logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera „Cyberpunk 2077” wspierana kampanią w mediach i markach Agory

  PR 29.05.2020, przeczytano 299 razy
ilustracjastrzałka

Media i marki Grupy Agora w specjalnej, wieloformatowej kampanii reklamowej będą wspierać krajową premierę „Cyberpunk 2077”, jednego z najbardziej oczekiwanych tytułów w 2020 r. To kolejna odsłona wspólnych działań Agory i CD PROJEKT, które z ogromnym sukcesem współpracowały przy wprowadzeniu na polski rynek gier „Wiedźmin 2: Zabójcy Królów” i „Wiedźmin 3: Dziki Gon”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-_cyberpunk-2077_-wspierana-kampania-w-mediach-i-markach-agory,387200,artykul.html

Z końcem maja br. Grupa Agora i CD PROJEKT S.A. nawiązały współpracę reklamową w ramach przygotowań do wydania gry „Cyberpunk 2077”, która będzie miała premierę we wrześniu 2020 r. Dzięki temu nowy tytuł studia CD PROJEKT RED, będzie promowany w wyjątkowej kampanii, obejmującej wszystkie media Agory – tytuły prasowe, serwisy internetowe i stacje radiowe oraz wykorzystującej możliwości reklamowe spółek: AMS - lidera innowacyjnych rozwiązań na rynku reklamy zewnętrznej i Helios – operatora największej sieci kin w Polsce. Zaangażowanie rozpoznawalnych marek i wykorzystanie wielu zróżnicowanych formatów reklamowych pozwolą na dotarcie z informacją o „Cyberpunk 2077” do bardzo szerokiej grupy odbiorców. Pierwsza część kampanii zaplanowana jest na wrzesień, druga, zapewniająca wsparcie popremierowe – na listopad 2020 r.

- Jestem dumny, że największa na polskiej giełdzie spółka wybrała media Agory do promocji swojego strategicznego projektu - tym bardziej, że to już kolejne działania, które wspólnie realizujemy. Premiera „Cyberpunka 2077” to wydarzenie, na które niecierpliwie czeka świat graczy. Cieszymy się, że dzięki zasięgowi i sile marek Agory będziemy mogli uczestniczyć w sukcesie tej produkcji. - mówi Bartosz Hojka, Prezes Agory S.A.

- Cieszę się, że będziemy wspólnie z Agorą realizować w Polsce kampanię reklamową „Cyberpunka 2077" - mówi Adam Kiciński, Prezes CD PROJEKT S.A. - Agora to nasz sprawdzony, wieloletni partner, z którym z sukcesem współpracowaliśmy już dwukrotnie, realizując kampanie promocyjne „Wiedźmina 2" oraz „Wiedźmina 3". Jestem przekonany, że przygotowywana z rozmachem kampania „Cyberpunka 2077" dodatkowo wsparta siłą mediów Agory sprawi, że jeszcze więcej polskich graczy sięgnie po naszą najnowszą produkcję.

Cyberpunk 2077” to gra role-playing rozgrywająca się w tętniącym życiem i technologią otwartym świecie wzmocnionych cybernetycznie ulicznych wojowników, groźnych netrunnerów i błyskotliwych korpohakerów. Gracze wcielają się w postać V — cyberpunka stawiającego pierwsze kroki w najniebezpieczniejszym mieście przyszłości. Opowieść V oraz rozbudowane misje poboczne zaoferują dziesiątki godzin rozgrywki pełnej skomplikowanych moralnie wyborów. Ich konsekwencje wpłyną na przyszłość V oraz bohaterów, których spotka na swojej drodze. Akcja gry „Cyberpunk 2077” — zdobywczyni ponad 200 nagród — umiejscowiona jest w uniwersum klasycznego systemu fabularnego Cyberpunk 2020.

„Cyberpunk 2077” ukaże się 17 września 2020 r. na PC, Xbox One i PlayStation 4. W tym roku swoją premierę będzie miała również wersja gry na platformę Google Stadia. Więcej na temat gry można znaleźć na jej oficjalnej stronie oraz na Facebooku i Twitterze.

Bezpośrednia współpraca Agory z CD PROJEKT przy premierze gry „Cyberpunk 2077” pozwala spółce kolejny raz zaangażować się w działania związane z rynkiem gier. Poprzednio w ramach współpracy z CD PROJEKT Agora była współwydawcą i dystrybutorem gier „Wiedźmin 2: Zabójcy Królów” oraz „Wiedźmin 3: Dziki Gon” – obie produkcje są bestsellerami na rynku polskim i światowym, a współpraca obu grup kapitałowych zakończyła się ogromnym sukcesem.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przez pandemię wydawcy stracili nawet do 80 proc. przychodów z reklam
Dziennik „The Los Angeles Times” już w kwietniu informował, że stracił ponad 1/3 swoich dochodów z reklam. O załamaniu wpływów z ich sprzedaży pisał też brytyjski „The Economist” i inne światowe dzienniki. Problemy nie ominęły również polskiego rynku: w trakcie lockdownu sprzedaż drukowanych gazet i magazynów spadła, a utrata wpływów reklamowych sięgnęła od...
Wydawcy prasowi razem na temat digitalizacji
Pięciu czołowych wydawców prasowych w Polsce spotkało się, aby przedyskutować kierunki działania związane z transformacją cyfrową, która wyraźnie przyspieszyła w wyniku epidemii. Debata odbyła się podczas konferencji „Cyfrowa gospodarka – ewolucja czy rewolucja po COVID-19”, zorganizowanej przez e-Kiosk SA, lidera na rynku prasy cyfrowej w Polsce.
Gazeta.pl wraz z Goethe-Institut w Warszawie rozpoczynają wspólny projekt „Oto Niemcy”, na który składają się reportaże o życiu codziennym i aktualnych problemach za zachodnią granicą. Reporterzy i reporterki z Polski, m.in. Joanna Strzałko, Bartosz Józefiak i Dorota Salus, przyjrzą się stereotypom na temat Niemców. Pierwszy materiał o pracy „złotych rączek” ukaże...
Już jutro, 1 lipca br. na Gazeta.pl gratka dla wszystkich fanów muzyki – w portalu, jednocześnie z premierą w mediach społecznościowych, zaprezentowany zostanie singiel tegorocznej edycji Męskiego Grania. Gazeta.pl wraz z portalami Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl oraz spółką AMS z Grupy Agora zajmą się również promocją projektu.
AMS wygrał przetarg na obsługę dwóch pakietów wiat przystankowych w Gdańsku
23 czerwca 2020 r. Gdański Zarząd Dróg i Zieleni poinformował o rozstrzygnięciu przetargu na dzierżawę wiat przystankowych. W jego wyniku AMS został operatorem dwóch pakietów wiat, co zapewni ciągłość działań reklamowych dla klientów spółki na najbliższe piętnaście miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764