logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prestashop otwiera polski oddział z Matthieu Bondu na czele

  PR 19.03.2021, przeczytano 1366 razy
ilustracja
Matthieu Bondu

PrestaShop powołuje lokalny oddział odpowiedzialny za nasz rynek. Na jego czele stanął Matthieu Bondu. Nowy zespół skupi się na rozwijaniu komunikacji marki, dopasowaniu rozwiązań do lokalnych potrzeb oraz rozbudowie społeczności e-sprzedawców. Nad Wisłą z PrestaShop korzysta niemal 25 tysięcy sklepów internetowych, a na całym świecie ponad 300 tysięcy. W 2020 roku wygenerowały one obroty wynoszące równowartość powyżej 100 miliardów złotych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prestashop-otwiera-polski-oddzial-z-matthieu-bondu-na-czele,390689,artykul.html

Polska na liście priorytetów PrestaShop

– Polska to dla nas bardzo ważny rynek, na którym mamy duże ambicje. Jesteśmy tu największym graczem jeśli chodzi o liczbę obsługiwanych sklepów oraz generowany przez nie ruch. Stąd decyzja o utworzeniu lokalnego oddziału – wyjaśnia Luca Mastroianni, wiceprezes PrestaShop ds. międzynarodowych.

Oddziałem pokieruje Matthieu Bondu – ekspert związany od siedmiu lat z marketingiem w branży retail/FMCG. Pracował na różnych rynkach europejskich przy projektach dla takich firm jak: Carrefour, Unilever, Nestle czy Lidl. Jego doświadczenie w zakresie komunikacji oraz tworzenia sieci współpracy ma pomóc PrestaShop w utrzymaniu statusu lokalnego lidera i budowaniu pozycji marki jako wiarygodnego partnera.

– Nasza misja to wspieranie rozwoju biznesu poprzez dzielenie się wiedzą oraz zapewnianie rozwiązań, które pozwalają zwiększać zyski. Teraz jest na to doskonały moment, bo e-commerce w Polsce przeżywa prawdziwy boom – mówi Matthieu Bondu, Country Manager na Polskę w PrestaShop. – Obecnie na PrestaShop działają m.in. sklepy internetowe Martes, CityFit, Świat Baterii czy Ania Kruk. Z naszych rozwiązań za granicą korzystają np. Decathlon (w 30 krajach), Carrefour, Leroy Merlin czy klub piłkarski Olympique Lyon. Jesteśmy więc gotowi wspierać nawet największe e-sklepy i to jeden z najważniejszych kierunków rozwoju w Polsce.

Nowe lokalne narzędzia i wsparcie społeczności

W jeszcze lepszym dopasowaniu platformy do potrzeb polskich e-sklepów pomogą nowe, przeznaczone na nasz rynek moduły i narzędzia do integracji dostępne na PrestaShop Addons Marketplace. Firma nawiąże też partnerstwa z lokalnymi dostawcami m.in. systemów płatniczych, serwisów spedycyjnych, platform księgowych oraz innych usług.

PrestaShop planuje w najbliższym czasie położyć nacisk na angażowanie polskich użytkowników w społecznościach i dzielenie się doświadczeniami. Kilka razy w miesiącu na Facebooku i YouTube organizowane są PrestaShop Talks – wywiady online z polskimi ekspertami z branży oraz przedstawicielami e-sklepów. W maju planowany jest także PrestaShop Day poświęcony polskim użytkownikom i rynkowi e-commerce.  

PrestaShop bazuje na modelu open source, który umożliwia elastyczne dopasowywanie modułów do potrzeb e-sklepu. Polska jest czwartym największym rynkiem na świecie pod względem liczby sklepów działających na PrestaShop za Francją, Hiszpanią oraz Włochami.

Źródło: PrestaShop

www.prestashop.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764