logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Press-Service Monitoring Mediów oficjalnym partnerem PSPR

  PR 26.06.2020, przeczytano 588 razy

Do grona partnerów Polskiego Stowarzyszenia Public Relations dołączyła firma  PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, dostawca zaawansowanych i kompleksowych usług  z zakresu wyszukiwania informacji z wszystkich rodzajów mediów oraz ich analizy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/press-service-monitoring-mediow-oficjalnym-partnerem-pspr,387561,artykul.html

PSMM specjalizuje się również w badaniu efektywności działań media relations, sponsoringowych czy product placement. W ramach tworzonych raportów przygotowuje audyty medialne, rekomendacje działań a także wskazuje nisze medialne i obszary współpracy z mediami, dziennikarzami i infuencerami. PSMM wskazuje naszej organizacji wszystkie istotne informacje z przestrzeni publicznej dotyczące branży public relations oraz przygotowuje dla członków PSPR specjalne okresowe raporty.

- To była dla naszego stowarzyszenia podstawowa kwestia. Móc korzystać z najlepszych dostępnych na rynku narzędzi, wspierać się nimi przy realizacji celów statutowych na rzecz branży. Niezwykle doceniam gesty, najpierw netPR.pl, teraz PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, że zgodzili się zostać partnerami technologicznymi naszej organizacji. Należy tu zaznaczyć, że są to też po prostu usługi i praca o konkretnej wartości finansowej, które są bardzo wymiernym wkładem w nasze działania na rzecz rozwoju polskiego PR. Równie ważny jest fakt, że to także kooperacja merytoryczna i możemy liczyć na konsultację i radę w kluczowych kwestiach dla branży - zapewnia Luiza Jurgiel-Żyła, Prezeska PSPR. - PSMM był także sponsorem ubiegłorocznych obchodów 25-lecia naszego Stowarzyszenia, więc lista powodów do wdzięczności i podziękowań regularnie się wydłuża - dodaje.

Firma podkreśla, że postrzega wieloaspektowo sens w długofalowej współpracy z naszą organizacją.

- PRESS-SERVICE Monitoring Mediów od 20 lat wspiera branżę PR. Od samego początku nie tylko oferujemy swoje usługi dla specjalistów public relations, brand managerów czy rzeczników prasowych, ale także aktywnie uczestniczymy w edukacji branży, dzieleniu się wiedzą i doświadczeniem, szczególnie tym zdobytym w międzynarodowych projektach. Współpraca z PSPR to dla nas nie tylko szansa na wymianę doświadczeń i współuczestniczenie w integracji środowiska PR, ale także na lepsze zrozumienie oczekiwań branży i stojących przed nią wyzwań - wyjaśnia Sebastian Bykowski, wiceprezes zarządu, dyrektor generalny PSMM.

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764