Pomysłem na kolację w ciemności, podczas której dziennikarzom zaprezentowano nowego Peugeot 508 z systemem Night Vision, dział eventów 180heartbeats + Jung v Matt wygrał przetarg na zorganizowanie premiery nowego auta Grupy PSA.
Kolacja pomogła wyeksponować zalety Night Vision - systemu, który umożliwia kierowcy lepsze prowadzenie samochodu w ciemnościach. Technologia, wykorzystując obraz z kamer podczerwonych, pozwala łatwiej zauważyć ludzi czy zwierzęta na drodze. Ponadto dziennikarze poznali możliwości Nowego Peugeot 508 podczas jazd testowych malowniczymi trasami w okolicach Olsztyna, które agencja zaplanowała razem z zawodowym instruktorem jazd testowych - Maciejem Bocheńskim. Po stronie agencji było również przygotowanie scenografii i brandingu, wybór miejsca, logistyka oraz zaproszenie uczestników - w wydarzeniu wzięło udział w sumie 30 dziennikarzy z branży motoryzacyjnej.
Źródło: 180heartbeats + Jung v Matt