logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera OOH magazine „news” dla poligrafii

   26.07.2016, przeczytano 1038 razy
ilustracjastrzałka

Kilka tygodni temu na biurkach agencji i klientów końcowych pojawiło się nowe wydawnictwo, OOH news - drukowany przewodnik po zbliżających się targach FestiwalDruku.pl i szerokie spectrum informacji o wydarzeniu. Jego druga odsłona – skierowana dla szeroko rozumianej poligrafii została właśnie wydana. Dostawcy Mediów i Maszyn zaprezentowali na jej łamach targowe premiery i nowe maszyny w portfolio.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-ooh-magazine-_news_-dla-poligrafii,29408,artykul.html

W numerze, jaki ukazał się w dwa razy większym formacie i nakładzie 4000 egzemplarzy, znaleźć można szczegółowe informacje dotyczące przebiegu imprezy, wydarzeń towarzyszących, szkoleń i konferencji. Wiele miejsca poświęcono prezentacji firmy debiutujących na targach, z których organizator jest szczególnie dumny.

- Z roku na rok widzimy coraz większe zainteresowanie naszymi targami. Podczas ubiegłorocznej edycji 50 firm wystawiło się po raz pierwszy, jak również odnotowaliśmy 30% wzrost liczby odwiedzających w stosunku do roku poprzedzającego. Aktualnie każdy z sektorów został umiejscowiony na odrębnej hali, coraz szybciej znikają też wolne powierzchnie, w szczególności w sektorze dedykowanym szeroko pojętej poligrafii reklamowej. Cieszą nas pozytywne opinie, które słyszymy od naszych stałych wystawców, a także duże zainteresowanie kolejnymi, debiutującymi firmami na targach – mówi Robert Załupski, dyrektor Festiwalu.

Swój udział potwierdzili już czołowi dostawcy mediów i maszyn (lista wystawców: http://festiwaldruku.pl/wystawcy-2016)

W OOH magazine „news” czytelnicy znajdą także informacje targowe i zestawienie nowości, które będą prezentowane podczas FestiwalDruku.pl. Rozwój targów to nie tylko dwukrotne zwiększenie powierzchni. Imprezie towarzyszy szereg wydarzeń specjalnych, jak konkursy branżowe,  warsztaty i szkolenia. Tradycyjnie już zostanie przeprowadzony konkurs o Złoty Medal Festiwalu –  na najbardziej innowacyjne produkty. Ponownie, wydawca miesięcznika „Świat DRUKU” i partner  targów przeprowadzi dwudniowe Warsztaty „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”. Firma Polkos zaprosi natomiast na dzień otwarty  z automatyczną giętarką do liter z taśm aluminiowych. W ramach wydarzeń dodatkowych, Alma Trend przeprowadzi bezpłatne warsztaty „Termo - transfer od A do Z”, podczas których zaprezentuje drukarkę OKI PRO6410 NeonColor.

Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej oraz opakowań i druku etykiet.


Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sztuka prawem chroniona: Prawo autorskie w sztukach wizualnych - bezpłatny poradnik
Na stronie projektu sztuka.osrodekanaliz.pl jest już dostępny poradnik z podstaw prawa autorskiego dla twórców sztuk wizualnych przygotowany przez Ośrodek Analiz Cegielskiego.
Mediacom i Projekt Esport wydały Gaming & E-Sport Trendbook dla marketerów
Przychody branży e-sportowej na świecie osiągnęły w 2018 r. poziom 1 miliarda dolarów, a prognozy mówią o bardzo dynamicznym wzroście w najbliższych latach. Polski rynek wart był na koniec 2018 r. ok. 50 mln zł i również szybko rośnie – według szacunków MediaCom Beyond Advertising w najbliższych latach można spodziewać się wzrostów na poziomie co najmniej 20 proc....
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej: Niezwykła książka pod patronatem Signs.pl
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej to książka niezwykła, napisana przez Milesa Younga, wieloletniego pracownika i dyrektora naczelnego agencji reklamowej Ogilvy & Mather. Autor wykorzystał tu swe doświadczenia w branży, by stworzyć niezastąpiony poradnik pokazujący najważniejsze zależności w cyfrowym ekosystemie, ich...
Do pobrania: In-Store Marketing Raport 2018
Z badań rynkowych wynika, że aż 88% Polaków najchętniej robi zakupy podczas promocji sezonowych. Tak wysoki współczynnik sprawia, że ekspozycja i promocja asortymentu w sieciach handlowych jest niezwykle ważna z punktu strategicznego i sprzedażowego. Zatem jak skutecznie komunikować klientom ofertę produktową, która zwiększy wyniki finansowe?
Raport Dostawców z katalogiem targowym już na rynku
Kolejny Raport, który ukazał się na rynku, to jednocześnie katalog targowy największej w drugiej połowie roku imprezy branżowej – FestiwalDruku.pl. Na kolejnych stronach magazynu znajduje się szerokie kompendium informacji i zestawienie dostawców mediów i maszyn sektora poligrafii reklamowej. A na żywo będzie ich można spotkać już 12-13 września w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764