logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera miesięcznika Moje maluchy

  PR 30.05.2018, przeczytano 1124 razy
ilustracjastrzałka

Wydawnictwo Nowa Era przygotowało nową ofertę dla najmłodszych. Moje maluchy to pierwsze na rynku w pełni obrazkowe czasopismo dla dzieci w wieku przedszkolnym, inspirujące do samodzielnej pracy, łączące rozrywkę i edukację. Pismo, którego hasłem przewodnim jest “Tu instrukcja obrazkowa zastępuje słowa”, zadebiutowało na rynku prasowym 29 maja. Nad przygotowaniem miesięcznika Moje maluchy pracują eksperci Nowej Ery: redaktorzy specjalizujący się w edukacji przedszkolnej i zespół związany z kultowym pismem Świerszczyk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-miesiecznika-moje-maluchy,36682,artykul.html

Magazyn Moje maluchy inspiruje dzieci do samodzielnej zabawy, pomaga w kształtowaniu percepcji wzrokowej i nabywaniu sprawności manualnej oraz przygotowuje je do nauki pisania i logicznego myślenia. Każdy numer zawiera 24 kolorowe, wielkoformatowe plansze - strony z ilustracjami i prostymi zadaniami do wykonania (np. rysowanie po śladzie, kolorowanie wg kodu, wyszukiwanie elementów, dopasowywanie naklejek wg różnych instrukcji). Dzieci mogą spróbować rozwiązać je samodzielnie (wspierając się instrukcją obrazkową) lub poprosić o pomoc rodziców. Dzięki temu jednocześnie bawią się i przyswajają nowe zdolności. Według specjalistów pracujących nad pismem to jedna ze skuteczniejszych metod nabywania wiedzy oraz rozwijania umiejętności.

- Wprowadzenie nowego tytułu prasowego do naszego portfolio jest naturalną konsekwencją strategii rozwoju wydawnictwa. Nowa Era to silna marka na rynku edukacyjnym z olbrzymim doświadczeniem, które postanowiliśmy wykorzystać także do rozbudowania oferty komercyjnej. Pismo jest jednym z zaplanowanych na ten rok debiutów - mówi Eliza Amanowicz, dyrektor wydawnicza, Nowa Era.  - Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że w opinii rodziców na rynku prasowym wciąż brakuje wartościowych czasopism, które w wyważony sposób łączyłyby w sobie zarówno aspekt rozrywkowy, jak i edukacyjny. Jesteśmy na to przygotowani, bo mamy unikalną  wiedzę i doświadczenie, by taki tytuł powołać do życia. Dodatkowo zainspirowani olbrzymią popularnością wydawanego przez nas “Świerszczyka” postanowiliśmy wykorzystać nasz potencjał redakcyjny do stworzenia równie atrakcyjnego pisma przeznaczonego dla młodszego odbiorcy - dodaje Amanowicz.

Redaktor naczelną Moich maluchów jest Małgorzata Węgrzecka, która szefuje również redakcji Świerszczyka. Miesięcznik jako jedyny na rynku dostępny jest w dwóch niestandardowych rozmiarach - tzw. Dużym (33 cm wysokości) i Ogromnym (38 cm wysokości). Oba formaty umożliwiają lubianą przez dzieci zabawę dywanową. Za stronę graficzną i rysunki do Moich maluchów odpowiada znana ilustratorka Anna Genlser specjalizująca się w twórczości dla najmłodszych dzieci.

- Gust estetyczny i plastyczny dziecka zaczyna kształtować się od najmłodszych lat. Ważne jest, żeby już na tym etapie pokazywać dziecku wartościowe książeczki oraz pisma. Wpływa to na jego postrzeganie rzeczywistości, rozwija wyobraźnię oraz wrażliwość - tłumaczy Anna Gensler.

Ilustracje dla pisma Moje maluchy to duże kolorowe obrazy, w które wkomponowane są przeróżne ciekawe ćwiczenia dla najmłodszych dzieci - od kolorowania, obrysowywania po naklejanie naklejek. Przyjacielscy bohaterowie tych ilustracji towarzyszą i wspierają młodych odbiorców podczas rozwiązywania zadań. Wartością unikatową pisma są duże oryginalne instrukcje, które za pomocą samych obrazków pokazują dziecku, jak krok po kroku wykonać dane ćwiczenie. To także doskonały punkt wyjścia do wspólnej rozmowy rodziców z dziećmi i snucia własnych opowieści.

Miesięcznik Moje maluchy przeznaczony jest dla dzieci od 2 roku życia. Cena pierwszego numeru wynosi 7,50 zł, kolejnych 8,50 zł, a w prenumeracie 6,90 zł. Objętość pisma -  24 strony + 30 naklejek. Miesięcznik dostępny jest w kioskach i salonach prasowych. Można go również zamówić w prenumeracie na stronie www.mojemaluchy.pl. Nakład pierwszego numeru to 55 tys. egzemplarzy. Wejście pisma na rynek wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje m.in. promocję w punktach sprzedaży i kampanię online: e-mailingi, reklamę w social mediach, Google Display Network oraz retargeting.

Źródło: Nowa Era

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platforma VOD FlixClassic, która pozwala poznać i odkryć na nowo klasykę kinematografii z całego świata jest już dostępna w aplikacji Android TV.
WP zmienia strukturę, wzmacnia rolę technologii
Od 1 grudnia 2023 r. na stanowisko p.o. dyrektora technologii i produktu reklamowego Wirtualnej Polski Media awansuje Jędrzej Matla. Zmiana ta jest częścią procesu mocniej integrującego produkty reklamowe i wydawnicze z obszarem IT. Jednocześnie WP przyspiesza badania związane z wykorzystywaniem sztucznej inteligencji oraz przetwarzaniem danych. Zespoły odpowiadające za te procesy...
Motowizja poszerza zasięgi
Na tę informację czekało wielu kibiców. Telewizja motoryzacyjna Motowizja dołączyła do oferty Polsat Box, Polsat Box Go oraz Netii. Od 1 grudnia br. wchodzi w skład pakietu L telewizji satelitarnej i kablowej IPTV oraz pakietu Bogatego telewizji internetowej z dekoderem Polsat Box, pakietu Polsat Box Go Sport w ofercie serwisu streamingowego Polsat Box Go, a także pakietu L...
Burza medialna wokół odejścia Stanowskiego z Kanału Sportowego
Decyzją o odejściu z Kanału Sportowego i utworzeniem nowego programu – Kanału Zero, Krzysztof Stanowski ściągnął na siebie uwagę mediów i internautów. Jak wynika z najnowszej analizy PSMM Monitoring & More decyzja i powody rezygnacji Stanowskiego były szeroko komentowane w przestrzeni medialnej. W niespełna dwa miesiące dyskusja wygenerowała blisko 300 tys....
Coraz więcej osób w Polsce płaci za dostęp do treści wideo w internecie. Przy stale powiększającej się ofercie serwisów, współdzielenie kont i opłat stało się siecią skomplikowanych zależności. Zdecydowana większość użytkowników płatnej telewizji nie rozważa rezygnacji z tej usługi. Telewizja pomimo spadków oglądalności to wciąż...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764