logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera sklepu internetowego Plasticexpress.pl na Festiwaldruku.pl

  PR 03.07.2018, przeczytano 927 razy
ilustracjastrzałka

Zaprojektuj i zamów online płyty pleksi o dowolnym kształcie i w atrakcyjnych cenach. Sklep internetowy PlasticExpress dołączył w tym roku do grona wystawców 10. edycji targów reklamy i poligrafii reklamowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-sklepu-internetowego-plasticexpress.pl-na-festiwaldruku.pl,37121,artykul.html

PlasticExpress to pierwszy w Polsce sklep internetowy, oferujący możliwość samodzielnego projektowania różnych kształtów z płyt pleksi. Klient wybiera tu podłoże, a następnie projektuje swój produkt: decyduje się na kształt na bazie istniejącego szablonu lub określa dowolny inny format; następnie wskazuje kolor (z szerokiej gamy kolorystycznej) i grubość materiału najwyższej jakości, pochodzącego od renomowanych producentów oraz sposób obróbki (cięcie piłą, laserowe, polerowanie diamentowe). Dzięki temu każdy dokładnie wie, co tu zamawia i jaki będzie koszt usługi. Sklep oferuje natychmiastową oraz precyzyjną i konkurencyjną wycenę produktu, co wyróżnia go spośród innych oferentów tego rodzaju usług.

PlasticExpress proponuje specjalny program rabatowy dla drukarń i agencji reklamowych. Bliżej można się z nim zapoznać odwiedzając stoisko nr H6 podczas FestiwalDruku.pl. Tu można będzie dowiedzieć się więcej na temat tej nowoczesnej platformy, poznać jej działanie, a także przykładowe prace, próbki materiałów oraz porozmawiać o możliwościach współpracy.

PlasticExpress to także jakość: dzięki innowacyjnemu parkowi sprzętowemu oraz 30-letniemu doświadczeniu swoich właścicieli w zakresie przetwórstwa i zadrukowywania tworzyw sztucznych, sklep zapewnia najwyższą precyzję obróbki materiału. Oferuje realizację zleceń uwzględniających szereg podstawowych oraz nietypowych kształtów, litery oraz numery wraz z możliwością wycięcia w nich otworów. Realizuje ekspresową wysyłkę zamówień. Współpracuje w tym zakresie ze sprawdzonymi firmami kurierskimi, a zrealizowane prace dostarczane są w bezpiecznym opakowaniu.

FestiwalDruku.pl odbędzie się 12-13 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największe branżowe wydarzenie tego typu w drugiej połowie roku.

Organizatorem wydarzenia jest OOH magazine.

Relacja z edycji 2017:

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764