logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera marki Zbożaki wsparta szerokozasięgową kampanią

  PR 01.09.2015, przeczytano 2309 razy
ilustracja

Launch nowej marki Zbożaki z portfolio Nestlé Polska wsparty jest szerokozasięgową kampanią reklamową realizowaną m.in. w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, kinach sieci Cinema City oraz IMAX, a także w Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-marki-zbozaki-wsparta-szerokozasiegowa-kampania,25834,artykul.html

Kampania reklamowa wspierająca launch produktu na polskim rynku będzie realizowana od 1 września. Osią działań promujących markę ZBOŻAKI będą 30 s. spoty telewizyjne, emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych m.in. TVN, Polsat, TVP, kanałach tematycznych stacji TVN i Polsat oraz w sieciach kin Cinema City oraz IMAX. Dodatkowo kampania będzie wspierana działaniami w Internecie m.in. na portalu Onet.pl czy platformach VOD, a także na YouTube oraz Facebook.  Kampania ma na celu zbudowanie świadomości o nowym produkcie, jako rozwiązaniu na dziecięce śniadania.

Kampania reklamowa wsparta jest również działaniami promocyjnymi w sklepach detalicznych. W punktach sprzedaży znajdziemy angażujące klientów materiały reklamowe, towarzyszące kupującym już od chwili wejścia do sklepu oraz plakaty informacyjne, prowadzące klientów po ścieżce zakupowej. Obecność ZBOŻAKÓW w sklepach wsparta jest również działaniami edukacyjnymi, skierowanymi do mam dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W tym celu w wybranych punktach sprzedaży pojawią się animatorki z wykształceniem żywieniowym, które będą odpowiadały na pytania rodziców związane z żywieniem dzieci, jaki i nowym produktem. W sklepach nie zabraknie również wizualizacji ZBOŻAKÓW – maskotek, które będą rozdawać klientom ulotki informujące o nowym produkcie.

Za kreację kampanii reklamowej odpowiedzialna jest agencja Publicis. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Działania PR powierzono firmie BrandLab.

Źródło: Nestlé Polska

Dodatkowe informacje:

ZBOŻAKI to pożywny, pełnowartościowy produkt, który dzięki chrupiącym płatkom i dodatkowi owoców jest pysznym posiłkiem dla dzieci. Produkt zawierający zboża: ryż, owies, jęczmień, kukurydzę i pszenicę, przygotowany z wykorzystaniem mleka doskonale uzupełnia dziecięcą dietę w wapń, żelazo oraz niezbędne witaminy. Składniki zawarte w produkcie ZBOŻAKI wspierają prawidłowy rozwój dzieci, poprzez uwalnianie energii, wspomaganie koncentracji i odporności, a ponadto stanowią zbilansowane śniadanie. Dla urozmaicenia dziecięcych śniadań ZBOŻAKI dostępne są w 5 smakach: truskawkowym, malinowym, bananowym, morelowym i 3 owoców.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764