logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera drukarki DTG Epson Surecolor SC-F2100 od Api.pl

  PR 20.08.2018, przeczytano 1662 razy
ilustracjastrzałka

API.PL jako wieloletni Autoryzowany Partner firmy EPSON prezentuje najnowszy drukarkę DTG EPSON SureColor SC-F2100.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-drukarki-dtg-epson-surecolor-sc-f2100-od-api.pl,37632,artykul.html

EPSON SureColor SC-F2100 to kompleksowe rozwiązanie DTG do projektowania nadruków i drukowania na koszulkach, polo, dużych torbach i na innych tkaninach.

Nowy model oferuje szybsze drukowanie wyższej jakości przy ograniczeniu liczby czynności związanych z obsługą, a także możliwość tworzenia własnych projektów.

Kompleksowe rozwiązanie

SC-F2100 wchodzi w skład kompleksowego rozwiązania DTG firmy Epson obejmującego drukarkę, głowicę drukującą, atrament, oprogramowanie i gwarancję. Użytkownik może mieć pewność, że wszystkie części zaprojektowano i bardzo szczegółowo przetestowano pod kątem optymalnego współdziałania.

Szybsze drukowanie, wyższa jakość

Urządzenie umożliwia szybsze drukowanie w porównaniu do wcześniejszych modeli, a dodatkowe tryby szybkiego drukowania i usprawniona cyrkulacja atramentu pozwalają na szybsze uruchamianie. Drukarka oferuje też udoskonalone funkcje rastrowania zapewniające płynniejsze odwzorowanie obrazów i szerszą gamę barw.

Oprogramowanie Garment Creator

Wszechstronne, bezpłatne oprogramowanie Garment Creator firmy Epson umożliwia dodawanie tekstu i wielu zdjęć oraz tworzenie wstępnych ustawień korekty zdjęć, a także oferuje obsługę folderów aktywnych i obrazów CMYK.

Niemal bezobsługowa praca

Tryb automatycznej konserwacji z osobnym wkładem czyszczącym dostępny w drukarce SC-F2100 znacznie redukuje zaplanowane czynności konserwacyjne. Pochłaniacz kurzu zapobiega natomiast osadzaniu się brudu i kurzu na głowicy drukującej. W zestawie z drukarką znajduje się opcjonalna podkładka do mocowania materiału na płycie i narzędzie z uchwytem ułatwiające układanie odzieży.

Atrament UltraChrome DG

Atramenty UltraChrome DG firmy Epson są dostarczane we wkładach o pojemności 600 ml. Atramenty o żywych kolorach lub twardy, odporny na pękanie atrament o białej barwie idealnie nadają się do drukowania na ciemnych tkaninach. Cyrkulacja białego atramentu w drukarce zmniejsza ryzyko zatykania.

Ekologia

Atrament UltraChrome DG firmy Epson otrzymał certyfikat ECO PASSPORT od organizacji OEKO-TEX

Kluczowe cechy:

  • Zwiększona szybkość i wyższa jakość
  • Dodatkowe tryby szybkiego drukowania i płynniejsze odwzorowanie obrazów
  • Kompletne rozwiązanie firmy Epson obejmujące drukarkę, głowicę drukującą, atrament, oprogramowanie i gwarancję
  • Wszechstronne oprogramowanie Garment Creator
  • Możliwość tworzenia niepowtarzalnych projektów dzięki funkcji dodawania tekstu i łączenia obrazów
  • Ograniczone potrzeby konserwacji
  • Tryb automatycznej konserwacji z osobnym wkładem czyszczącym
  • Atramenty UltraChrome DG
  • Żywe kolory i twardy, odporny na pękanie atrament o białej barwie
  • Nowe stoły do druku – statyczna powierzchnia zapewnia równy chwyt podczas drukowania. Eliminuje również zmarszczki podłoża.
  • Dashboard – Aby jeszcze bardziej zwiększyć produktywność, nowy panel Epson Dashboard dla DTG będzie dostępny dla Epson SC F2100. Wiele drukarek może być sterowanych i konserwowanych z dowolnego stanowiska pracy i dowolnej platformy.
  • Dwuwarstwowy tryb drukowania w bieli i kolorze
  • Ulepszony panel sterowania oferuje dodatkowe funkcje i wyświetla więcej informacji
  • Pochłaniacz kurzu zapobiegający przedostawaniu się brudu i kurzu do wnętrza drukarki
  • Drukowanie na materiale o grubości do 25 mm
  • Tryb białego atramentu, tryb kolorowego atramentu lub tryb podwójnych kolorów – zależnie od konfiguracji
  • Dołączone narzędzie mocujące, które wygładza materiał na płycie przed drukowaniem.

Nowość od API.PL będzie można zobaczyć 12 i 13 września w EXPO XXI Warszawa na stoisku F9 podczas targów FestiwalDruku.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764