logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera Ricoh Pro TF6250

  PR 13.03.2019, przeczytano 362 razy
ilustracjastrzałka

Ricoh rozszerza ofertę wielkoformatowych urządzeń drukujących UV typu flatbed. Nowy model, Pro TF6250, pozwala na realizację wydruków na podłożach o grubości do 110 mm z prędkością do 64,6 m2/godz. Wyposażono go w blat o wymiarach 2.5 m x 1.3 m oraz energooszczędną technologię LED, która umożliwia utwardzanie w niskich temperaturach a tym samym korzystanie z cieńszych podłoży bez ryzyka ich topienia lub wypaczania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-ricoh-pro-tf6250,381621,artykul.html

Ricoh Pro TF6250 to rozwiązanie, które jest łatwe w obsłudze i wygodne w codziennej eksploatacji. Wyposażono je w automatyczny tryb czyszczenia głowic, który można szybko uruchomić po zakończeniu pracy urządzenia. Zastosowane w tym modelu wbudowane czujniki automatycznie dostosowują wysokość głowic w celu zachowania wymaganej dokładności, natomiast możliwość pełnego zadruku powierzchni eliminuje konieczności przycinania. Dodatkowo urządzenie posiada 4 strefy podsysu, które utrzymują media w tej samej pozycji podczas wydruku.

- Na rynku wielkoformatowych urządzeń UV ogromne znaczenie ma jakość druku i wszechstronność. Dla naszego nowego systemu opracowaliśmy dwa zestawy atramentów UV. Jeden z nich zapewnia dostęp do szerokiej gamy kolorów. Drugi jest dedykowany zastosowaniom przemysłowym, gdzie niezbędna jest wysoka przyczepność – powiedział Graham Kennedy, Head of Commercial Inkjet Business, Commercial and Industrial Printing, Ricoh Europe.

Model Ricoh Pro TF6250 będzie dostępny w rejonie EMEA w drugim kwartale 2019 roku.

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe oznakowanie polskich radiowozów: Jak i kiedy?
Podczas zakończonych niedawno targów wyposażenia służb Europoltech policja zaprezentowała koncepcję nowego oznakowania radiowozów. Prace prowadzone są w ramach projektu badawczego mającego na celu poprawę widoczności pojazdów i zwiększenie bezpieczeństwa funkcjonariuszy oraz pozostałych uczestników ruchu. Analizą objęte są 4 pojazdy reprezentujące główne rodzaje sprzętu...
Znamy prelegentów konferencji Marketing Mix
19 września podczas targów FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa odwiedzający będą mogli skorzystać z otwartej formuły konferencji. Jedyne co trzeba będzie zrobić, aby wziąć w niej udział to bezpłatnie zarejestrować się na stronie www.marketingmix.com.pl, ale uwaga, ilość miejsc jest ograniczona i przeznaczona dla osób pracujących w branży...
Prawdziwie o PR – PR Silesia Day w Katowicach
Z okazji 25-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz 20-lecia studenckiego Międzywydziałowego Stowarzyszenia Dziennikarzy MOSTY organizowana jest konferencja dla specjalistów i pasjonatów branży PR. Śląski Oddział PSPR oraz MOSTY zamierzają przy tej okazji podpisać porozumienie o współpracy.
Carlsberg zmienił się dla fanów Liverpool FC
Z okazji rocznicy zmiany barw klubowych Liverpool FC na czerwony, marka Carlsberg także zmienia barwy i wprowadza limitowaną edycję piwa Carlsberg Red Barley, specjalnie uwarzonego dla fanów klubu.
Do przetargu na agencję wspierającą działania promocyjne Banku Gospodarstwa Krajowego stanęło 13 agencji. Wygrała agencja reklamowa DSK i to ona będzie pracowała dla banku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764