Grand Big Mac to nowe, większe wcielenie znanego wszystkim klasyka – burgera Big Mac, którego smaku nie trzeba nikomu przedstawiać, bo jest powszechnie znany i lubiany. W strategii komunikacji połączono dobry smak burgera Big Mac wraz z uwzględnieniem zmiany jego wielkości, stąd idea kreatywna „Więcej dobrego.”
Oś komunikacji stanowią zaś zabawne dialogi dwóch przyjaciół, którzy w podróży rozmawiają o burgerze Grand Big Mac i nie tylko. Bohaterów kampanii usłyszymy zarówno w 30-sekundowym spocie telewizyjnym (od 7 października w kanałach ogólnych i tematycznych), jak i w serii klipów, stworzonych z myślą o Internecie i mediach społecznościowych.
Oprócz filmów, kampania obejmuje komunikację rozmiaru nowego burgera w niestandardowych formatach na Facebooku oraz na outdoorze. Na materiałach będzie widoczna tylko jego część, która zmieściła się na formacie – ponieważ Grand Big Mac jest tak wielki, że nie mieści się na billboardzie, na plakacie, czy w jednym poście.
Nową ofertę uzupełnią także: Chicken Big Mac, chrupserki z sosem żurawinowym, a także podwójne duże frytki z dwoma sosami do wyboru.
Za strategię, kreację i produkcję reklam odpowiada agencja DDB&tribal, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Macroscope OMD. Z kolei Agencja 24/7Communication jest odpowiedzialna za działania PR.
Źródło: McDonald’s