logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera projektorów Epson Pro-UHD EH-TW7400 i Lightscene EV-100

  PR 08.11.2018, przeczytano 717 razy
ilustracjastrzałka
LightScene EV-100

W dniach od 16 do 18 listopada na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych europejskich imprez dla profesjonalistów i pasjonatów branży AV – Audio Video Show.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-projektorow-epson-pro-uhd-eh-tw7400-i-lightscene-ev-100,380065,artykul.html

Jedną z największych atrakcji trwającego trzy dni wydarzenia będą premierowe w naszym kraju prezentacje nowego flagowca dla kina domowego – projektora 3LCD Epson EH-TW7400 wspierającego pakiet technologii wizualnych PRO-UHD. Składa się nań szereg udogodnień, w tym optymalizacja 4K, wysoki współczynnik kontrastu dynamicznego na poziomie 200 000:1 oraz obsługa standardów Full HD, UHD BD i HDR. Efektem finalnym jest istotne zwiększenie jakości i komfortu oglądania filmów. Zalety nowego modelu oraz niuanse kalibracji na jego przykładzie przedstawiać będą podczas cyklicznych pokazów eksperci z bloga HDTVPolska.

Innym produktem prezentującym w praktyce rozwój technologii wizualnych przez Epson jest miniaturowy projektor LightScene EV-100. Sprzęt ten dedykowany jest do wyświetlania interaktywnych treści marketingowych na wystawach sklepowych lub innych materiałów w galeriach czy muzeach. Rozdzielczość WXGA oraz jasność 2000 lumenów i funkcja oświetlenia punktowego w połączeniu z niemal miniaturowym rozmiarem sprawiają, że jest to atrakcyjne rozwiązanie do wielu zastosowań.

Podczas Audio Video Show 2018 uczestnicy będą mogli zapoznać się również z innymi produktami do projekcji obrazów adresowanymi zarówno do miłośników kino domowego, jak i do klienta biznesowego oraz rynku edukacyjnego. W celu jak najbardziej wiarygodnej prezentacji rozwiązań prezentowane będą one w stworzonych do tego przestrzeniach, takich jak pokój, w którym prezentowane będą modele do kina domowego (w tym flagowiec EH-TW7400) czy klasa szkolna do prezentacji systemów projekcji interaktywnej dla edukacji.

ilustracjastrzałka

Osobną atrakcją będzie pokaz mappingu z użyciem laserowego projektora EB-L1505U wyświetlanego na jednym z najbardziej wydajnych urządzeń wielofunkcyjnych do druku atramentowego z serii WorkForce Enterprise.

- Targi Audio Video Show to już nie tylko największa w Polsce wystawa sprzętu dla audiofili oraz pasjonatów kina domowego, ale impreza licząca się w skali europejskiej. Jest to dla nas najlepsza okazja do tego, by zaprezentować na niej pełną ofertę naszych projektorów i umożliwić naoczne przekonanie się zwiedzających o przewagach technologii 3LCD - mówi Jakub Łapiński, Business Account Manager w Epson. - Tradycją jest, że co roku staramy się zaprezentować podczas tej imprezy premierowy model projektora. Tym razem zwiedzający AVS będą mogli zapoznać się z pierwszym przedstawicielem nowej generacji projektorów oferujących pakiet technologii PRO UHD EH-TW7400.

Odwiedziny na stoisku 141 na Stadionie Narodowym będą okazją do bezpośredniego poznania wysokiej klasy produktów do wyświetlania obrazu od firmy Epson, ale także możliwością porozmawiania na ich temat z ekspertami firmy oraz zespołem profesjonalistów z HDTVPolska.com.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764