logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prezenty zostają z nami na zawsze - świąteczna kampania Carrefour

  PR 06.12.2023, przeczytano 692 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała najnowsza kampania Carrefour Polska przygotowana z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. W spotach, które towarzyszyć będą klientom do 26 grudnia, sieć podkreśla jak ważna jest bliskość i radość z chwil spędzanych w gronie najbliższych, w tym także towarzystwo czworonożnych przyjaciół, którzy są równie ważni jak członkowie naszych rodzin. Kampania przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi ma zachęcić klientów do dzielenia się prezentami, które przywołują pozytywne wspomnienia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prezenty-zostaja-z-nami-na-zawsze---swiateczna-kampania-carrefour,402363,artykul.html

Osią kampanii jest telewizyjny spot reklamowy, którego kreacja pokazuje historię dziecka, spędzającego kolejne Święta ze swoim czworonożnym przyjacielem. Pies od szczenięcego wieku towarzyszy mu, każdego roku przyglądając się jak chłopiec ubiera choinkę, wieszając na drzewku tą samą, otrzymaną w dzieciństwie zabawkę. Gdy dorastający młodzieniec wreszcie staje się dorosłym mężczyzną, a zabawka po raz kolejny wieńczy świąteczne drzewko, jego przyjaciel odchodzi, przywołując bohaterowi najlepsze wspólne wspomnienia. Tym samym Carrefour, zapraszając klientów na świąteczne zakupy podkreśla, że tak samo ważne, jak wybór świątecznego prezentu, są wspomnienia z chwil spędzonych przy świątecznym stole z najbliższymi.

Kampania rozpoczęła się 4 grudnia. W ramach działań zostały wyprodukowane 45”, 60” i 90” spoty emitowane po kolei: w telewizji, kinach i internecie. Ich dopełnieniem są spoty produktowe, jak i specjalna aktywacja wspomagająca czworonożnych członków rodziny. Kampania ma przełamać największą obawę przed trudnościami związanymi z wychowaniem psa, towarzyszącą adopcjom ze schroniska. Swoją “twarzą” firmuje to Bohaterka spotu Carrefour – najbardziej rozchwytywana w Polsce psia aktorka Janet Jackson Piece of Heaven.

Carrefour wpisując się w trend, dodatkowo pragnie podkreślić, że relacje rodzinne to nie tylko stosunki między ludźmi. Dla wielu nas równie ważni są czworonożni przyjaciele.

W tej nieoczywistej opowieści o przyjaźni pojawia się niezwykle ważne przypomnienie – w świecie pełnym materialnych upominków prawdziwe prezenty odnajdujemy w relacjach, bliskości i emocjach, które zostają z nami na zawsze – mówi Monika Kowalska, menedżer działu marketingu ds. komunikacji online/offline.

Autorem strategii i koncepcji kreatywnej jest agencja Saatchi & Saatchi, która od 2009 roku zajmuje się obsługą komunikacyjną brandów z portfolio Carrefour Polska. Spoty wyreżyserował Maciej Kowalczuk, za zdjęcia odpowiadał Nikodem Marek, za produkcję Dynamo Films, a za część postprodukcyjną Prodigious. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Arena Media i Pure Play.

Źródło: Carrefour Polska

www.carrefour.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oclean X-Ultra jako HyperGram: hologramy na Dworcu Centralnym
Oclean, producent zaawansowanych technologicznie urządzeń do domowej higieny jamy ustnej, hologramowo wyświetlił najnowszy model szczoteczki Oclean X Ultra w ramach doświadczenia HyperGram. To pierwsze tego typu działanie w Polsce, które odbiorcy obejrzą na Dworcu Centralnym w Warszawie i centrum handlowym Westfield Arkadia.
Public Dialog rozpoczyna współpracę z AirHelp
Agencja Public Dialog rozpoczęła w czerwcu długofalową współpracę z AirHelp, firmy z branży tech travel, jednym największych ambasadorów praw pasażerów lotniczych na świecie. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz employer brandingu.
Kaufland rusza z kampanią na EURO 2024
Emocje związane z rozgrywkami EURO 2024 w piłce nożnej ogarnęły miliony fanów tego sportu. Kibicować można na różne sposoby – swoją akcję rozpoczyna właśnie Kaufland, pod hasłem „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie”. Za każdego gola strzelonego przez reprezentację Polski sieć nagrodzi uczestników programu lojalnościowego Kaufland...
Samsung: ekspozycja telewizorów The Frame na targach Art Basel
Na odbywających się właśnie targach Art Basel w Bazylei firma Samsung, jako pierwszy oficjalny partner wystawy, zaprezentowała najnowszą linię unikatowych telewizorów The Frame. Tegoroczne wydarzenie odbywa się w dniach 13-16 czerwca w centrum wystawienniczym Messe Basel w Szwajcarii.
Wielki sport, wielkie dylematy
Rok 2024 obfituje w wiele wydarzeń sportowych, w tym jedne z największych – Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu, które skupiają na sobie uwagę zarówno milionów fanów sportu, jak i wielu branż szukających w nich miejsca dla siebie. Tak wielkim imprezom towarzyszą także dylematy moralne – czy na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764