logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera linii sugarfree w polskiej branży słodyczy reklamowych

  PR 29.06.2023, przeczytano 587 razy
ilustracjastrzałka
fot. Agencja Od kuchni

Po raz pierwszy w Polsce możemy mówić o bezcukrowej, personalizowanej czekoladzie stworzonej dla rynku B2B. Choć pastylki czy gumy sugarfree to standard na rynku słodyczy reklamowych, to polski producent – SLODKIE – postanowił pójść o krok dalej. W całej linii, poza rewolucyjną czekoladą, znajdziemy też karmelki, lizaki czy ciasteczka w wersji bez cukru.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-linii-sugarfree-w-polskiej-branzy-slodyczy-reklamowych,400589,artykul.html

Gwarantuje identyczne wrażenia po przełamaniu, tę samą konsystencję oraz kolor, co standardowa czekolada mleczna. Różnica jest tylko jedna – ma w składzie 0 gramów cukru. Czekolada mleczna z linii sugarfree od firmy SLODKIE to nowość na rynku słodyczy reklamowych, na którą od dawna czekali klienci.

- Pastylki i gumy bez cukru to pewien standard na rynku słodyczy reklamowych. Postanowiliśmy więc podnieść poprzeczkę wyżej, oferując klientom karmelki, lizaki czy ciasteczka stworzone na bazie alternatywnych słodzików. Teraz w naszej linii sugarfree pojawiła się również czekolada mleczna, która smakiem nie odbiega od tradycyjnych słodyczy, a jednocześnie jest pozbawiona nawet śladowych ilości cukru. Na taki produkt czekali nasi klienci już od dawna, a czekolada jest dostępna w ponad 120 różnych wariantach! – komentuje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE.

Produkty z linii sugarfree dosładzane są syropem z agawy oraz izomaltem. Cała oferta sugarfree to odpowiedź producenta na potrzeby klientów, którzy – pragnąc czegoś słodkiego – unikają jednocześnie białego cukru. Jak dodaje Anna Garmada: - Długo czekaliśmy na wprowadzenie słodyczy bezcukrowych, czyli w pełni bezpiecznych dla diabetyków. Naszą nową ofertą chcemy pokazać, że można połączyć przyjemne z pożytecznym, czyli stworzyć atrakcyjną, spersonalizowaną reklamę swojej marki w wersji bez cukru.

Promocję oferty bezcukrowej SLODKIE połączyło z wprowadzeniem nowego opakowania – papieru z dodatkiem włókien trawy. Jest to materiał wyprodukowany w trosce i z najwyższą dbałością o środowisko. Zawiera do 40% włókien trawy, a pozostałą część dopełniają tzw. włókna pierwotne. Trawa wykorzystana do tego papieru pochodzi z obszarów kompensacji ekologicznej, a sam produkt posiada doskonały bilans ekologiczny – jego produkcja pozwala zaoszczędzić zużycie wody, energii, nie wymaga stosowania dużej ilości substancji chemicznych, co wpływa także na zmniejszenie emisji CO2 o około 75%.

- Nasza kolejna nowość, czyli papier z dodatkiem włókien trawy, jest w 100% biodegradowalna i posiada certyfikat kompostowalności. Cechuje się łatwiejszą obróbką, dzięki czemu przy produkcji opakowania powstaje mniej pęknięć w miejscach zagięć. To opakowanie doskonale sprawdza się także w druku – podkreśla Anna Garmada.

Naturalny w dotyku oraz wyglądzie papier z dodatkiem włókien trawy posiada atest do kontaktu z żywnością oraz certyfikat FSC®, co gwarantuje, że surowiec ten pochodzi z kontrolowanych wycinek lub recyklingu. To innowacyjne, ekologiczne opakowanie doskonale dopełnienia ideę zrównoważonej produkcji, która wpisuje się w filozofię firmy SLODKIE.

Źródło: Slodkie

www.slodkie.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander APO Lanthar I 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
Heytex Ecotex Frontlit w ofercie Antalis
Baner, który nie zawiera PVC? Materiał, który jest ultralekki, ale superwytrzymały? Wakacje już się zaczęły, ale nasi Zieloni Bohaterowie nie zwalniają tempa. Powitajcie jedną z naszych nowości – Heytex Ecotex Frontlit.
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.
Sony ZV-E10 II i obiektyw E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II
Sony wprowadza na rynek aparat ZV-E10 II, będący drugą generacją bestsellerowego modelu ZV-E10i. Korpus ZV-E10 jest obecnie podstawowym aparatem w przeznaczonej dla twórców treści serii Sony ZV. Stanowi wszechstronne, nieduże i łatwe w użyciu narzędzie dla początkujących i zaawansowanych twórców. Nowy ZV-E10 II będzie miał...
PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764