logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera ebooka „Nowy portal krok po kroku: narzędzia, wskazówki, trendy”

  PR 25.02.2021, przeczytano 508 razy
ilustracjastrzałka

Budowa portalu internetowego to złożony i pracochłonny projekt. Przed jego rozpoczęciem warto zajrzeć do najnowszego ebooka e-point, w którym eksperci e-commerce wyjaśniają, krok po kroku jak stworzyć portal, który realizuje potrzeby klientów i pracowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-ebooka-_nowy-portal-krok-po-kroku%3A-narzedzia%2C-wskazowki%2C-trendy_,390356,artykul.html

Kompleksowe wsparcie całej firmy

E-book skierowany jest do wszystkich ról w firmie, które biorą udział w tym procesie, włącznie z przedstawicielami działów

  • marketingu,
  • digitalu,
  • sprzedaży,
  • IT,
  • zarządzania produktem,
  • employer brandingu,
  • rozwoju marki.

Całościowy przewodnik po każdym etapie powstawania portalu

Materiał został stworzony tak, aby mógł wspierać każdy etap powstawania portalu. Od momentu podejmowania decyzji o rozpoczęciu prac aż do jego uruchomienia. Pomogą w tym informacje dotyczące tego jak

  • określić właściwe cele portalu,
  • przygotować harmonogram wdrożenia,
  • napisać RFP i wybrać dostawcę,
  • uczestniczyć w projektowaniu portalu,
  • ustalić, kto w Twojej firmie powinien być zaangażowany w proces jego powstawania,
  • współpracować z dostawcą wybranego rozwiązania,
  • finalnie uruchomić portal,
  • rozwijać system w przyszłości.

Portal to coś więcej niż narzędzie wspierające sprzedaż. Firmy wykorzystują go do wielu obszarów działalności jak m.in. rekrutacja czy obsługa reklamacji. I chociaż jego budowa i wdrożenie jest czasochłonna i wymagająca, warto przez nie przejść dla uzyskania korzyści.

E-book można pobrać bezpłatnie TUTAJ.

Źródło: e-point SA

www.e-point.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764