logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera „Cyberpunk 2077” wspierana kampanią w mediach i markach Agory

  PR 29.05.2020, przeczytano 680 razy
ilustracjastrzałka

Media i marki Grupy Agora w specjalnej, wieloformatowej kampanii reklamowej będą wspierać krajową premierę „Cyberpunk 2077”, jednego z najbardziej oczekiwanych tytułów w 2020 r. To kolejna odsłona wspólnych działań Agory i CD PROJEKT, które z ogromnym sukcesem współpracowały przy wprowadzeniu na polski rynek gier „Wiedźmin 2: Zabójcy Królów” i „Wiedźmin 3: Dziki Gon”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-_cyberpunk-2077_-wspierana-kampania-w-mediach-i-markach-agory,387200,artykul.html

Z końcem maja br. Grupa Agora i CD PROJEKT S.A. nawiązały współpracę reklamową w ramach przygotowań do wydania gry „Cyberpunk 2077”, która będzie miała premierę we wrześniu 2020 r. Dzięki temu nowy tytuł studia CD PROJEKT RED, będzie promowany w wyjątkowej kampanii, obejmującej wszystkie media Agory – tytuły prasowe, serwisy internetowe i stacje radiowe oraz wykorzystującej możliwości reklamowe spółek: AMS - lidera innowacyjnych rozwiązań na rynku reklamy zewnętrznej i Helios – operatora największej sieci kin w Polsce. Zaangażowanie rozpoznawalnych marek i wykorzystanie wielu zróżnicowanych formatów reklamowych pozwolą na dotarcie z informacją o „Cyberpunk 2077” do bardzo szerokiej grupy odbiorców. Pierwsza część kampanii zaplanowana jest na wrzesień, druga, zapewniająca wsparcie popremierowe – na listopad 2020 r.

- Jestem dumny, że największa na polskiej giełdzie spółka wybrała media Agory do promocji swojego strategicznego projektu - tym bardziej, że to już kolejne działania, które wspólnie realizujemy. Premiera „Cyberpunka 2077” to wydarzenie, na które niecierpliwie czeka świat graczy. Cieszymy się, że dzięki zasięgowi i sile marek Agory będziemy mogli uczestniczyć w sukcesie tej produkcji. - mówi Bartosz Hojka, Prezes Agory S.A.

- Cieszę się, że będziemy wspólnie z Agorą realizować w Polsce kampanię reklamową „Cyberpunka 2077" - mówi Adam Kiciński, Prezes CD PROJEKT S.A. - Agora to nasz sprawdzony, wieloletni partner, z którym z sukcesem współpracowaliśmy już dwukrotnie, realizując kampanie promocyjne „Wiedźmina 2" oraz „Wiedźmina 3". Jestem przekonany, że przygotowywana z rozmachem kampania „Cyberpunka 2077" dodatkowo wsparta siłą mediów Agory sprawi, że jeszcze więcej polskich graczy sięgnie po naszą najnowszą produkcję.

Cyberpunk 2077” to gra role-playing rozgrywająca się w tętniącym życiem i technologią otwartym świecie wzmocnionych cybernetycznie ulicznych wojowników, groźnych netrunnerów i błyskotliwych korpohakerów. Gracze wcielają się w postać V — cyberpunka stawiającego pierwsze kroki w najniebezpieczniejszym mieście przyszłości. Opowieść V oraz rozbudowane misje poboczne zaoferują dziesiątki godzin rozgrywki pełnej skomplikowanych moralnie wyborów. Ich konsekwencje wpłyną na przyszłość V oraz bohaterów, których spotka na swojej drodze. Akcja gry „Cyberpunk 2077” — zdobywczyni ponad 200 nagród — umiejscowiona jest w uniwersum klasycznego systemu fabularnego Cyberpunk 2020.

„Cyberpunk 2077” ukaże się 17 września 2020 r. na PC, Xbox One i PlayStation 4. W tym roku swoją premierę będzie miała również wersja gry na platformę Google Stadia. Więcej na temat gry można znaleźć na jej oficjalnej stronie oraz na Facebooku i Twitterze.

Bezpośrednia współpraca Agory z CD PROJEKT przy premierze gry „Cyberpunk 2077” pozwala spółce kolejny raz zaangażować się w działania związane z rynkiem gier. Poprzednio w ramach współpracy z CD PROJEKT Agora była współwydawcą i dystrybutorem gier „Wiedźmin 2: Zabójcy Królów” oraz „Wiedźmin 3: Dziki Gon” – obie produkcje są bestsellerami na rynku polskim i światowym, a współpraca obu grup kapitałowych zakończyła się ogromnym sukcesem.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764