logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera kalendarza charytatywnego „Rozbieramy, żeby ubrać”

  PR 07.12.2011, przeczytano 5078 razy
ilustracjastrzałka

Kalendarz, który przedstawia rozbieraną sesję zdjęciową DJ’ów radia ESKA, trafił do odbiorców w Mikołajki. Odzież o wartości zysku ze sprzedaży tej wyjątkowej publikacji zostanie przekazana do wybranych Domów Dziecka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-kalendarza-charytatywnego-rozbieramy%2C-zeby-ubrac,14128,artykul.html

Dwanaście artystycznych zdjęć, zawartych w kalendarzu, to dzieło znanego fotografa Rafała Milacha, laureata m.in. World Press Photo i New York Photo Festival. Za sesję zdjęciową odpowiedzialne było studio AFPhoto, stylizacje przygotował natomiast Andrzej Sobolewski. Warto podkreślić, że zespół ESKI zgodził się wystąpić
w tak odważnym projekcie i zrzucić z siebie ubrania po to, aby pomóc potrzebującym. Dzięki temu ubrani zostaną wychowankowie trzech placówek: Domu Dziecka w Trzcińsku-Zdroju, Domu Dziecka im. Dr. H. Jordana
w Kaczorowie oraz Domu Dziecka im. Ewy Szelburg-Zarembiny w Lublinie.

„Ten projekt na pewno wymagał dużej odwagi i dystansu do siebie ze strony naszych DJ’ów, którzy na co dzień nie występują w roli modeli. Jednak charytatywny cel akcji przekonał ich do przełamania pewnych barier, związanych nie tylko z pozowaniem, ale i z własnym ciałem” – mówi Andrzej Descours, brand manager Radia ESKA – „Końcowy efekt jest mocny i wyrazisty. Ale nie mniej, niż potrzeby dzieciaków, którym chcemy pomóc.”

Materiał video oraz zdjęcia z realizacji sesji można już teraz obejrzeć na dedykowanej kalendarzowi podstronie w serwisie Eska.pl. Do internetu trafiły również trzy teasery video, zapowiadające premierę publikacji i uchylające rąbek tajemnicy na temat tej intrygującej sesji zdjęciowej.

Premierze kalendarza towarzyszy miesięczna kampania promocyjna, obejmująca radio ESKA, działania w prasie („Flesz”, „Party”) oraz Internecie (Onet.pl, Wp.pl, Eska.pl i profil ESKI na Facebook’u). Kalendarz jest dostępny w sprzedaży internetowej na stronie Eska.pl.

Za działania promocyjne odpowiada Grupa Radiowa Time.

Źródło: Grupa Radiowa TIME

eska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764