logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prezentacja firmy Sun Chemical podczas Virtual.drupa 2021

  PR 06.04.2021, przeczytano 109 razy

W dniach 20-23 kwietnia br. odbędzie się – po raz pierwszy – wirtualna edycja najważniejszych na świecie targów skierowanych do branży poligraficznej – drupa. W ramach virtual.drupa 2021 zaplanowano szereg inicjatyw i wydarzeń znanych z ich dotychczasowej, „konwencjonalnej” odsłony. Jednym z nich jest drupa cube – cykl konferencji, dedykowanych różnym aspektom produkcji poligraficznej. Gospodarzem jednej z nich będzie Peter Wülfert – Technical Director Sheetfed/OPV Offset Global w firmie Sun Chemical. 22 kwietnia o godz. 13:40 wystąpi on z prezentacją zatytułowaną „Farby drukarskie w świecie pełnym marek”. Udział w sesjach drupa cube, podobnie jak w całych „wirtualnych” targach drupa 20201, jest nieodpłatny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prezentacja-firmy-sun-chemical-podczas-virtual.drupa-2021,390906,artykul.html

- Nasza firma stara się być obecna na różnych wydarzeniach branżowych, zarówno globalnych jak i lokalnych, będących okazją do spotkań z klientami, partnerami biznesowymi i technologicznymi. Targi drupa to od lat wielkie święto dla całej branży poligraficznej, odwołane w ubiegłym roku z powodu pandemii. Cieszymy się jednak, że organizatorzy zdecydowali się na powołanie do życia ich wirtualnej edycji, która chociaż w pewnym stopniu ma szansę zrekompensować brak tradycyjnego wydarzenia. Odbywające się tu sesje konferencyjne to doskonała okazja do przekazania sporej dawki wiedzy i informacji. Korzystamy z niej, by zaprezentować punkt widzenia Sun Chemical na ważne dla całej branży i jej odbiorców kwestie: znaczenie opakowań w zmieniającym się świecie, ich postrzeganie przez właścicieli marek i konsumentów, także w kontekście proekologiczności i bezpieczeństwa w użytkowaniu – mówi Piotr Góral, kierujący polskim oddziałem firmy Sun Chemical.

Anonsując swój udział w drupa cube i prezentację Petera Wülferta, Sun Chemical pragnie zwrócić uwagę na fakt, że opakowanie we współczesnym świecie pełni kilka funkcji. Po pierwsze, ma spowodować zainteresowanie konsumentów, także w odniesieniu do znajdującego się na nim brandu. To – zdaniem firmy – kluczowy moment dla właściciela marki, którego produkt znajduje się w punkcie sprzedaży detalicznej i ma przyciągnąć uwagę konsumenta, który każdego dnia dokonuje swoich wyborów zakupowych. Zastosowana do produkcji opakowania farba odgrywa bowiem znaczącą rolę w zwiększeniu efektywności i jego wyglądu, m.in. poprzez wizualną atrakcyjność, wprowadzenie efektów dotykowych czy zapewnienie interakcji z kupującym.

Kolejnym elementem decydującym o sukcesie sprzedażowym jest – jak argumentuje Sun Chemical - przekonanie konsumenta do „ukrytych” cech opakowania, w tym decydujących o jego bezpieczeństwie. Dotyczy to w dużej mierze opakowań na żywność – tu zaś znaczącą rolę odgrywa nie tylko sposób jej pakowania (np. w kontekście odporności na czynniki zewnętrzne), ale też właściwego doboru farby graficznej, bezpiecznej dla konsumentów. Firma zwraca też uwagę na takie aspekty jak wygoda w użytkowaniu czy zwiększająca się kompleksowość usług oferowanych przez punkty sprzedaży detalicznej, pozytywnie wpływające na interakcję z kupującymi.

Sun Chemical wymienia też ekologię jako jeden z kluczowych elementów, jakie brane są pod uwagę przez coraz większą rzeszę przedsiębiorców działających w szeroko rozumianym świecie komunikacji graficznej. Współczesne drukarnie muszą w tym kontekście nie tylko dostarczać, ale też odpowiednio adresować swoje rozwiązania, spełniające szereg wymogów środowiskowych. Tu – jak wskazuje Sun Chemical – farba graficzna jest istotnym elementem całego procesu, gdyż z jednej strony – buduje wartość opakowania, z drugiej – może wpływać na jego proekologiczność.

