logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera pierwszej odsłony kampanii dla marki Deichmann autorstwa agencji Os3

  PR 28.03.2022, przeczytano 1949 razy
ilustracja

Celebracja radości z życia i wiara w swoją wyjątkowość to przekaz nowej platformy kreatywnej marki Deichmann, firmowany przez Sylwię Grzeszczak w rytm jej nowego singla „Dżungla”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-pierwszej-odslony-kampanii-dla-marki-deichmann-autorstwa-agencji-os3,395263,artykul.html

W nowej kampanii na sezon Wiosna / Lato 2022 marka Deichmann opowiada o poszukiwaniu wewnętrznej siły, by w każdej sytuacji być sobą – pozostać wierną swoim przekonaniom, móc zaufać swojemu instynktowi, a co najważniejsze – samej sobie.

- Każda kobieta mierzy się na co dzień z wieloma oczekiwaniami. Próbując im sprostać gonimy za doskonałością, przez co często zapominamy, że cenniejsza od bycia idealną jest wyjątkowość i niepowtarzalność, która tkwi w każdej z nas - mówi Małgorzata Tyliba, Head of Marketing and PR Central and Northeast Europe marki Deichmann - Hasłem „Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą" zachęcamy konsumentki, żeby budowały pewność siebie i skupiły się na tym, co w nich piękne i wartościowe, a nie na byciu idealnymi.

Ambasadorką kampanii została Sylwia Grzeszczak – piosenkarka i artystka, a prywatnie też mama i żona. Sylwia uosabia ideę kampanii “Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą”, pokazując, jak będąc gwiazdą i osobą rozpoznawalną pozostać sobą i podążać własną drogą. W kampanijnych spotach widzimy ją w różnych życiowych momentach – jako gwiazdę podczas przygotowań do koncertu czy sesji zdjęciowej, ale też koleżankę, sąsiadkę czy... zwariowaną panią domu – z wieloma z tych ról może utożsamić się większość konsumentek. Za każdym razem Sylwia wywiązuje się ze swojej roli po swojemu, będąc po prostu sobą - nieidealna, ale wyjątkowa.

- Wyrażać siebie można na różne sposoby - dużymi gestami, ale też w drobnych codziennych działaniach. Dla marki fashion naturalne jest osadzenie w codzienności i lekka tonalność – komentuje Anna Natasza Górecka, Senior Strategic Planner w Agencji oS3 – dlatego w kampanii pokazujemy, jak Sylwia wypełnia codzienne obowiązki we własnym, niepowtarzalnym stylu i dobrze się przy tym bawi.

Kampania zrealizowana jest w podziale na sezony Wiosna i Lato. Każdy ze spotów wraz z towarzyszącą im sesją zdjęciową utrzymany jest więc w innym klimacie.

Ścieżką dźwiękową kampanii został nowy singiel Sylwii Grzeszczak pt. „Dżungla”.

Wiosenna odsłona kampanii wystartuje 28. marca. W emisji będzie zarówno główny, 30-sekudnowy spot, jak i trzy 15-sekundowe skróty, dostosowanie komunikatem do różnych grup docelowych kampanii, jak również działania sponsorskie. Każdy ze spotów będzie emitowany w głównych stacjach telewizyjnych, programach tematycznych i na platformach VOD. Komunikacja w TVC będzie wsparta również działaniami w digitalu, przede wszystkim w serwisach YouTube, Instagram i Facebook, na potrzeby których powstały odrębne wersje materiałów filmowych, dostosowane przekazem do różnych segmentów konsumenckich. Kampanii towarzyszą także działania w prasie, punktach sprzedaży Deichmann czy PR-ze.

Premiera letniej odsłony kampanii planowana jest na 02. maja.

Za koncept strategiczny nowej platformy oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja reklamowa OS3, która w 2021 roku wygrała przetarg na obsługę marki Deichmann. Za produkcję sesji zdjęciowej i materiałów filmowych odpowiedzialne było studio Tango Production, a za postprodukcję odpowiadało studio Lunapark. Spot wyreżyserował Marcin Starzecki. Zdjęcia do kampanii są autorstwa Marka Straszewskiego. Media kupowane są natomiast przez dom mediowy Starcom.

Zespół po stronie agencji oS3 odpowiedzialny za projekt:

  • Strategia – Anna Natasza Górecka (Senior Strategic Planner), Bartosz Gąsiorowski (Strategy Director)
  • Koncept kreatywny – Michał Kobierzewski (Executive Creative Director), Sabina Samulska (Art Director)
  • Obsługa klienta i procesu – Dominika Majcher (Group Account Director)

oS3

Źródło: oS3

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764