logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera nowego burgera Grand Big Mac w McDonald's

  PR 07.10.2015, przeczytano 1822 razy
ilustracjastrzałka

Grand Big Mac to nowe, większe wcielenie znanego wszystkim klasyka – burgera Big Mac, którego smaku nie trzeba nikomu przedstawiać, bo jest powszechnie znany i lubiany. W strategii komunikacji połączono dobry smak burgera Big Mac wraz z uwzględnieniem zmiany jego wielkości, stąd idea kreatywna „Więcej dobrego.”


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-nowego-burgera-grand-big-mac-w-mcdonald-s,26181,artykul.html

Oś komunikacji stanowią zaś zabawne dialogi dwóch przyjaciół, którzy w podróży rozmawiają o burgerze Grand Big Mac i nie tylko. Bohaterów kampanii usłyszymy zarówno w 30-sekundowym spocie telewizyjnym (od 7 października w kanałach ogólnych i tematycznych), jak i w serii klipów, stworzonych z myślą o Internecie i mediach społecznościowych.

Oprócz filmów, kampania obejmuje komunikację rozmiaru nowego burgera w niestandardowych formatach na Facebooku oraz na outdoorze. Na materiałach będzie widoczna tylko jego część, która zmieściła się na formacie – ponieważ Grand Big Mac jest tak wielki, że nie mieści się na billboardzie, na plakacie, czy w jednym poście.

Nową ofertę uzupełnią także: Chicken Big Mac, chrupserki z sosem żurawinowym, a także podwójne duże frytki z dwoma sosami do wyboru.

Za strategię, kreację i produkcję reklam odpowiada agencja DDB&tribal, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Macroscope OMD. Z kolei Agencja 24/7Communication jest odpowiedzialna za działania PR.

Źródło: McDonald’s

www.mcdonalds.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764