logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera nowej aplikacji Multikino Vue

  PR 30.10.2019, przeczytano 883 razy
ilustracjastrzałka

Multikino we współpracy z Mastercard wprowadza pierwszą w pełni omnichannelową na polskim rynku kinowym aplikację mobilną. Od dziś za pomocą telefonu można zakupić zarówno bilety na seans filmowy oraz przekąski z barowej oferty kina. Aplikacja w systemie Android oraz iOS jest dostępna w Google Play oraz App Store.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-nowej-aplikacji-multikino-vue,384535,artykul.html

Nowa aplikacja Multikino VUE sprawia, że wizyta w kinie jest jeszcze prostsza i przyjemniejsza. Ładny i intuicyjny interfejs pozwala szybko zorientować się w repertuarze wszystkich kin. Użytkownik aplikacji kupując bilet może również zamówić jeden z czterech najpopularniejszych zestawów barowych. Wszystkie kupowane w aplikacji zestawy są 25% tańsze niż te kupowane w kinie. Dodatkowo Mastercard przygotował bonus dla swoich klientów. Płacąc kartami Mastercard wszystkie zestawy objęte są aż 50% zniżką. Po zakupie jedzenie można odebrać w specjalnie przygotowanych do tego celu punktach w barach kinowych. Aplikacja Multikino VUE jest w pełni zintegrowana z kontem użytkownika na stronie multikino.pl, co pozwala trzymać wszystkie bilety, kody zniżkowe, vouchery na jedzenie oraz karty lojalnościowe (w tym karta Rodzina do kina, M!karta, Filmweb+ oraz Payback) w jednym miejscu dostępnym zarówno przez stronę kina jak i aplikację.

- To pierwsze w Polsce i jedno z pierwszych w Europie rozwiązań kinowych w pełni omnichannelowych – zaznacza Wojciech Szymczyk, lider rozwiązań cyfrowych dla grupy VUE, do której należy m.in. Multikino. - Polska jest pierwszym rynkiem z grupy VUE, gdzie wdrażamy tak złożony produkt. Mamy w planach szybką lokalizację aplikacji na rynku niemieckim oraz brytyjskim. Sprzyja nam fakt, że agencja Infinity, z którą współpracujemy od 5 lat, przygotowała dla nas tę aplikację i obsługuje również rynki niemiecki i włoski – dodaje.

Aplikację Multikino VUE wyróżniają dwie unikalne funkcjonalności. Wspomniany już zakup jedzenia przy użyciu telefonu oraz „Film alert” – bardzo wciągająca usługa przypominająca funkcjonalnością jedną z popularnych aplikacji randkowych. „Polubienie” filmu pozwoli przypomnieć kinomanom o premierze ich ulubionych produkcji zarówno drogą mailową jak i notyfikacją.

- Aplikacja nie powstałaby bez silnego wsparcia naszego długoletniego partnera, organizacji Mastercard – zaznacza Mariusz Spisz, Członek Zarządu, Multikino S.A. - Nasza sieć kinowa jako pierwsza wypuściła na polski rynek aplikację do sprzedawania biletów już w 2012 roku, wówczas również Mastercard wspierał jej powstanie. Mastercard zainspirował nas także swoimi doświadczeniami płynącymi ze współpracy partnerskiej z masowymi imprezami na całym świecie. Dzięki temu powstał produkt, który – jesteśmy przekonani – spełni oczekiwania naszych widzów – zaznacza Spisz.

Nowa aplikacja Multikino VUE jest bezpłatna i już dziś można ją pobrać z Google Play lub z App Store. Bilety na premiery filmowe oraz na przekąski z baru dostępne są w każdym kinie sieci Multikino, a płatność jest możliwa przy użyciu wszystkich popularnych metod.

Aplikacja została stworzona przez zespół Multikino S.A. i agencję Infinity Group.

Źródło: Multikino S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764