logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera kolorowych modeli A4: Bizhub C3350 i Bizhub C3850

  PR 11.03.2014, przeczytano 852 razy
ilustracjastrzałka

Konica Minolta oferują dostęp do zaawansowanych funkcji, łatwość i intuicyjność obsługi oraz zaawansowane opcje dedykowane bezpieczeństwu. Można je szybko zintegrować z funkcjonującymi już w firmie maszynami A3. bizhub C3350 i bizhub C3850 spełniają również wysokie normy ekologiczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-kolorowych-modeli-a4%3A-bizhub-c3350-i-bizhub-c3850,21064,artykul.html

Wszechstronność i intuicyjna obsługa

Oba modele realizują podstawowe zadania związane z bieżącą obsługą dokumentów takie, jak: kopiowanie, drukowanie, skanowanie czy opcjonalne wysyłanie faksów. Szybkość drukowania bizhub C3350 i bizhub C3850 wynosi odpowiednio 33 i 38 str./min. Urządzeniami można wygodnie zarządzać dzięki kolorowym ekranom dotykowym o przekątnej 7”. Znacznym ułatwieniem jest intuicyjne i przejrzyste menu.

Zaawansowane opcje bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo danych to obecnie bardzo istoty aspekt funkcjonowania współczesnych firm a wielofunkcyjne urządzenie drukujące jest ważnym elementem łańcucha obiegu dokumentu. 

bizhub C3350 i C3850 wyposażono w funkcję „bezpiecznego drukowania” i szyfrowanie danych na dysku twardym urządzenia.

Kompatybilność

Nowe MFP można z łatwością zintegrować z funkcjonującym w firmie środowiskiem druku skonstruowanym w oparciu o rozwiązania A3 firmy. Co więcej, wszystkie urządzenia firmy działają w oparciu o jeden wspólny interfejs użytkownika. Dzięki temu użytkownik przyzwyczajony do obsługi innego modelu Konica Minolta nie musi „uczyć” się na nowo obsługi kolejnego urządzenia.

Wierzymy w sukces bizhub C3350 i C3850. Użytkownicy naszych rozwiązań cenią wszechstronność i uniwersalność. Nowe propozycje kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych A4 w pełni spełniają powyższe kryteria. Bardzo dobrze sprawdzają się jako samodzielne urządzenia jak i część większego działającego w firmie systemu druku – powiedział Szymon Szczur, Koordynator ds. Wsparcia Sprzedaży Rozwiązań Biznesowych, Konica Minolta Business Solutions Polska.

Źródło: Konica Minolta

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764