logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera interaktywnej ciężarówki ze słodyczami Wawel

  PR 30.07.2018, przeczytano 1868 razy
ilustracjastrzałka

Marka Wawel przygotowała dla swoich fanów wyjątkową atrakcję – pierwszą tego typu interaktywną ciężarówkę pełną słodyczy, gier i aplikacji, która właśnie wyruszyła w swoją premierową trasę po całej Polsce. Tylko w tym sezonie odwiedzi łącznie kilkadziesiąt polskich miast. Wszystkim eventom z Wawel Truckiem towarzyszyć będzie moc atrakcji, niezapomniana zabawa i oczywiście słodycze dla każdego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-interaktywnej-ciezarowki-ze-slodyczami-wawel,37417,artykul.html

Wawel Truck to nie tylko mobilna strefa słodkości, ale przede wszystkim miejsce pełne interaktywnych gier i aplikacji, które zapraszają do magicznego świata marki. Przed ciężarówką Wawel Truck, w specjalnej strefie zabaw, o dobre samopoczucie uczestników dbają hostessy i animatorzy. A jakie atrakcje, oprócz słodyczy, czekają w środku?

Tu każdy czuje się dobrze

Ekipa marki Wawel zadbała o to, by odwiedziny Wawel Trucka były absolutnie niezapomnianą przygodą. Towarzyszami podróży po wnętrzu ciężarówki są zabawne M!chałki i psotne żelkowe Smoki, czyli postacie znane z najnowszych spotów telewizyjnych marki. Każdy może spróbować swoich sił w animowanych grach zręcznościowych, zrobić dobry uczynek, poznać tajniki produkcji czekolady oraz dowiedzieć się więcej o dobrych składnikach w słodyczach marki Wawel. Całość zabawy w Wawel Trucku wieńczy wejście do magicznej strefy Wolności Wyboru, w której można skomponować – i oczywiście zabrać ze sobą – miks swoich ulubionych słodyczy.

ilustracjastrzałka

Złap nas na trasie

Słodki Wawel Truck przemierzy Polskę, towarzysząc między innymi trasie koncertowej RMF - Lato na Maxxxa. Na tegorocznej trasie wozu są np.: Władysławowo, Gdynia, Stegna, Krynica Morska, Bukowina, Łukowa koło Biłgoraja, Lublin, Krasnystaw, Częstochowa, Będzin, Warszawa oraz Kraków.

ilustracjastrzałka

Za budowę specjalistycznej naczepy odpowiadała firma Autokontener, grafiki na naczepie – Studio Pigeon i Schulz Brand Friendly, wystrój wnętrza – Tika Design.

ilustracjastrzałka

Źródło: Wawel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764