- Wszystkie te aspekty są obecne w naszej codziennej działalności – kontynuuje Piotr Góral. – Cel w odniesieniu do segmentu opakowań jest bowiem jasny: musimy wypracować nowe podejście do ich produkcji i - co więcej - należy uczynić to szybko. Podczas prezentacji zaplanowanej z myślą o drupa cube Peter Wülfert podzieli się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami. Wskaże m.in. znaczenie farb drukarskich w odniesieniu do potrzeb rynku – zmian na nim zachodzących, coraz większej dywersyfikacji i presji czasowej. Zapraszamy zatem do udziału w tym niezwykle ciekawie zapowiadającym się przedsięwzięciu.

Sun Chemical w zmieniającym się świecie opakowań

Firma Sun Chemical, będąc jednym z liderów w obszarze farb i lakierów dla branży opakowań, posiada w swojej ofercie szereg rozwiązań dedykowanych ich produkcji. Są wśród nich farby, lakiery, powłoki oraz inne produkty, przeznaczone do zadrukowywania różnego rodzaju powierzchni: papierowych, kartonowych, wykonanych z tworzyw sztucznych (m.in. folii), ale też szklanych czy metalowych.

- Nasze portfolio predestynuje nas do bycia kluczowym graczem rynkowym w branży opakowań, zarówno z uwagi na jego wszechstronność, globalną obecność, a zarazem dostępność poszczególnych produktów, ale też proekologiczność. Producenci opakowań kartonowych, etykiet, puszek, butelek wykonanych ze szkła, ale też np. wykorzystujący rozwiązania w zakresie ochrony marki – to nasi naturalni partnerzy i odbiorcy produkowanych i dystrybuowanych przez Sun Chemical produktów. Zapraszamy do kontaktu z nami i z naszymi autoryzowanymi dystrybutorami, działającymi w całym kraju – podsumowuje Piotr Góral.

Źródło: Sun Chemical Sp. z o.o.

www.sunchemical.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mark Andy organizuje kolejne branżowe webinaria dla studentów z całego świata
Tradycją stały się już organizowane przez Mark Andy spotkania dla studentów. W tym roku będą one miały charakter webinariów, kolejnych już organizowanych przez tę firmę. Skierowane są do studiujących z całego świata, kształcących się na kierunkach związanych z branżą poligraficzną i pokrewnymi. Odbędą się one w dwóch terminach. Z myślą o...
DrTusz.pl zachęca swoich klientów do włączenia się w akcję “Drzewo na zamówienie”. W dniach od 12 do 25 kwietnia 2021 r. każde zamówienie w sklepie DrTusz, to jedna sadzonka drzewa, które firma posadzi podczas finału w Nadleśnictwie Waliły - oficjalnego partnera wydarzenia.
Podczas internetowych targów virtual.drupa (odbywających się w dniach 20-23 kwietnia br.) Konica Minolta, we współpracy ze swoimi partnerami i klientami, zademonstruje szereg rozwiązań ze swojego bogatego portfolio. Obecność firmy na tym wirtualnym wydarzeniu, przebiegająca pod hasłem „Rethinking possibilites”, będzie uwzględniać takie obszary jej...
20 kwietnia: webinarium przybliżające rynek Web 2 Print
Będzie się ono skupiać na doświadczeniach dwóch wiodących europejskich firm poligraficznych w zakresie implementacji druku w technologii web-2-pack oraz w zakresie wdrażania do druku w technologii web-2-pack w ich działaniach produkcyjnych. Zaczynając od przygotowania do druku, a skończywszy na finishingu.
Api Folie Polska podsumowuje 1. kwartał 2021
Pierwsze trzy miesiące 2021 roku były dla firmy API Folie Polska przede wszystkim okresem wewnętrznej reorganizacji, mającej usprawnić codzienne działania. W strukturach przedsiębiorstwa powołane zostało nowe stanowisko – Customer Service Manager. W gestii piastującej je osoby znalazł się kompleksowy nadzór nad obsługą wszystkich klientów API Folie Polska,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764