logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera kalandra XPRO DS170 od Softplast na Festiwaldruku.pl

  PR 01.08.2018, przeczytano 826 razy
ilustracjastrzałka

Dystrybutor urządzeń i komponentów do produkcji szeroko pojętej reklamy zewnętrznej i wewnętrznej, plandek, namiotów oraz markiz, zasłon i rolet zaprezentuje na targach poligrafii reklamowej nowy kalander do druku sublimacyjnego na ciepło.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-kalandra-xpro-ds170-od-softplast-na-festiwaldruku.pl,37454,artykul.html

XPRO DS170 to kompaktowa maszyna wyposażona w olejowy bęben z powłoką teflonową, zapewniający stabilność temperatury na całej szerokości bębna, podczas całego procesu grzania. Odpowiednia do tkanin w ekspozycjach zewnętrznych i wewnętrznych charakteryzujących się żywymi i błyszczącymi kolorami dzięki doskonałej przenikalności atramentu.

Może znaleźć zastosowanie w  produkcji zasłon i dekoracji wnętrz (np. poduszki), odzieży sportowej, akcesoriów promocyjnych, stoisk wystawowych,  dekoracji sklepowych i innych projektach reklamowych.

ilustracjastrzałka

Na premierową odsłonę kalandra z podgrzewanym olejowym bębnem, zaprojektowanym do transferu z papieru sublimacyjnego na tkaninę i utrwalania nadruku na materiale –  SoftPlast  zaprasza na stoisko D7. To pierwsza prezentacja na polskim rynku.

Film pokazujący pracę kalandra:

  • FestiwalDruku.pl odbędzie się 12-13 września br. w EXPO XXI Warszawa.
  • Trwa bezpłatna rejestracja na targi TUTAJ

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764