logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiery Benq na targach ISE 2015

  PR 02.02.2015, przeczytano 1093 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 10-12 lutego br. na targach ISE 2015 (Integrated Systems Europe) w Amsterdamie firma BenQ – już po raz szósty - zaprezentuje wiele nowych urządzeń i rozwiązań z dziedziny szeroko pojętej informacji i reklamy wizualnej (Digital Signage) oraz nową rodzinę profesjonalnych projektorów instalacyjnych z wymiennymi obiektywami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiery-benq-na-targach-ise-2015,23818,artykul.html

Nasze motto Bringing Enjoyment ‘N’ Quality to Life, czyli liczy się przyjemność i jakość życia jest nieustającą inspiracją do innowacyjnego myślenia i tworzenia najwyższej jakości urządzeń spełniających zmieniające się potrzeby użytkowników” – mówi Pete Wang, Prezes BenQ Europe. „Tegorocznym celem naszej obecności na ISE jest pokazanie zwiedzającym efektywnego połączenia interaktywności i elastyczności zastosowań naszych urządzeń. Liczymy, że przygotowane przez nas konkretne przykłady zastosowań ekranów i projektorów pobudzą wyobraźnię i zainspirują zwiedzających do wykorzystania tych rozwiązań w ich codziennej pracy.”

W poprzednich latach BenQ prezentował zwiedzającym poszczególne modele swoich projektorów, monitorów czy interaktywnych paneli (Interactive Flat Panels) przeznaczonych dla biznesu, edukacji czy domowej rozrywki. W tym roku firma zaaranżowała „BenQ Shopping Centre” demonstrujący przykładowe, kompletne rozwiązania dla różnych, komercyjnych użytkowników przestrzeni publicznej i właścicieli różnej wielkości punktów handlowych.

W BenQ ISE 2015 Shopping Centre będzie można zobaczyć:

Rozwiązania BenQ Digital Signage dla biznesu

  • Ściany wizyjne – BenQ PL460 – 46 calowe panele Full HD o 5,4 mm ramce wokół ekranu, zaprojektowane do łatwej budowy ścian wizyjnych składających się z 10x10 ekranów.
  • Interaktywne plany i punkty informacyjne – BenQ IL460 – 46 calowy 6-punktowy ekran dotykowy Full HD umożliwiający budowę interaktywnych punktów informacyjnych np. z interaktywnym planem centrum handlowego.
  • Reklamy Fasion w sklepach odzieżowych – BenQ DH550C – dwustronny, 55 calowy, panel Full HD zastępujący tradycyjne, podświetlane boxy reklamowe. Duża jasność (500 nitów) i ramka o grubości zaledwie 1,2 mm pozwala budować ściany wizyjne w nawet bardzo dobrze oświetlonych sklepach czy centrach handlowych. Może być instalowany w pomieszczeniach zamkniętych i przestrzeniach półotwartych.
  • Bardzo panoramiczny BenQ BH380 - 38 calowy, unikatowy na rynku podłużny ekran o wymiarach 98x30 cm i proporcjach obrazu 32:9 (1920x538) o jasności 800 nitów - może być tablicą informującą o trasie autobusu, tramwaju czy linii metra – umieszczoną wewnątrz pojazdu i pokazującą jego przemieszczanie. Bardziej nietypowo, BH380 może być tworzącą nastrój lub prezentującą informacje - ladę w barze czy kawiarni. BenQ SV500 – 50 calowy wyświetlacz Full HD do przyciągającej wzrok prezentacji menu i informacji o produktach.
  • Ultra jasne ekrany do reklamy zewnętrznej i wewnętrznej - BenQ SH550 – 55 calowe ekrany Full HD o jasności 2500 nitów, wyświetlające prawidłowy obraz nawet w temperaturze 110 °C. SH550 można stosować wewnątrz i na zewnątrz budynków. 


Rozwiązania BenQ Digital Signage dla edukacji

  • Interaktywny ekran zamiast tablicy szkolnej – BenQ RP790S – matowy, 79 calowy 10-punktowy panel dotykowy zaprojektowany jako alternatywa dla interaktywnych tablic szkolnych. Wbudwany system Android, dotykowe menu oraz funkcje z pakietu BenQ Eye-Care – m.in. Flicker-free i Low Blue Light – męczeniu się wzroku.


BenQ stale umacnia swoją pozycję światowego lidera – największego producenta projektorów DLP uzupełniając znane zalety tej technologii projekcji – wysoki kontrast, trwałość kolorów oraz brak wymiennych filtrów – nowymi rozwiązaniami i funkcjami. Są nimi możliwość projekcji Full HD 3D, interaktywne sterowanie PointWrite, czy bezprzewodowe sterowanie prezentacjami - tapNshow.


Profesjonalne i edukacyjne projektory BenQ

  • Ultra jasny, „zmotoryzowany” projektor z HDBaseT – BenQ PX9710 – instalacyjny projektor XGA o jasności 7700 ANSI lumenów z siedmioma wymiennymi obiektywami, dwoma wymiennymi kołami kolorów oraz złączem HDBaseT umożliwiającym transmisję sygnału do projektora z wielu źródeł (PC, konsole do gier, kamery, notebooki, odtwarzacze DB i DVD) za pomocą sieciowego kabla CAT5 na odległość do 100m, bez utraty jakości. „Zmotoryzowane” zdalne sterowanie ostrością, zoomem i Lens Shift umożliwia wygodne wykorzystanie projektora w różnych środowiskach i na różnych imprezach.
  • Przedpremierowy pokaz projektorów, które pojawią się w 2015 roku
  • BenQ SU917 – pierwszy ultra jasny projektor instalacyjny WUXGA z niewymiennym obiektywem. Dzięki technologii SmartEco, niskich kosztach eksploatacji z zarządzaniu przez LAN będzie doskonałym urządzeniem do uczelnianych audytoriów i dużych sal konferencyjnych.
  • BenQ MH856UST - pierwszy interaktywny ultra krótkoogniskowy (Ultra Short Throw) projektor BenQ o rozdzielczości Full HD. Projektor ten jest usprawnioną wersją znanego modelu MH853UST+. Ma rozbudowane możliwości pracy interaktywnej z użyciem pisaków lub palców, ma gniazdo HDMI obsługujące standard MHL do bezpośredniego łączenia smartfonów i tabletów z projektorem.

Źródło: BenQ

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

super wiadomość

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764