logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera zgrzewarki Leister Hemtec ST w Atrium Centrum Ploterowe

  PR 10.07.2017, przeczytano 587 razy
ilustracjastrzałka

Marka Leister to synonim zgrzewarek. Najnowsze dziecko tego producenta to Hemtek ST to stacjonarna zgrzewarka do specjalnych zastosowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-zgrzewarki-leister-hemtec-st-w-atrium-centrum-ploterowe,33062,artykul.html

Podczas lipcowych Dni Otwartych z drukiem wielkoformatowym, miała miejsce premiera nowego urządzenia szwajcarskiej firmy Leister.

Premiera: Leister Hemtek ST

HEMTEK ST to zgrzewarka stacjonarna do szybkiej obróbki krawędzi tkanin termoplastycznych, w szczególności banerów i siatek mesh.

- HEMTEK ST to doskonałe rozwiązanie dla małych agencji reklamowych oraz dużych drukarni, jako uzupełnienie modeli samojezdnych do efektywnego zgrzewania wydruków mniejszego formatu, na przykład. 1 x 1, 3 x 1,  2 x 2 metra.

Nowatorska konstrukcja HEMTEK ST rozwiązuje wiele problemów związanych ze zgrzewaniem automatami samojezdnymi. Urządzenie można umieścić w dowolnym miejscu na stole, do zgrzewania nie jest wymagane przygotowanie podłoża o dużej powierzchni a materiał przeznaczony do zgrzewania również nie wymaga specjalnego przygotowania. Dlatego w przypadku małych formatów proces ten jest wielokrotnie szybszy.

Dzięki bieżącej kontroli naciągu materiału podczas zaciągania, efekt pomarszczenia materiału praktycznie nie występuje. Zgrzewarka charakteryzuje się maksymalnie uproszczoną budową, co sprawia, że koszty eksploatacji są niskie a jej obsługa nie wymaga szkolenia. Opuszczanie i podnoszenie dyszy jest wykonywane pedałem i w połączeniu z praktycznym zawijakiem zgrzewanie jest niezwykle proste, estetyczne i szybkie.

Leister Hemtek ST osiąga realną prędkość zgrzewania banerów do 10-12 metrów bieżących na minutę i przeznaczona jest do zgrzewania krawędzi banera pod oczka. Dzięki prowadnicom posłuży także do zagrzewania tuneli oraz linek w krawędziach. Hemtek ST posiada 3 szerokości wałków: 20, 30 i 40 mm.

Hemtek cechuje się prostą regulacją parametrów za pomocą pokręteł na obudowie. Warto wspomnieć, że urządzenie posiada funkcję automatycznego wychładzania grzałki.

Klasyka gatunku: Leister Uniplan E

- Uzupełnieniem zgrzewarki Leister Hemtec może być wszechstronny model Uniplan E.

Uniplan E to profesjonalna zgrzewarka samojezdna do plandek, banerów, siatek mesh oraz innych termoplastycznych tkanin technicznych.

- Ten wielozadaniowy, lekki i niezawodny model umożliwia wykonanie praktycznie każdego rodzaju łączenia: na zakładkę, tuneli, krawędzi pod oczka, kedrów, linek, pasów wzmacniających i po łukach.

Uniplan E jest wyposażony m.in. w: elektroniczny układ stabilizacji i płynną regulację parametrów zgrzewania, co gwarantuje wysoką estetykę i pełną powtarzalność rezultatów bez względu na warunki panujące na hali.

Możliwość montażu akcesoriów pomocniczych w tym zawijaka do krawędzi i przystawki do linek i kedrów ułatwia codzienną pracę. Uniplan E to idealne rozwiązanie jako podstawowa zgrzewarka w każdej drukarni wielkoformatowej i plandekarni. Zgrzewarka dostępna z dyszą 20 lub 30 mm

Uniplan oferuje prędkość zgrzewania do 7.5 metrów na minutę, z zachowaniem pełnej kontroli procesu i powtarzalności rezultatów dzięki elektronicznej regulacji w układzie zamkniętym. Płynną regulację wszystkich parametrów zgrzewania potwierdza cyfrowy wyświetlacz. Dodatkowe atuty Uniplan’a to układ autostartu i opuszczana rolka prowadząca. Skuteczne zabezpieczenia przed przegrzaniem w przypadku marki Leister są standardem.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764