logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera kalendarza charytatywnego „Rozbieramy, żeby ubrać”

  PR 07.12.2011, przeczytano 4961 razy
ilustracjastrzałka

Kalendarz, który przedstawia rozbieraną sesję zdjęciową DJ’ów radia ESKA, trafił do odbiorców w Mikołajki. Odzież o wartości zysku ze sprzedaży tej wyjątkowej publikacji zostanie przekazana do wybranych Domów Dziecka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-kalendarza-charytatywnego-rozbieramy%2C-zeby-ubrac,14128,artykul.html

Dwanaście artystycznych zdjęć, zawartych w kalendarzu, to dzieło znanego fotografa Rafała Milacha, laureata m.in. World Press Photo i New York Photo Festival. Za sesję zdjęciową odpowiedzialne było studio AFPhoto, stylizacje przygotował natomiast Andrzej Sobolewski. Warto podkreślić, że zespół ESKI zgodził się wystąpić
w tak odważnym projekcie i zrzucić z siebie ubrania po to, aby pomóc potrzebującym. Dzięki temu ubrani zostaną wychowankowie trzech placówek: Domu Dziecka w Trzcińsku-Zdroju, Domu Dziecka im. Dr. H. Jordana
w Kaczorowie oraz Domu Dziecka im. Ewy Szelburg-Zarembiny w Lublinie.

„Ten projekt na pewno wymagał dużej odwagi i dystansu do siebie ze strony naszych DJ’ów, którzy na co dzień nie występują w roli modeli. Jednak charytatywny cel akcji przekonał ich do przełamania pewnych barier, związanych nie tylko z pozowaniem, ale i z własnym ciałem” – mówi Andrzej Descours, brand manager Radia ESKA – „Końcowy efekt jest mocny i wyrazisty. Ale nie mniej, niż potrzeby dzieciaków, którym chcemy pomóc.”

Materiał video oraz zdjęcia z realizacji sesji można już teraz obejrzeć na dedykowanej kalendarzowi podstronie w serwisie Eska.pl. Do internetu trafiły również trzy teasery video, zapowiadające premierę publikacji i uchylające rąbek tajemnicy na temat tej intrygującej sesji zdjęciowej.

Premierze kalendarza towarzyszy miesięczna kampania promocyjna, obejmująca radio ESKA, działania w prasie („Flesz”, „Party”) oraz Internecie (Onet.pl, Wp.pl, Eska.pl i profil ESKI na Facebook’u). Kalendarz jest dostępny w sprzedaży internetowej na stronie Eska.pl.

Za działania promocyjne odpowiada Grupa Radiowa Time.

Źródło: Grupa Radiowa TIME

eska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IAA Power Hour: wszystko co najważniejsze o influencer marketingu
Trendy w influencer marketingu były tematem drugiego panelu IAA POWER HOUR, który odbył się w środę 18 maja i był transmitowany na żywo ze studia RASP. Podczas spotkania swoją wiedzą i inspiracjami podzielili się: Iwona Piwek, YouTube Sales Head, Google Poland, Adam Nowakowski, Creative Agency Partner CEE, Meta, Marcin Gruszka, Head of Communications, Allegro oraz Jacek...
Puma i Manchester City prezentują nowy zestaw domowy na sezon 2022/23
PUMA zaprezentowała dziś strój domowy Manchesteru City na sezon 2022/23, głównymi inspiracjami do zaprojektowania stroju był skład „The Citizens” z końca lat 60. oraz jeden z jego liderów, ikona klubu – Colin Bell.
STS, sponsor strategiczny Lecha i największa polska firma bukmacherska, zdecydował na ostatni mecz sezonu 2021/2022 o zmianie swojego logo na froncie koszulek na specjalnie zaprojektowany napis z okazji zdobycia mistrzostwa Polski przez poznańską drużynę. – Pomysł STS bardzo nam się spodobał i od razu przystąpiliśmy do pracy, by zdążyć na mecz z Zagłębiem Lubin -...
Unique One powiększa Zarząd
Agencja UNIQUE ONE powiększyła struktury Zarządu o trzy nowe osoby: Aleksandrę Izraelską, Emilię Kostkę i Macieja Olszankę. Grzegorz Bonder niezmiennie pozostaje na stanowisku Prezesa Zarządu.
Kampania Great Hair Stories dla Resibo od agencji Os3 i studia Warsaw Production
oS3 jako agencja wiodąca marki Resibo, odpowiada za komunikację wprowadzającą linię naturalnych kosmetyki do włosów. Kampania Great Hair Stories wspiera wejście marki w nową kategorię produktów do włosów, z zestawem szamponów, odżywek i serum na końcówki. Produkty to efekt dwóch lat pracy marki z technologami i trychologami. Każdy produkt posiada unikalną formulację,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764