martin MacDonald i Joe Sinkwitz przeprowadzą pierwsze w Polsce zaawansowane szkolenie z SEO i pozycjonowania prowadzone przez zagranicznych ekspertów.

- Lista prelegentów świadczy o tym że Search Marketing Day w Poznaniu będzie bardzo prestiżową imprezą - mówi Michał Makaruk twórca Forum.Optymalizacja.com. Konferencja Search Markeitng Day to nie tylko największe doroczne wydarzenie branży SEO, PPC i marketingu internetowego ale także spotkanie wszystkich osób interesujących się pozycjonowaniem stron, prowadzeniem kampanii AdWords oraz promocją stron w internecie - uzupełnia Tomasz Frontczak z , organizatora konferencji.

Źródło: MaxROY.com

SearchMarketingDay.com

Dodatkowe informacje:

Międzynarodowa konferencja Search Marketing Day odbędzie się 22 i 23 maja w salach Multikina na terenie Centrum Sztuki i Biznesu Stary Browar w Poznaniu. Wszystkie wykłady i prezentacje będą prowadzone w języku angielskim z tłumaczeniem symultanicznym na polski. Sylwetki wszystkich prowadzących, szczegóły organizacyjne konferencji i formularz rejestracyjny można znaleźć pod adresem http://SearchMarketingDay.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Międzynarodowa konferencja Search Marketing Day odbędzie się 22 i 23 maja w salach Multikina na terenie toy for man

brak ikonki
,

Wybierać, bo konferencja będzie... właściwie dwiema konferencjami. Kiedy w jednej sali prelegenci przybliżać będą tajniki pozycjonowania http://theglobaltransition.com/

avatar użytkownika
,

Kolego, prosimy jaśniej, w przeciwnym razie Twoje komentarze będziemy zmuszeni uznać za nadużycie sprzeczne z regulaminem.  

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764