logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera kawy Crealto firmy Nespresso wspierana konkursem fotograficznym

  PR 06.09.2012, przeczytano 2608 razy
ilustracja

Weekend na przepięknym Lazurowym Wybrzeżu i wyjątkowy obiad w renomowanej restauracji - taka miła odskocznia od codzienności brzmi jak marzenie. Masz szansę, by je spełnić, biorąc udział w konkursie Nespresso inspirowanym Crealto - nową limitowaną edycją kawy Grand Cru. Zwycięzca będzie miał okazję skosztować przysmaków inspirowanych kawą Crealto, serwowanych przez Mirazur, jedną z 50 najlepszych restauracji na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-kawy-crealto-firmy-nespresso-wspierana-konkursem-fotograficznym,16526,artykul.html

Aby wziąć udział w konkursie Crealto, wystarczy zrobić zdjęcie utrwalające chwilę z ulubioną kawą Nespresso i umieścić je w serwisie społecznościowym. Wybrać można oficjalny fanpage Nespresso w serwisie Facebook, serwis Twitter (hashtag: #Crealto) lub Instagram (hashtag: #Crealto).

Konkurs fotograficzny Crealto potrwa do 25 września 2012 r.

Źródło: Nestlé Nespresso

www.nespresso.com

Dodatkowe informacje:

Nestlé Nespresso jest pionierem i liderem rynku najwyższej jakości porcjowanej kawy premium. Spółka Nespresso z siedzibą w Lozannie, Szwajcaria, obecna jest w ponad 50 krajach i zatrudnia 7000 pracowników. W 2011 roku spółka zarządzała globalną siecią sprzedaży detalicznej liczącą 270 butików. Wartość sprzedaży spółki Nespresso w 2011 r. osiągnęła ponad 3 miliardy franków szwajcarskich, a rozwój organiczny spółki osiągnął ponad 20%.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764