logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prestashop z Sarota PR

  PR 27.08.2020, przeczytano 671 razy

Marka jednej z najpopularniejszych w Polsce platformy do tworzenia i prowadzenia sklepów internetowych – PrestaShop – zdecydowała się na skorzystanie z usług agencji SAROTA PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prestashop-z-sarota-pr,388226,artykul.html

SAROTA PR prowadzi dla PrestaShop działania z zakresu media relations oraz content marketingu. Za pierwszy obszar odpowiada Natalia Cygan (public relations specialist). Obsługę content marketingową zapewnia zespół koordynowany przez Jakuba Misiurę (digital marketing specialist).

SAROTA PR jest pierwszą agencją public relations, z którą PrestaShop współpracuje na polskim rynku. Trwająca umowa obowiązuje od lipca do końca 2020 roku z opcją przedłużenia. Klient trafił do agencji drogą rekomendacji.

Źródło: SAROTA PR

www.sarota.pl

Dodatkowe informacje:

PrestaShop to jedna z największych platform rozwiązań e-commerce. Korzysta z niej ponad 300 000 sklepów internetowych na świecie z czego niemal 16 000 w Polsce. Sprawia to, że PrestaShop jest najpopularniejszą platformą tego typu na polskim rynku. W 2019 roku wszystkie e-sklepy oparte o PrestaShop sprzedały produkty o łącznej wartości 17 miliardów euro.

SAROTA PR to zespół specjalistów z dziedziny public relations i digital marketingu branży nowych technologii. Wśród klientów agencji znajdują się międzynarodowe koncerny IT, producenci oprogramowania i elektroniki użytkowej oraz start-upy. SAROTA PR realizuje projekty na rynku polskim, czeskim, słowackim oraz w skali globalnej. Agencja ma na swoim koncie prestiżowe wyróżnienia branżowe w takich konkursach jak Złoty Spinacz, European Excellence Awards, SABRE Awards oraz IPRA Golden World Award.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764