logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera OOH magazine „news” dla poligrafii

   26.07.2016, przeczytano 1080 razy
ilustracjastrzałka

Kilka tygodni temu na biurkach agencji i klientów końcowych pojawiło się nowe wydawnictwo, OOH news - drukowany przewodnik po zbliżających się targach FestiwalDruku.pl i szerokie spectrum informacji o wydarzeniu. Jego druga odsłona – skierowana dla szeroko rozumianej poligrafii została właśnie wydana. Dostawcy Mediów i Maszyn zaprezentowali na jej łamach targowe premiery i nowe maszyny w portfolio.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-ooh-magazine-_news_-dla-poligrafii,29408,artykul.html

W numerze, jaki ukazał się w dwa razy większym formacie i nakładzie 4000 egzemplarzy, znaleźć można szczegółowe informacje dotyczące przebiegu imprezy, wydarzeń towarzyszących, szkoleń i konferencji. Wiele miejsca poświęcono prezentacji firmy debiutujących na targach, z których organizator jest szczególnie dumny.

- Z roku na rok widzimy coraz większe zainteresowanie naszymi targami. Podczas ubiegłorocznej edycji 50 firm wystawiło się po raz pierwszy, jak również odnotowaliśmy 30% wzrost liczby odwiedzających w stosunku do roku poprzedzającego. Aktualnie każdy z sektorów został umiejscowiony na odrębnej hali, coraz szybciej znikają też wolne powierzchnie, w szczególności w sektorze dedykowanym szeroko pojętej poligrafii reklamowej. Cieszą nas pozytywne opinie, które słyszymy od naszych stałych wystawców, a także duże zainteresowanie kolejnymi, debiutującymi firmami na targach – mówi Robert Załupski, dyrektor Festiwalu.

Swój udział potwierdzili już czołowi dostawcy mediów i maszyn (lista wystawców: http://festiwaldruku.pl/wystawcy-2016)

W OOH magazine „news” czytelnicy znajdą także informacje targowe i zestawienie nowości, które będą prezentowane podczas FestiwalDruku.pl. Rozwój targów to nie tylko dwukrotne zwiększenie powierzchni. Imprezie towarzyszy szereg wydarzeń specjalnych, jak konkursy branżowe,  warsztaty i szkolenia. Tradycyjnie już zostanie przeprowadzony konkurs o Złoty Medal Festiwalu –  na najbardziej innowacyjne produkty. Ponownie, wydawca miesięcznika „Świat DRUKU” i partner  targów przeprowadzi dwudniowe Warsztaty „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”. Firma Polkos zaprosi natomiast na dzień otwarty  z automatyczną giętarką do liter z taśm aluminiowych. W ramach wydarzeń dodatkowych, Alma Trend przeprowadzi bezpłatne warsztaty „Termo - transfer od A do Z”, podczas których zaprezentuje drukarkę OKI PRO6410 NeonColor.

Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej oraz opakowań i druku etykiet.


Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rozwiązania stosowane w oświetleniu wnętrz obiektów publicznych i komercyjnych
Książka „Rozwiązania stosowane w oświetleniu wnętrz obiektów publicznych i komercyjnych” zawiera porady dotyczące oświetlenia wnętrz obiektów publicznych i komercyjnych, takich jak szkoły, szpitale, sklepy, hotele, teatry, świątynie, sale sportowe.
Wielka Księga Reklamy i Druku i katalog Adbox
Przygotowania do kolejnej edycji targów trwają. Aby dobrze się do nich przygotować warto przypomnieć sobie jak wyglądała miniona edycja. W poszukiwaniu cennych kontaktów i ofert pomocne będą publikacje targowe: Wielka Księga Reklamy i Druku oraz katalog produktowy Adbox - Inspiracje Reklamowe.
OOH magazine news! już na rynku
Specjalne wydanie OOH magazine news!, przedtargowego przewodnika po wydarzeniach towarzyszących wrześniowym targom FestiwalMarketingu.pl, jest już dostępne.
„Influencer marketing od A do Z” - Podręcznik i poradnik
Polski rynek marketingu wzbogacił się o nową pozycję dotyczącą influencer marketingu.  Książka „Influencer marketing od A do Z” to jednocześnie podręcznik i poradnik. A IMM dołożył swoją cegiełkę współtworząc zestawienie prawie 200 inspirujących influencerów z 22 kategorii tematycznych.
Valkea, agencja marketingowa specjalizująca się w realizacji działań marketingu zintegrowanego oraz custom publishing, rozpoczęła współpracę z Grupą T4B, która od ponad 15 lat obecna jest na rynku polskim, plasując się na liście liderów branży bezpieczeństwa technicznego, rozwiązań informatycznych, teletechnicznych, telekomunikacyjnych oraz nowoczesnych rozwiązań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764