logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiery AMT Product na targach Remadays 2014

  PR 24.01.2014, przeczytano 1282 razy
ilustracjastrzałka

W jubileuszowej edycji targów RemaDays weźmie udział firma AMT Product. Firma, która jako jedyna w Polsce produkuje atramenty do drukarek wielkoformatowych zaprasza na niezwykłą ekspozycję umiejscowioną w dwupoziomowym Promo -Trucku zaparkowanym przed wejściem do hal wystawowych. Na miejscu będzie można się zapoznać z ofertą firm AMT Product i Europapier Impap.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiery-amt-product-na-targach-remadays-2014,20703,artykul.html

AMT Product po raz pierwszy pokaże szerokiej publiczności nowości:

1. Atrament eko solwentowy nowej generacji AMT DS2 Nano – Ultra Eco:

  • Atrament  jest przeznaczony do drukarek wielkoformatowych wyposażonych w głowice Epson DX4, DX5, DX6, DX7, czyli m.in. do popularnych ploterów typu Mutoh, Mimaki, Roland, ze szczególnym uwzględnieniem wysoce wydajnych, najnowszych modeli.
  • Atrament jest bezpieczny dla użytkowników, jest praktycznie bezwonny, nie zawiera toksycznych rozpuszczalników takich jak cykloheksanon i n-metylo-2-pirolidon.
  • Najnowsze stosowane technologie pozwalają na rozdrabniane cząstek atramentu do nanocząsteczek, dzięki czemu  uzyskuje się lepsze wybarwienie atramentów, co w połączeniu z wysokim poziomem pigmentacji pozwala na tworzenie profili ICC z niskim zużyciem atramentu, przy jednoczesnym zachowaniu żywych i bogatych kolorów.
  • Wielokrotna filtracja atramentów zapewnia bezpieczeństwo głowic i stabilną pracę drukarek.
  • Zachowana stabilna lepkość i gęstość w szerokim zakresie temperatur i przy zmiennej wilgotności powietrza. Doskonale się utrwala na mediach powlekanych i niepowlekanych.
  • Dzięki użyciu nowoczesnych żywic i substancji powierzchniowo-czynnych atramenty charakteryzują się bardzo wysoką odpornością mechaniczną i wodoodpornością.
  • Najwyższa światłoodporność – do produkcji używane są pigmenty światowych liderów Clariant i BASF o najwyższej światłoodporności.


2. Atrament sublimacyjny SUBLI - AMT JET:

  • Barwnikowy atrament sublimacyjny jest przeznaczony do drukarek wielkoformatowych oraz biurowych posiadających piezoelektryczne głowice Epson, czyli do popularnych modeli typu Epson, Mimaki,  Mutoh, Roland, D-Gen.
  • Atrament na tle innych atramentów wyróżnia się najnowszej generacji środkami powierzchniowo czynnymi, które doskonale stabilizują atrament (brak efektu pienienia i pylenia) przy jednoczesnym bardzo dobrym rozlewaniu się na zadrukowywanej powierzchni i szybkim wysychaniu.
  • Jest bezzapachowy i nie zawiera substancji toksycznych, dzięki czemu zapewnia wysoki komfort i bezpieczeństwo pracy użytkowników drukarek.
  • Bardzo intensywne kolory i znakomitą trwałość gwarantują barwniki światowego lidera firmy Keystone.
  • Barwniki są rozdrabniane do nanocząsteczek, dzięki czemu atrament jest bezpieczny dla głowic, a nanocząstki barwników efektywnie penetrują strukturę podłoża.


3. Laminat płynny Car Extra

  • Laminat płynny wytwarzany na bazie nowej generacji polimerów syntetycznych przeznaczony do zabezpieczania grafik samochodowych, doskonale sprawdza się na foliach wylewanych. Można stosować również do innych typów folii i bannerów.
  • Zapewnia najwyższą odporność mechaniczną.
  • Zawiera bardzo efektywne absorbery promieni UV nowej generacji dostarczane nam przez firmę BASF
  • Nie zawiera nanocząstek tlenku cynku
  • Jest przeźroczysty, elastyczny, nie pęka, nie pieni się.
  • Do stosowania w laminacji maszynowej, ręcznej lub natryskowej.

Źródło: AMT Product

www.amtpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764