logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera nowego logo Infoshare

  PR 20.03.2019, przeczytano 416 razy
ilustracjastrzałka

Zakończył się pierwszy etap prac nad nową linią wizualną Infoshare, konferencji o nowych technologiach organizowanej w Gdańsku. Marka pokazała nowe logo. Zmiany są ściśle związane z obraniem nowego kierunku komunikacji marki. Infoshare w pełnej nowej odsłonie zobaczymy 8 maja podczas otwarcia 13. edycji wydarzenia w gdańskim Amber Expo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-nowego-logo-infoshare,381724,artykul.html

Koncepcja Share what IS worthy podstawą komunikacji Infoshare

Zmiany w Infoshare odbyły się w duchu koncepcji kreatywnej Shareworthy, wypracowanej wspólnie z agencją brandingową Engram.

- Koncepcja ta podkreśla misję i wartości, którymi kierujemy się od początku istnienia Infoshare - chcemy dzielić się z naszymi uczestnikami tym, co wartościowe. Z jednej strony oferujemy bowiem ekspercką wiedzę, a z drugiej - stwarzamy przestrzeń do networkingu i zdobywania nowych kontaktów, dzielenia się informacjami oraz zderzania opinii. Oczywiście aspekt technologiczny pozostaje tu najważniejszy, bo nowe technologie są tym, co spaja nasze działania - mówi Co-founder & CEO Infoshare Grzegorz Borowski.

Nowa identyfikacja wizualna objęła wszystkie elementy marki.

- Efekt finalny tych prac, czyli nowa linia wizualna marki Infoshare jest wypadkową tego, jak chcieliśmy unowocześnić markę, a jakie cechy - te które się zakorzeniły - chcieliśmy zachować. Istotniejszymi kwestiami były prosty znak graficzny oparty na liternictwie oraz czerwony kolor, który był podstawą dotychczasowego wizerunku. Ze względu na szeroką działalność Infoshare podeszliśmy do tematu systemowo, tworząc wizualny język marki o oparty unikalne, dynamiczne layouty, świeżą kolorystykę, minimalistyczne ilustracje czy ikony. Sam znak jest w istocie fundamentem dla identyfikacji, ale jednocześnie bardzo małym elementem rozbudowanego systemu - dodaje Adam Ignaciuk, Partner & Senior Designer w Engram.

ilustracjastrzałka

13. edycja Infoshare w nowej odsłonie

Nową linię wizualną konferencji w pełnej odsłonie będzie można zobaczyć podczas tegorocznej edycji Infoshare, którą zaplanowano na 8 i 9 maja w Gdańsku. Cały proces prowadzony jest w formule “open rebranding”, co oznacza, że do każdego etapu prac angażowana jest społeczność Infoshare. Do tej pory odbyły się między innymi konsultacje strategiczne i badania fokusowe, dzięki którym udało się na nowo zdefiniować potrzeby odbiorców marki i wytyczyć kierunek rozwoju. Kolejnym etapem będzie wspólne tworzenie strony internetowej.

ilustracjastrzałka

Proces odświeżenia marki został powierzony agencji brandingowej Engram specjalizującej się w przeprowadzaniu procesów brandingowych dla marek m.in. z sektora nowych technologii, przemysłu, nauki i medycyny. Autor kilkudziesięciu systemów identyfikacji, w tym dla Grupy Pracuj, Mevo - Roweru Metropolitalnego, GFKM - Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów, Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego czy Biobanku Fahreheita.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Infoshare

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Castorama zaprasza na Majsterkową choinkę
Już w najbliższą sobotę 14 grudnia dla wszystkich małych majsterkowiczów Castorama przygotowała wyjątkowe świąteczne atrakcje. Wśród nich między innymi strefa majsterkowania z drewnianymi zabawkami, a także magiczne warsztaty tworzenia stroików oraz dekoracji świątecznych pod okiem specjalistów.
Szał świątecznych zakupów trwa, przez sklepy przewijają się tłumy odwiedzających, a platformy internetowe obsługują rekordowe ilości zamówień. Grudzień co roku stanowi intensywny okres przygotowań do Świąt zarówno dla klientów, którzy wybierają się na zakupy gwiazdkowych prezentów, jak i samych sieci handlowych, które muszą...
Ikea: Święta wśród ludzi, nie wśród mebli
Stylowa lampa, wygodne krzesło, gustowny talerz. Dla pani Zofii to jedyni towarzysze śniadań, obiadów i kolacji codziennie od czterech lat. Starsze osoby często mierzą się z samotnością, którą w Święta odczuwają szczególnie dotkliwie. 10 grudnia br. startuje nowa kampania „Święta wśród ludzi, nie wśród mebli”, w której IKEA...
Karnawałowa aktywacja marki Captain Jack
Do Polski zbliża się najgorętszy okres w roku – karnawał pod banderą Captain Jack. Wszyscy śmiałkowie będą mieli szansę powalczyć o imprezowe wyjazdy na karaibskie wyspy. Promocję wesprze silna kampania ATL, BTL oraz działania w digitalu i social mediach z udziałem topowych influencerów.
Świąteczne ciężarówki Coca-Cola odwiedzą Chorzele, Sandomierz i Iławę
Już wiemy, gdzie w tym roku zawitają legendarne ciężarówki Coca-Cola! Wskazali je sami mieszkańcy, oddając rekordową ilość głosów na swoje miasta w konkursie, zorganizowanym przez Coca-Cola. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu internautów, świąteczny konwój wraz z mocą atrakcji przyjedzie do Chorzel, Sandomierza i Iławy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764