Launch nowej marki Zbożaki z portfolio Nestlé Polska wsparty jest szerokozasięgową kampanią reklamową realizowaną m.in. w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, kinach sieci Cinema City oraz IMAX, a także w Internecie.
Kampania reklamowa wspierająca launch produktu na polskim rynku będzie realizowana od 1 września. Osią działań promujących markę ZBOŻAKI będą 30 s. spoty telewizyjne, emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych m.in. TVN, Polsat, TVP, kanałach tematycznych stacji TVN i Polsat oraz w sieciach kin Cinema City oraz IMAX. Dodatkowo kampania będzie wspierana działaniami w Internecie m.in. na portalu Onet.pl czy platformach VOD, a także na YouTube oraz Facebook. Kampania ma na celu zbudowanie świadomości o nowym produkcie, jako rozwiązaniu na dziecięce śniadania.
Kampania reklamowa wsparta jest również działaniami promocyjnymi w sklepach detalicznych. W punktach sprzedaży znajdziemy angażujące klientów materiały reklamowe, towarzyszące kupującym już od chwili wejścia do sklepu oraz plakaty informacyjne, prowadzące klientów po ścieżce zakupowej. Obecność ZBOŻAKÓW w sklepach wsparta jest również działaniami edukacyjnymi, skierowanymi do mam dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W tym celu w wybranych punktach sprzedaży pojawią się animatorki z wykształceniem żywieniowym, które będą odpowiadały na pytania rodziców związane z żywieniem dzieci, jaki i nowym produktem. W sklepach nie zabraknie również wizualizacji ZBOŻAKÓW – maskotek, które będą rozdawać klientom ulotki informujące o nowym produkcie.
Za kreację kampanii reklamowej odpowiedzialna jest agencja Publicis. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Działania PR powierzono firmie BrandLab.
Źródło: Nestlé Polska