logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera IFA 2014: Pierwszy na świecie ultrapanoramiczny, zakrzywiony monitor LG IPS 21:9

  PR 19.08.2014, przeczytano 1513 razy
ilustracjastrzałka

Na IFA zadebiutuje także pierwszy monitor 4K do kina cyfrowego i najnowszy zaawansowany monitor dla graczy


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-ifa-2014%3A-pierwszy-na-swiecie-ultrapanoramiczny%2C-zakrzywiony-monitor-lg-ips-21%3A9,22412,artykul.html

Firma LG Electronics (LG) zaprezentuje na targach IFA 2014 w Berlinie swój najnowszy zakrzywiony, ultrapanoramiczny monitor IPS 21:9 (model 34UC97). Estetyczny 34-calowy monitor jest pierwszym tego typu urządzeniem wyposażonym w zakrzywiony ekran IPS 21:9 zapewniający niesamowitą jakość obrazu oraz szereg innych, przydatnych funkcji. Na targach IFA 2014 zadebiutuje także monitor 4K do kina cyfrowego (model 31MU97) oraz oferujący bogaty wachlarz dodatkowych funkcji, monitor dla graczy (model 24GM77) – oba cechują się niezrównaną wydajnością, nowoczesnym stylem i wszechstronną funkcjonalnością.

Flagowy model LG – zakrzywiony, ultrapanoramiczny monitor IPS 21:9, to uniwersalne rozwiązanie zarówno dla profesjonalistów, jak i miłośników domowej rozrywki. Dodatkowa powierzchnia ekranu daje więcej możliwości i wyższy komfort pracy, a lekkie zakrzywienie pozwala użytkownikom jeszcze bardziej wczuć się w akcję. Ekran o rozdzielczości Quad HD 3440x1440 pikseli oferuje fotografom i filmowcom poziom detali odpowiedni do ich wymagań. Monitor LG 34UC97 jest kompatybilny z komputerami PC oraz Mac i bez problemu radzi sobie z wyświetlaniem szczegółowej grafiki i filmów. Wsparcie Thunderbolt™ 2 zapewnia wydajny przesył danych – czterokrotnie szybszy w niż USB 3.0 – i pozwala połączyć kilka urządzeń jednocześnie. Monitor obsługuje także funkcję MAXX AUDIOŸ i system stereo 7W, co gwarantuje wysoką jakość dźwięku.

Oprócz pierwszego na świecie ultrapanoramicznego, zakrzywionego monitora 21:9, LG zaprezentuje także monitor do kina cyfrowego 4K, spełniający standardy Digital Cinema Initiative

31-calowy ekran mieści aż 4096 x 2160 pikseli, osiągając rozdzielczość odpowiadającą czterem monitorom Full HD. Model 31MU97 pozwoli zawodowcom, np. montażystom, oglądać nagrania 4K w natywnej jakości. Monitor wyposażono w ekran LG IPS 4K, gwarantujący niesamowicie ostry obraz i szeroki kąt widzenia. Urządzenie jest w stanie wyświetlić 99% skali kolorów Adobe RGB, dzięki czemu idealnie nadaje się dla profesjonalistów z branży filmowej, graficznej i dla pasjonatów fotografii. Ekran jest fabrycznie gotowy do sprzętowej kalibracji i zawiera Dual Color Space – oprogramowanie kalibrujące True Color Pro, dostępne tylko w urządzeniach LG.

Gracze zachwycą się nowym monitorem LG 24GM77, zaprojektowanym specjalnie z myślą o dynamicznych grach FPS. Odświeżanie 144 Hz dba o poprawne wyświetlanie pełnej szczegółów grafiki, zaś tryb Dynamic Action Sync (DAS) znacznie zmniejsza opóźnienia, pozwalając graczom błyskawicznie reagować na wydarzenia. Z kolei funkcja Black Stabilizer gwarantuje bezbłędne wyświetlanie czerni, podczas gdy Game Mode oferuje trzy zoptymalizowane ustawienia, zmieniane jednym przyciskiem na obudowie. Oczywiście użytkownik może także samodzielnie dostosować szczegółowe ustawienia do własnych preferencji. Przygotowana specjalnie z myślą o tym monitorze funkcja Motion 240 redukuje smużenie, dzięki czasowi odświeżania mniejszemu niż 1 ms.

„Mimo że wielu z nas spędza teraz więcej czasu przed monitorem niż przed telewizorem, większość producentów nie nadąża za postępami w tej branży” – zauważa Hyoung-sei Park, Szef Działu IT Business w LG Electronics Home Entertainment Company. „Innowacje LG w dziedzinie wyświetlania obrazu nie ograniczają się do wiodących na rynku produktów do oglądania telewizji – aktywnie wprowadzamy je także do naszych monitorów. Dlatego z dumą przedstawiamy pierwszy ultrapanoramiczny monitor 21:9 z zakrzywionym ekranem IPS i kątem oglądania 178 stopni, który zapewni użytkownikom niezapomniane wrażenia wizualne”.

Źródło: Firma LG Electronics (LG)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Zarąbiście, LG robi wprowadza technologię z zakrzywieniem do monitorów, a to w tv najbardziej jest oczekiwane. OLED będzie rozwijany i myślę że znowu zobaczymy zakrzywiony tv, dużo tańszy. Pogratulować tylko.

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764