logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera kieszonkowego projektora Philips PPX 2480

  PR 26.04.2012, przeczytano 1792 razy
ilustracja

Na polskim rynku debiutuje kieszonkowy projektor Philips PPX 2480, bezpośredni następca modelu PPX 1430. Z uwagi na swoje kompaktowe gabaryty, może on pretendować do miana gadżetu tegorocznej majówki. Ponadto, cechuje się prawie trzykrotnie wyższą jasnością i oferuje 120-calowy obraz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-kieszonkowego-projektora-philips-ppx-2480,15373,artykul.html

PicoPix 2480 to topowy model w ofercie marki Philips. Mierzy 105x105x31,5 mm i waży 290 gramów. Mnogość wejść audio/wideo powinna pozwolić podłączyć go do laptopa, konsoli lub nawet smartfonu czy tabletu. Projektor posiada także wbudowany akumulator, który ma wystarczyć na 2 godziny ciągłej pracy.

Jego konstrukcję oparto na technologii DLP. Źródłem światła są diody LED, których żywotność ocenia się na ponad 30 000 godzin. Współczynnik kontrastu wynosi 1000:1, a jasność jest równa 80 lumenom.

PPX 2480 obsługuje wszystkie popularne standardy wideo. Wyposażono go we wbudowany odtwarzacz MP4, dzięki czemu nie jest uzależniony od komputera. Miłym dodatkiem są wbudowane głośniki, a całość uzupełnia 2 GB wewnętrznej pamięci oraz czytnik kart SD.

W zestawie, oprócz samego projektora, znajdziemy bogate wyposażenie dodatkowe, a w nim m.in.: futerał, zasilacz, pilot, instrukcję obsługi oraz podstawowy komplet okablowania.

Kieszonkowy projektor Philips PicoPix 2480 jest objęty 24-miesięczną gwarancją producenta, a jego sugerowana cena detaliczna wynosi 1499 PLN brutto.

Podczas tegorocznego forum Poznań Media Expo, kieszonkowy projektor Philips PicoPix 2480 wyróżniono statuetką Cyfrowy Super Produkt.

Źródło: Sagemcom

www.sagemcom.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764