logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera nowego logo Infoshare

  PR 20.03.2019, przeczytano 1173 razy
ilustracjastrzałka

Zakończył się pierwszy etap prac nad nową linią wizualną Infoshare, konferencji o nowych technologiach organizowanej w Gdańsku. Marka pokazała nowe logo. Zmiany są ściśle związane z obraniem nowego kierunku komunikacji marki. Infoshare w pełnej nowej odsłonie zobaczymy 8 maja podczas otwarcia 13. edycji wydarzenia w gdańskim Amber Expo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-nowego-logo-infoshare,381724,artykul.html

Koncepcja Share what IS worthy podstawą komunikacji Infoshare

Zmiany w Infoshare odbyły się w duchu koncepcji kreatywnej Shareworthy, wypracowanej wspólnie z agencją brandingową Engram.

- Koncepcja ta podkreśla misję i wartości, którymi kierujemy się od początku istnienia Infoshare - chcemy dzielić się z naszymi uczestnikami tym, co wartościowe. Z jednej strony oferujemy bowiem ekspercką wiedzę, a z drugiej - stwarzamy przestrzeń do networkingu i zdobywania nowych kontaktów, dzielenia się informacjami oraz zderzania opinii. Oczywiście aspekt technologiczny pozostaje tu najważniejszy, bo nowe technologie są tym, co spaja nasze działania - mówi Co-founder & CEO Infoshare Grzegorz Borowski.

Nowa identyfikacja wizualna objęła wszystkie elementy marki.

- Efekt finalny tych prac, czyli nowa linia wizualna marki Infoshare jest wypadkową tego, jak chcieliśmy unowocześnić markę, a jakie cechy - te które się zakorzeniły - chcieliśmy zachować. Istotniejszymi kwestiami były prosty znak graficzny oparty na liternictwie oraz czerwony kolor, który był podstawą dotychczasowego wizerunku. Ze względu na szeroką działalność Infoshare podeszliśmy do tematu systemowo, tworząc wizualny język marki o oparty unikalne, dynamiczne layouty, świeżą kolorystykę, minimalistyczne ilustracje czy ikony. Sam znak jest w istocie fundamentem dla identyfikacji, ale jednocześnie bardzo małym elementem rozbudowanego systemu - dodaje Adam Ignaciuk, Partner & Senior Designer w Engram.

ilustracjastrzałka

13. edycja Infoshare w nowej odsłonie

Nową linię wizualną konferencji w pełnej odsłonie będzie można zobaczyć podczas tegorocznej edycji Infoshare, którą zaplanowano na 8 i 9 maja w Gdańsku. Cały proces prowadzony jest w formule “open rebranding”, co oznacza, że do każdego etapu prac angażowana jest społeczność Infoshare. Do tej pory odbyły się między innymi konsultacje strategiczne i badania fokusowe, dzięki którym udało się na nowo zdefiniować potrzeby odbiorców marki i wytyczyć kierunek rozwoju. Kolejnym etapem będzie wspólne tworzenie strony internetowej.

ilustracjastrzałka

Proces odświeżenia marki został powierzony agencji brandingowej Engram specjalizującej się w przeprowadzaniu procesów brandingowych dla marek m.in. z sektora nowych technologii, przemysłu, nauki i medycyny. Autor kilkudziesięciu systemów identyfikacji, w tym dla Grupy Pracuj, Mevo - Roweru Metropolitalnego, GFKM - Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów, Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego czy Biobanku Fahreheita.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Infoshare

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764