logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera show I love kabaret w Zoom TV

  PR 12.02.2019, przeczytano 115 razy

Już w marcu Zoom TV zaprezentuje nowy show kabaretowy produkcji własnej – I love kabaret. W programie będzie można zobaczyć skecze najlepszych polskich kabaretów, a poprowadzą go Agnieszka „Marylka” Litwin i Przemek „Sasza” Żejmo z kwartetu Jurki. Reżyserką najnowszej produkcji Zoom TV jest matka chrzestna polskich kabaretów – Beata Harasimowicz. Premiera I love kabaret odbędzie się 2 marca o 22:00, a emisję premierowych odcinków zaplanowano w każdą sobotę o tej samej porze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-show-i-love-kabaret-w-zoom-tv,381215,artykul.html

Prowadzącymi I love kabaret jest stare, dobre małżeństwo z 25-letnim stażem, które spędza wakacje w… hotelowym pokoju. Rozmawiając o urokach życia, Lucyna i Mirek co chwilę zabierają widzów na kabaretową scenę, gdzie mistrzowie tej formy rozrywki boksują wszystkich humorem i nokautują śmiechem.

W programie I love kabaret swoje skecze zaprezentują najlepsi w kraju spece od rozśmieszania. Na ekranie zobaczymy m.in. laureata Grand Prix PAKI z 2003 roku i zdobywcę pierwszej Telekamery Tele Tygodnia przyznanej kabaretowi – lubelskie trio Ani Mru-Mru; zdobywcę 1. miejsca w Konkursie Młodych Twórców Kabaretowych – Debiuty na VII Festiwalu Dobrego Humoru w Gdańsku – grupę Paranienormalni z Jeleniej Góry; laureata PAKI – duet FiFa-RaFa oraz prawdziwych mistrzów żartu i żywą legendę sceny – Kabaret pod Wyrwigroszem. Ponadto w programie wystąpią takie kabarety, jak: Jurki, Zachodni, Czesuaf i Kałasznikof.

– Ten projekt różni się od innych telewizyjnych produkcji przede wszystkim tym, że jest kameralny. Nagranie przypominało mi serdeczne spotkanie z przyjaciółmi, zwłaszcza że wszyscy za kulisami się znaliśmy. Wspólnie z innymi kabaretami, które biorą udział w tej inicjatywie, spotykaliśmy się już podczas najróżniejszych festiwali i nagrań, lubimy się i wspieramy. Cieszy mnie też fakt, że poza naszymi rówieśnikami na scenie wystąpiły również młode kabarety. Nareszcie! – mówi Agnieszka Litwin-Sobańska, czyli słynna Marylka z kabaretu Jurki.

– Miło nam, że zostaliśmy zaproszeni do programu „I love kabaret”, ponieważ w tym roku obchodzimy 25-lecie istnienia. Wierzyć się nie chce! Jesteśmy The Rolling Stones polskiego kabaretu – żartuje Maurycy Polaski, współzałożyciel Kabaretu pod Wyrwigroszem.

Show I love kabaret składa się z ośmiu 45-minutowych odcinków. W pierwszych dwóch odsłonach  programu zobaczymy: kabaret Ani Mru-Mru w skeczu „Sanatorium”, grupę Paranienormalni, która wpadnie z „Wizytą domową”, kabaret Zachodni w numerze „Jagody”, Kabaret pod Wyrwigroszem i jego „Telemarketing domowy”, formację Jurki z występem „Jasełkowy Armagedon”, grupę Czesuaf na „Pogrzebie” oraz duet FiFa-RaFa w gagu „Lewandowscy”.

Program I love kabaret wyprodukowała dla Zoom TV spółka Gate sp. z o.o.
 
I love kabaret

  1. premiera w Zoom TV: sobota, 2 marca / 22:00 (odc. 1)
  2. emisja premierowych odcinków: każda sobota / 22:00

Źródło: Zoom TV

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska firma optAd360 wprowadza innowacyjne narzędzie, które rozszerza możliwości zarabiania wydawcom internetowym na całym świecie. Może ono służyć wszystkim witrynom, niezależnie od ich wielkości.
Multikino i Mastercard uruchamiają cykl filmów festiwalowych „Mistrzowie Kina Mastercard” na wielkim ekranie
Ambitne, festiwalowe kino, ważne i nagradzane filmy, które skłaniają do dyskusji – w Multikinie wystartował premierowy cykl „Mistrzowie Kina Mastercard”, skierowany do koneserów kina. Do udziału w projekcie zaproszono Grażynę Torbicką i Michała Walkiewicza. Sponsorem głównym został Mastercard.
Lech z nowym serwisem internetowym od Cut the Mustard
Od początku lutego dostępna jest nowa strona prezentująca ofertę produktową marki Lech. Za przygotowanie i wdrożenie serwisu odpowiada agencja interaktywna Cut the Mustard.
Przemek Rosa i Adam Kręgielewski w reaktywowanej grupie roboczej IAB
Eksperci Group One: Przemek Rosa, Head of Paid Social w SalesTube oraz Adam Kręgielewski, Digital Strategist w Labcon, dołączyli do grupy roboczej IAB Polska.  Celem reaktywowanej grupy social media będzie skuteczne definiowanie i rozwiązywanie najistotniejszych wyzwań tego sektora komunikacji i reklamy online.
Badanie: Polacy chętnie oglądają wideo online
Chociaż prawie połowa z nas preferuje tekst jako formę przekazu treści, to aż 88% przyznaje, że ogląda także materiały wideo w Internecie. W swoim najnowszym badaniu PAYBACK postanowił sprawdzić, kiedy Polacy sięgają po takie filmy i jakie tematy najbardziej ich interesują.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764