logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera sklepu internetowego marki Vidaron

  PR 29.08.2016, przeczytano 778 razy
ilustracjastrzałka

VIDARON, marka wysokiej jakości produktów do ochrony i dekoracji drewna, w trosce o komfort zakupów i w nawiązaniu do zmieniających się preferencji zakupowych klientów, uruchomiła sprzedaż internetową na nowopowstałej witrynie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-sklepu-internetowego-marki-vidaron,29719,artykul.html

Kupowanie przez Internet jest szybkie, wygodne i bezpieczne, dzięki czemu stało się niezwykle popularne także w branży budowlanej. – Sklep internetowy VIDARON jest odpowiedzią na zmieniające się trendy rynkowe. Szanując preferencje i cenny czas naszych klientów, postanowiliśmy maksymalnie ułatwić proces zakupu produktów VIDARON. Potrzeby klienta są dla nas zawsze na pierwszym miejscu – tłumaczy Anna Szymaszek, Specjalista ds. PR Produktowego w FFiL Śnieżka SA

Na stronie internetowej sklepu internetowego Vidaron sympatyczny, starszy pan ze spotów reklamowych marki wita nas gestem uniesionego kciuka. Witryna utrzymana jest w charakterystycznej zielonej kolorystyce oraz ma nowoczesną szatę graficzną. Uwagę przykuwają duże zdjęcia i atrakcyjna typografia. Poruszanie się po stronie jest całkowicie intuicyjne, a przeglądanie katalogu produktów wygodne, m.in. dzięki możliwości zaawansowanego filtrowania potrzeb odbiorcy – od funkcji produktu i rodzaju drewna, przez zastosowanie, po metodę aplikacji. Dzięki temu każdy szybko dobierze odpowiednie rozwiązanie do zapotrzebowania. Wyrobom towarzyszą także szczegółowe opisy.

Integralną częścią strony jest specjalny blog. Dzięki regularnie zamieszczanym tu poradom, internauci mogą zapoznać się z fachową wiedzą na temat ochrony i dekoracji drewna. To również skarbnica materiałów inspiracyjnych o aktualnych trendach.

Źródło: FFiL Śnieżka S.A.

www.sniezka.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764