logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prenumerata cyfrowa „Gazety Wyborczej” w ofercie Home.pl

  PR 15.10.2020, przeczytano 464 razy
ilustracja

„Gazeta Wyborcza” i home.pl rozpoczęły współpracę, dzięki której 15 października 2020 r. w ofercie home.pl pojawiły się pakiety prenumeraty cyfrowej dziennika w wersji podstawowej i premium. Dzięki wykupieniu specjalnych kodów i ich aktywacji na Wyborcza.pl/homepl internauci uzyskają dostęp do treści „Gazety Wyborczej” oraz jej magazynów, m.in. „Dużego Formatu” i „Wysokich Obcasów”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prenumerata-cyfrowa-_gazety-wyborczej_-w-ofercie-home.pl,388816,artykul.html

Współpraca „Gazety Wyborczej” i home.pl zakłada możliwość skorzystania z kodów przedpłacowych dystrybuowanych przez home.pl, które po wprowadzeniu na stronie Wyborcza.pl/homepl umożliwią dostęp do wybranej opcji prenumeraty cyfrowej dziennika. Do wyboru klientów będą subskrypcje miesięczne i kwartalne w wersjach podstawowej oraz premium.

– Wprowadzenie prasy do oferty home.pl to kolejny krok w rozwoju naszego marketplace – mówi Dariusz Kowalski, head of marketplace w home.pl. – Współpraca z „Gazetą Wyborczą” przyniesie korzyści przede wszystkim klientom – czytelnikom „Wyborczej”, którzy od teraz mogą zdecydować, w jaki sposób uzyskać dostęp do ulubionych treści.

– Cały czas szukamy nowych kanałów dotarcia do czytelników, dla których mamy wyjątkowej jakości treści dziennikarskie. Nasza współpraca z Home.pl ułatwi dostęp do nich osobom, które wolą system przedpłacowy. Home.pl jest pierwszym marketplacem, z którym nawiązaliśmy współpracę, i jesteśmy bardzo ciekawi wyników - mówi Jagoda Kuchta, Partnership Manager w dziale strategii online „Gazety Wyborczej".

Oferta prenumeraty cyfrowej „Gazety Wyborczej” dostępna za pośrednictwem home.pl polega na kupnie kodu, bez konieczności wpisywania numeru karty płatniczej czy decydowania się na model subskrypcyjny i cykliczne płatności automatyczne. Zachętą są także promocyjne ceny pakietów.

W ofercie home.pl znajdują się pakiety:

  • podstawowy gwarantujący nielimitowany dostęp do wszystkich tekstów w serwisach Wyborcza.pl, w tym reportaży (m.in. z „Dużego Formatu”), śledztw „Gazety Wyborczej”, wywiadów i sylwetek (np. na Wysokieobcasy.pl), a także zapewniający możliwość czytania artykułów na dowolnym urządzeniu (telefon, komputer, czytnik, tablet). Subskrybenci otrzymują też codzienny newsletter Wyborcza.pl oraz zniżki na e‑booki i audiobooki.
  • premium obejmujący wszystkie usługi pakietu podstawowego oraz dwie dodatkowe prenumeraty dla bliskich. Oprócz tego subskrybenci pakietu Premium mają dostęp do tekstów z magazynów „Wysokie Obcasy Extra” i „Książki. Magazyn do Czytania” oraz możliwość lektury tekstów archiwalnych (m.in. na Wyborcza Classic).

Źródło: home.pl, Agora

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Od poniedziałku, 20 września 2021 r. słuchacze Rock Radia mogą wziąć udział w nowej zabawie antenowej pod hasłem "List gończy!". Poszukiwanym będzie osoba związana z klasyką rocka - uczestnicy konkursu spróbują odgadnąć jej imię i nazwisko lub pseudonim dzięki umiejętnemu zadawaniu pytań. Zwycięzca zabawy otrzyma nagrodę pieniężną, której stawka...
Historie o życiu Daleko Od Miasta w nowym sezonie programu Canal+ Domo
A gdyby tak rzucić wszystko i wyjechać na wieś? To pytanie z pewnością choć raz zadała sobie większość osób żyjących w wielkomiejskim pędzie. Za nim zawsze pojawiają się również kolejne: czy sobie poradzę, jak się utrzymam, czy nie będzie mi brakowało gwaru metropolii? Odpowiedzieli na nie bohaterowie ósmego sezonu programu Natalii Sosin-Krosnowskiej...
Najnowsze badanie IAB Europe "The Wider Socio-Economic and Cultural Value of Targeted Advertising in Europe"potwierdza, że ​​reklama jest filarem wolnego i otwartego internetu, a targetowanie ma kluczowe znaczenie dla przychodów z reklam zarówno wydawców, jak i dostawców usług internetowych. Ponad dwie trzecie przychodów z reklam cyfrowych w...
TVP Wilno w jakości HD
TVP Wilno, kanał Telewizji Polskiej skierowany przede wszystkim do Polaków mieszkających na Litwie, promujący polski język i kulturę, zmienił standard nadawania z jakości SD na HD. Od 10 września TVP Wilno w wyższej jakości obrazu jest dostępny dla wszystkich widzów znajdujących się w zasięgu multipleksu regionalnego na Litwie i korzystających z naziemnej telewizji...
Bus #tematdlauwagi z powrotem na polskich drogach
Bus #tematdlauwagi znowu w trasie! Po przerwie spowodowanej pandemią i obostrzeniami reporterzy programu „UWAGA!” ponownie spotkają się z mieszkańcami miast w całej Polsce. A wszystko po to, żeby poznać i przybliżyć kolejne ludzkie, często wstrząsające historie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764