
Celebracja radości z życia i wiara w swoją wyjątkowość to przekaz nowej platformy kreatywnej marki Deichmann, firmowany przez Sylwię Grzeszczak w rytm jej nowego singla „Dżungla”.
W nowej kampanii na sezon Wiosna / Lato 2022 marka Deichmann opowiada o poszukiwaniu wewnętrznej siły, by w każdej sytuacji być sobą – pozostać wierną swoim przekonaniom, móc zaufać swojemu instynktowi, a co najważniejsze – samej sobie.
- Każda kobieta mierzy się na co dzień z wieloma oczekiwaniami. Próbując im sprostać gonimy za doskonałością, przez co często zapominamy, że cenniejsza od bycia idealną jest wyjątkowość i niepowtarzalność, która tkwi w każdej z nas - mówi Małgorzata Tyliba, Head of Marketing and PR Central and Northeast Europe marki Deichmann - Hasłem „Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą" zachęcamy konsumentki, żeby budowały pewność siebie i skupiły się na tym, co w nich piękne i wartościowe, a nie na byciu idealnymi.
Ambasadorką kampanii została Sylwia Grzeszczak – piosenkarka i artystka, a prywatnie też mama i żona. Sylwia uosabia ideę kampanii “Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą”, pokazując, jak będąc gwiazdą i osobą rozpoznawalną pozostać sobą i podążać własną drogą. W kampanijnych spotach widzimy ją w różnych życiowych momentach – jako gwiazdę podczas przygotowań do koncertu czy sesji zdjęciowej, ale też koleżankę, sąsiadkę czy... zwariowaną panią domu – z wieloma z tych ról może utożsamić się większość konsumentek. Za każdym razem Sylwia wywiązuje się ze swojej roli po swojemu, będąc po prostu sobą - nieidealna, ale wyjątkowa.
- Wyrażać siebie można na różne sposoby - dużymi gestami, ale też w drobnych codziennych działaniach. Dla marki fashion naturalne jest osadzenie w codzienności i lekka tonalność – komentuje Anna Natasza Górecka, Senior Strategic Planner w Agencji oS3 – dlatego w kampanii pokazujemy, jak Sylwia wypełnia codzienne obowiązki we własnym, niepowtarzalnym stylu i dobrze się przy tym bawi.
Kampania zrealizowana jest w podziale na sezony Wiosna i Lato. Każdy ze spotów wraz z towarzyszącą im sesją zdjęciową utrzymany jest więc w innym klimacie.
Ścieżką dźwiękową kampanii został nowy singiel Sylwii Grzeszczak pt. „Dżungla”.
Wiosenna odsłona kampanii wystartuje 28. marca. W emisji będzie zarówno główny, 30-sekudnowy spot, jak i trzy 15-sekundowe skróty, dostosowanie komunikatem do różnych grup docelowych kampanii, jak również działania sponsorskie. Każdy ze spotów będzie emitowany w głównych stacjach telewizyjnych, programach tematycznych i na platformach VOD. Komunikacja w TVC będzie wsparta również działaniami w digitalu, przede wszystkim w serwisach YouTube, Instagram i Facebook, na potrzeby których powstały odrębne wersje materiałów filmowych, dostosowane przekazem do różnych segmentów konsumenckich. Kampanii towarzyszą także działania w prasie, punktach sprzedaży Deichmann czy PR-ze.
Premiera letniej odsłony kampanii planowana jest na 02. maja.
Za koncept strategiczny nowej platformy oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja reklamowa OS3, która w 2021 roku wygrała przetarg na obsługę marki Deichmann. Za produkcję sesji zdjęciowej i materiałów filmowych odpowiedzialne było studio Tango Production, a za postprodukcję odpowiadało studio Lunapark. Spot wyreżyserował Marcin Starzecki. Zdjęcia do kampanii są autorstwa Marka Straszewskiego. Media kupowane są natomiast przez dom mediowy Starcom.
Zespół po stronie agencji oS3 odpowiedzialny za projekt:
- Strategia – Anna Natasza Górecka (Senior Strategic Planner), Bartosz Gąsiorowski (Strategy Director)
- Koncept kreatywny – Michał Kobierzewski (Executive Creative Director), Sabina Samulska (Art Director)
- Obsługa klienta i procesu – Dominika Majcher (Group Account Director)
oS3
Źródło: oS3
Pani zbiegła ze schodów.
Autorstwa w tym naprawdę moc.
To w reklamie chodzi o "autorstwo"?
A jeśli nie chodzi, to po co pisać o autorstwie?
Bo to notka na ten temat?
Czyli nie chodzi o autorstwo, ale skoro można się nim pochwalić....
W mediach branżowych można i należy się pochwalić. Lansowanie się i epatowanie autorstwem przed odbiorcami reklamy nakazywałoby zapytać o co się autorowi rozchodzi.
Czyli wracamy do początku.
Co jest autorskiego w zbieganiu ze schodów, żer ktoś publicznie się tym chwali?
To w reklamie chodzi o "autorstwo"??
A jeśli nie chodzi, to po co pisać o autorstwie?
Reklama skuteczna nie musi epatować "autorstwem" - kryterium "autorstwa" nie jest znane branży reklamowej. Natomiast jest jej znana praktyka omawiania w mediach branżowych realizowanych przez agencje zleceń.
Czyli jednak autorstwo jest ważne?
W komunikacie nikt nie mówi przecież o autorstwie zbiegania ze schodów, a platformy kreatywnej. Ale jeśli chce się szukać dziury w całym, na pewno coś się znajdzie. Czyżby zazdrosna konkurencja? :)