logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prezent dla uczestników Oneday Roadshow

  PR 08.07.2016, przeczytano 562 razy

Organizator OneDay Roadshow, jak co roku, wypełnia harmonogram jednej z najważniejszych imprez w branży interesującymi nowościami oraz szkoleniami. Dodatkowo dla uczestników wydarzenia przygotował nie lada niespodziankę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prezent-dla-uczestnikow-oneday-roadshow-,29237,artykul.html

Każdy, kto jeszcze przed rozpoczęciem cyklu jednodniowych spotkań zarejestruje się na stronie wydarzenia www.onedayshow.pl, otrzyma wybrany przez siebie upominek,

Do wyboru macie Państwo:

  • dowolna książkę szkoleniową o tematyce zarządzania, sprzedaży lub wspomagającą rozwój osobisty – książki będą również wystawione podczas OneDay Roadshow
  • bilet do Multikina na dowolny seans do 23.12.2016 do wykorzystania na terenie całej Polski


Podczas OneDayRoadshow w Warszawie  i Chorzowie uczestnicy będą mieli możliwość wzięcia udziału w szkoleniach i podniesienia swoich kompetencji z zakresu sprzedaży.

Tematy prelekcji:

  • „Narzędzia public relations do budowania wizerunku firmy i produktu w Polsce"
  • „Relacje i komunikacja w sprzedaży produktów i usług”


Szkolenia poprowadzi Agnieszka Bednarczyk z Agencji Strategia FM. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest wysłanie maila na adres jacek(at)gjc.pl

Źródło: GJC Inter Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764