logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera nowej aplikacji Multikino Vue

  PR 30.10.2019, przeczytano 649 razy
ilustracjastrzałka

Multikino we współpracy z Mastercard wprowadza pierwszą w pełni omnichannelową na polskim rynku kinowym aplikację mobilną. Od dziś za pomocą telefonu można zakupić zarówno bilety na seans filmowy oraz przekąski z barowej oferty kina. Aplikacja w systemie Android oraz iOS jest dostępna w Google Play oraz App Store.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-nowej-aplikacji-multikino-vue,384535,artykul.html

Nowa aplikacja Multikino VUE sprawia, że wizyta w kinie jest jeszcze prostsza i przyjemniejsza. Ładny i intuicyjny interfejs pozwala szybko zorientować się w repertuarze wszystkich kin. Użytkownik aplikacji kupując bilet może również zamówić jeden z czterech najpopularniejszych zestawów barowych. Wszystkie kupowane w aplikacji zestawy są 25% tańsze niż te kupowane w kinie. Dodatkowo Mastercard przygotował bonus dla swoich klientów. Płacąc kartami Mastercard wszystkie zestawy objęte są aż 50% zniżką. Po zakupie jedzenie można odebrać w specjalnie przygotowanych do tego celu punktach w barach kinowych. Aplikacja Multikino VUE jest w pełni zintegrowana z kontem użytkownika na stronie multikino.pl, co pozwala trzymać wszystkie bilety, kody zniżkowe, vouchery na jedzenie oraz karty lojalnościowe (w tym karta Rodzina do kina, M!karta, Filmweb+ oraz Payback) w jednym miejscu dostępnym zarówno przez stronę kina jak i aplikację.

- To pierwsze w Polsce i jedno z pierwszych w Europie rozwiązań kinowych w pełni omnichannelowych – zaznacza Wojciech Szymczyk, lider rozwiązań cyfrowych dla grupy VUE, do której należy m.in. Multikino. - Polska jest pierwszym rynkiem z grupy VUE, gdzie wdrażamy tak złożony produkt. Mamy w planach szybką lokalizację aplikacji na rynku niemieckim oraz brytyjskim. Sprzyja nam fakt, że agencja Infinity, z którą współpracujemy od 5 lat, przygotowała dla nas tę aplikację i obsługuje również rynki niemiecki i włoski – dodaje.

Aplikację Multikino VUE wyróżniają dwie unikalne funkcjonalności. Wspomniany już zakup jedzenia przy użyciu telefonu oraz „Film alert” – bardzo wciągająca usługa przypominająca funkcjonalnością jedną z popularnych aplikacji randkowych. „Polubienie” filmu pozwoli przypomnieć kinomanom o premierze ich ulubionych produkcji zarówno drogą mailową jak i notyfikacją.

- Aplikacja nie powstałaby bez silnego wsparcia naszego długoletniego partnera, organizacji Mastercard – zaznacza Mariusz Spisz, Członek Zarządu, Multikino S.A. - Nasza sieć kinowa jako pierwsza wypuściła na polski rynek aplikację do sprzedawania biletów już w 2012 roku, wówczas również Mastercard wspierał jej powstanie. Mastercard zainspirował nas także swoimi doświadczeniami płynącymi ze współpracy partnerskiej z masowymi imprezami na całym świecie. Dzięki temu powstał produkt, który – jesteśmy przekonani – spełni oczekiwania naszych widzów – zaznacza Spisz.

Nowa aplikacja Multikino VUE jest bezpłatna i już dziś można ją pobrać z Google Play lub z App Store. Bilety na premiery filmowe oraz na przekąski z baru dostępne są w każdym kinie sieci Multikino, a płatność jest możliwa przy użyciu wszystkich popularnych metod.

Aplikacja została stworzona przez zespół Multikino S.A. i agencję Infinity Group.

Źródło: Multikino S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Netflix planuje bezpośrednio nagradzać twórców za sukces
Netflix, jako pierwszy serwis streamingowy w Polsce, ogłosił pilotaż nowego systemu dodatkowych wynagrodzeń dla twórców popularnych lokalnych produkcji. Jest to program oparty na rozwiązaniach z powodzeniem wdrożonych już w innych krajach europejskich.
12 grudnia odbędzie się ekskluzywny koncert dla słuchaczek i słuchaczy RMF Classic i RMF Classic+ Haliny Mlynkowej, która zaśpiewa najpiękniejsze utwory z polskich filmów oraz specjalną, świąteczną piosenkę rozgłośni napisaną przez Artura Andrusa. A już od 1 grudnia RMF Classic będzie nadawać świąteczne piosenki przez cały dzień.
Bartosz T. Wieliński reprezentantem Wyborczej w europejskim sojuszu gazet LENA
Od listopada 2022 r. nowym przedstawicielem “Gazety Wyborczej” w Leading European Newspaper Alliance (LENA) jest Bartosz T. Wieliński, zastępca redaktora naczelnego dziennika i szef działu Świat. Dołączył on do reprezentantów największych europejskich gazet działających w ramach sojuszu na rzecz rozwoju mediów, wspólnej pracy redakcyjnej oraz promocji...
TikTok, jako globalna platforma rozrywkowa, na pierwszym miejscu stawia dobre samopoczucie i bezpieczeństwo swojej społeczności. Nie zezwala również na publikację treści zawierających hejt, mowę nienawiści czy promujących przemoc. W ramach 16 Dni Przeciwko Przemocy ze względu na płeć TikTok prowadzi globalną kampanię świadomościową. W Polsce działania realizowane są...
Podcast extra „A tutaj klasyka”, którego autorką jest Weronika Boczek otrzymał wyróżnienie w tegorocznym konkursie Kreatura 2022 w kategorii podcast open podczas Gali zorganizowanej 30 listopada. Z czterech zgłoszonych przez Radio Nowy Świat podcastów aż dwa: „A tutaj klasyka” i „Komitet rodzicielski” zostały nominowane w tej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764