logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera Peugeot 508 od 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 20.03.2019, przeczytano 681 razy
ilustracjastrzałka
Fot. Robert Korybut

Pomysłem na kolację w ciemności, podczas której dziennikarzom zaprezentowano nowego Peugeot 508 z systemem Night Vision, dział eventów 180heartbeats + Jung v Matt wygrał przetarg na zorganizowanie premiery nowego auta Grupy PSA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-peugeot-508-od-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,381716,artykul.html

Kolacja pomogła wyeksponować zalety Night Vision - systemu, który umożliwia kierowcy lepsze prowadzenie samochodu w ciemnościach. Technologia, wykorzystując obraz z kamer podczerwonych, pozwala łatwiej zauważyć ludzi czy zwierzęta na drodze. Ponadto dziennikarze poznali możliwości Nowego Peugeot 508 podczas jazd testowych malowniczymi trasami w okolicach Olsztyna, które agencja zaplanowała razem z zawodowym instruktorem jazd testowych - Maciejem Bocheńskim. Po stronie agencji było również  przygotowanie scenografii i brandingu, wybór miejsca, logistyka oraz zaproszenie uczestników - w wydarzeniu wzięło udział w sumie 30 dziennikarzy z branży motoryzacyjnej.

Źródło: 180heartbeats + Jung v Matt

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764