logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera nowego logo Infoshare

  PR 20.03.2019, przeczytano 287 razy
ilustracjastrzałka

Zakończył się pierwszy etap prac nad nową linią wizualną Infoshare, konferencji o nowych technologiach organizowanej w Gdańsku. Marka pokazała nowe logo. Zmiany są ściśle związane z obraniem nowego kierunku komunikacji marki. Infoshare w pełnej nowej odsłonie zobaczymy 8 maja podczas otwarcia 13. edycji wydarzenia w gdańskim Amber Expo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-nowego-logo-infoshare,381724,artykul.html

Koncepcja Share what IS worthy podstawą komunikacji Infoshare

Zmiany w Infoshare odbyły się w duchu koncepcji kreatywnej Shareworthy, wypracowanej wspólnie z agencją brandingową Engram.

- Koncepcja ta podkreśla misję i wartości, którymi kierujemy się od początku istnienia Infoshare - chcemy dzielić się z naszymi uczestnikami tym, co wartościowe. Z jednej strony oferujemy bowiem ekspercką wiedzę, a z drugiej - stwarzamy przestrzeń do networkingu i zdobywania nowych kontaktów, dzielenia się informacjami oraz zderzania opinii. Oczywiście aspekt technologiczny pozostaje tu najważniejszy, bo nowe technologie są tym, co spaja nasze działania - mówi Co-founder & CEO Infoshare Grzegorz Borowski.

Nowa identyfikacja wizualna objęła wszystkie elementy marki.

- Efekt finalny tych prac, czyli nowa linia wizualna marki Infoshare jest wypadkową tego, jak chcieliśmy unowocześnić markę, a jakie cechy - te które się zakorzeniły - chcieliśmy zachować. Istotniejszymi kwestiami były prosty znak graficzny oparty na liternictwie oraz czerwony kolor, który był podstawą dotychczasowego wizerunku. Ze względu na szeroką działalność Infoshare podeszliśmy do tematu systemowo, tworząc wizualny język marki o oparty unikalne, dynamiczne layouty, świeżą kolorystykę, minimalistyczne ilustracje czy ikony. Sam znak jest w istocie fundamentem dla identyfikacji, ale jednocześnie bardzo małym elementem rozbudowanego systemu - dodaje Adam Ignaciuk, Partner & Senior Designer w Engram.

ilustracjastrzałka

13. edycja Infoshare w nowej odsłonie

Nową linię wizualną konferencji w pełnej odsłonie będzie można zobaczyć podczas tegorocznej edycji Infoshare, którą zaplanowano na 8 i 9 maja w Gdańsku. Cały proces prowadzony jest w formule “open rebranding”, co oznacza, że do każdego etapu prac angażowana jest społeczność Infoshare. Do tej pory odbyły się między innymi konsultacje strategiczne i badania fokusowe, dzięki którym udało się na nowo zdefiniować potrzeby odbiorców marki i wytyczyć kierunek rozwoju. Kolejnym etapem będzie wspólne tworzenie strony internetowej.

ilustracjastrzałka

Proces odświeżenia marki został powierzony agencji brandingowej Engram specjalizującej się w przeprowadzaniu procesów brandingowych dla marek m.in. z sektora nowych technologii, przemysłu, nauki i medycyny. Autor kilkudziesięciu systemów identyfikacji, w tym dla Grupy Pracuj, Mevo - Roweru Metropolitalnego, GFKM - Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów, Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego czy Biobanku Fahreheita.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Infoshare

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung LU32R590 - monitor curved 4K z funkcją upscalingu
Firma Samsung wprowadziła do sprzedaży pierwszy na świecie monitor 4K z zakrzywioną matrycą, który ma być dobry wyborem dla osób szukających wszechstronnego ekranu do codziennych zadań i rozrywki. Samsung LU32R590 to 32 calowym monitor, oferujący bardzo dobrą jakość obrazu dzięki możliwości wyświetlania miliarda kolorów i funkcji upscalingu. Nowoczesny design urządzenia,...
Tylko do 10 maja br. studenci o zainteresowaniach fotograficznych mogą ubiegać się o udział w programie studenckim Canon na międzynarodowym festiwalu Visa pour l’image. Dla 10 najlepszych studentów z Polski, Canon przygotował specjalny pakiet festiwalowy obejmujący udział w 3-dniowych warsztatach i spotkaniach networkingowych, przelot, zakwaterowanie oraz wyżywienie. W...
PR Calling po raz kolejny nawiązało współpracę projektową z platformą Addictions.ai oraz działająca w jej ramach aplikacją mobilną dla osób uzależnionych od alkoholu oraz ich bliskich - AlkyRecovery. Agencja odpowiada za działania media relations, w tym pozycjonowanie eksperckie założyciela platformy Marcina Brysiaka.
Konkurs Effie Awards ewoluuje wraz z dynamicznie zmieniającą się branżą i w tym roku wprowadza nową kategorię Positive change: PR-Led i Employer branding. Prowly wspiera inicjatywę i zostaje jej partnerem.
23 maja br. w Warszawie rozpocznie się druga edycja programu akceleracyjnego [m]spark, realizowanego przez GroupM i KnowledgeHub Akcelerator. Program kierowany jest do startupów, które tworzą innowacyjne rozwiązania z obszaru marketingu i nowych technologii (MarTech). Rekrutacja potrwa do 10 maja. Zgłoszenia przyjmowane są na stronie
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764